Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- lud fen
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Духа си,изключвам варианта,че е от таралежа вече,не мисля че проблема е в блока за управление,защото на пръв поглед ми изглежда здрав,защото днес го отворих,почистих и прегледах...та пак си работи това вентилаторче след като заспи колата,вече си мисля,че е така фабрично.Та имам и въпрос към теб,ти сигурен ли си,че това вентилаторче спира след като заспи колата??   
   
 
П.С Май се вкарах в доста голям филм с това вентилаторче,но.... 
  
			
		 
   
 П.С Май се вкарах в доста голям филм с това вентилаторче,но....
 
  
- asotsf
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Колега аз така от едната параноя акумулатор си купих и таралежа смених, че моя така го рециклирах, че даде на късо   След като го "ремонтирах" намерих чисто новия ми акумулатор бош за 290 лв изцеден на 5 волта. В крайна сметка взех един работещ таралеж от колега от форума и си реших проблема с парното, а въпросното вентилаторче разбрах че е нормално да жужи до заспиването на колата, което при е46 става за 17 мин по спомен.
 След като го "ремонтирах" намерих чисто новия ми акумулатор бош за 290 лв изцеден на 5 волта. В крайна сметка взех един работещ таралеж от колега от форума и си реших проблема с парното, а въпросното вентилаторче разбрах че е нормално да жужи до заспиването на колата, което при е46 става за 17 мин по спомен.
			
		 След като го "ремонтирах" намерих чисто новия ми акумулатор бош за 290 лв изцеден на 5 волта. В крайна сметка взех един работещ таралеж от колега от форума и си реших проблема с парното, а въпросното вентилаторче разбрах че е нормално да жужи до заспиването на колата, което при е46 става за 17 мин по спомен.
 След като го "ремонтирах" намерих чисто новия ми акумулатор бош за 290 лв изцеден на 5 волта. В крайна сметка взех един работещ таралеж от колега от форума и си реших проблема с парното, а въпросното вентилаторче разбрах че е нормално да жужи до заспиването на колата, което при е46 става за 17 мин по спомен.- lud fen
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
А моя си жужи постоянно и не знам как да разбера,къде ми е проблема.Като махна буксата на таралежа пак не спира,огледахме и блока за управление и си беше здрав,това вентилаторче спира само когато махна бушон номер 9,вече си мисля да го махна от блока за управление,да го отпоя и да нямам вентилация на купето   
  
			
		 
  
- oci
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
lud fen написа:А моя си жужи постоянно и не знам как да разбера,къде ми е проблема.Като махна буксата на таралежа пак не спира,огледахме и блока за управление и си беше здрав,това вентилаторче спира само когато махна бушон номер 9,вече си мисля да го махна от блока за управление,да го отпоя и да нямам вентилация на купето
Много е просто колега разглобяваш управлението, почистваш вентилаторчето смазваш го, сглобяваш всичко обратно и готово, ако го махнеш това вентилаторче ще си имаш големи проблеми с климатика и парното, защото датчика за вътрешна температура постоянно ще отчита висока температура.
- lud fen
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 70
- Регистриран на: 1.05.2012
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: BMW M6 G-power
- Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Май погрешно ме разбрахте,на мен не ми пречи,че жужи,проблема е че не спира да работи,смисъл постоянно си работи,даже и след 16 мин,а тогава би трябвало да спре,нали така...стоял съм в колата близа 1 час само и само да видя дали ще спре,но няма.
Не знам къде да търся проблема,не е от таралежа това го знам вече,може би е от блока за управление,но сме го прегледали и почистили вече,а друго не ми идва на ума от къде може е проблема.
			
		Не знам къде да търся проблема,не е от таралежа това го знам вече,може би е от блока за управление,но сме го прегледали и почистили вече,а друго не ми идва на ума от къде може е проблема.
- oci
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
lud fen написа:Май погрешно ме разбрахте,на мен не ми пречи,че жужи,проблема е че не спира да работи,смисъл постоянно си работи,даже и след 16 мин,а тогава би трябвало да спре,нали така...стоял съм в колата близа 1 час само и само да видя дали ще спре,но няма.
Не знам къде да търся проблема,не е от таралежа това го знам вече,може би е от блока за управление,но сме го прегледали и почистили вече,а друго не ми идва на ума от къде може е проблема.
да щом е така най-вероятно е в модула на климатроника проблема
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте, колеги.  Вентилаторът на парното спря да духа, но от самото парно се усеща топлина. Четох няколко теми включително и тази, но не знам дали е от таралежа. Дайте съвет как да проверя
			
		- oci
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
0utlaw написа:Здравейте, колеги. Вентилаторът на парното спря да духа, но от самото парно се усеща топлина. Четох няколко теми включително и тази, но не знам дали е от таралежа. Дайте съвет как да проверя
таралежа е колега, няма как да провериш освен ако не пробваш с друг иначе и окъсяване на кабелите на буксата става да видиш дали без таралеж ще тръгне вентилатора, но ако не знаеш какво да окъсиш най-много да изгориш модула на климатроника, но на 99 процента проблема е в ежко.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Тази сутрин вентилатора тръгна, не е прекъсвал. Пътувам и затова няма как да ровичкам.
			
		- bumer530
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте,колеги!При мен проблема се прояви преди десетина дни:вентилатора или работи или не работи-обичайните магарии на "таралежа".Днес май му дойде тотала.Свалих и ново 300.Първо буксата бе започнала да се топи.Когато има стопено=>има нагряване=>хлабава връзка...(вижда се на приложените снимки)и второто е ,че до сега не съм виждал такъв.До сега съм сменял 5-6 "таралежа" (е46,е39)на мои приятели,но никога не съм попадал на такъв.Та въпроса ми е:според вас този оригинален ли е?(доста свеж ми изглежда;алуминия още не е потъмнял по него -има блясък;ако е сменяван ,със сигурност е било в Италия;колата я карам от близо четири години)Та според вас оригинален ли е и какъв съвет ще ми дадете?
П.П.ако не е оригинален-би ми помогнало за проблема на стопената букса(ако пиновете са с една идея по малък диаметър,може би не е правил добър контакт)
			П.П.ако не е оригинален-би ми помогнало за проблема на стопената букса(ако пиновете са с една идея по малък диаметър,може би не е правил добър контакт)

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
		Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- bumer530
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
http://www.ebay.com/itm/BLOWER-HEATER-R ... 0522507498
http://www.pantritrading.com/bmw/bmw-e3 ... 31680.html
http://carhouse.ie/BMW/E39/Heater-Blower-Resistor
Не ми изглежда оригинално.Изработката му е като за 2 лева и 50 стотинки.Буксата ще я почистя и ще и понатегна малко леглата на пиновете.Не знам дали няма как е по добре да си взема втора ръка и да му презапоя студените спойки.Да не взема да се запаля някъде по пътищата.Самата му изработка не ми изглежда сериозна.Дайте съвет.!?
Написах производителя в търсачката и ми излезе това- http://www.sitronic.com ,марката му е Valeo.Повече от 4 години не е имало проблем с тази букса....Възможно ли е с времето от нагряване и изстиване да са се деформирали(разширили)леглата на пиновете на буксата или пък перката да е запекла и да му е "дала напрежение".Ще взема за проба втора ръка,но и ако той си заминал най много да ме обърка в диагнозата.
П.П.не изразявам компетентност точно по този въпрос,просто разсъждавам на глас 
  
Малко инфо от по късните часове : почистих буксата,както и пиновете на самия "таралеж".Работи нормално,но ми прави впечатление ,че кабелите след 10 минути работа на макс започнаха да се загряват(да се затоплят).Става въпрос за дебелите кабели ,които влизат в буксата.Какво става?????Не мога да разбера.Проблема в ши..я "кактос"ли е или в мизерната буксичка 
   
   
  
			http://www.pantritrading.com/bmw/bmw-e3 ... 31680.html
http://carhouse.ie/BMW/E39/Heater-Blower-Resistor
Не ми изглежда оригинално.Изработката му е като за 2 лева и 50 стотинки.Буксата ще я почистя и ще и понатегна малко леглата на пиновете.Не знам дали няма как е по добре да си взема втора ръка и да му презапоя студените спойки.Да не взема да се запаля някъде по пътищата.Самата му изработка не ми изглежда сериозна.Дайте съвет.!?
Написах производителя в търсачката и ми излезе това- http://www.sitronic.com ,марката му е Valeo.Повече от 4 години не е имало проблем с тази букса....Възможно ли е с времето от нагряване и изстиване да са се деформирали(разширили)леглата на пиновете на буксата или пък перката да е запекла и да му е "дала напрежение".Ще взема за проба втора ръка,но и ако той си заминал най много да ме обърка в диагнозата.
П.П.не изразявам компетентност точно по този въпрос,просто разсъждавам на глас
 
  
Малко инфо от по късните часове : почистих буксата,както и пиновете на самия "таралеж".Работи нормално,но ми прави впечатление ,че кабелите след 10 минути работа на макс започнаха да се загряват(да се затоплят).Става въпрос за дебелите кабели ,които влизат в буксата.Какво става?????Не мога да разбера.Проблема в ши..я "кактос"ли е или в мизерната буксичка
 
   
   
  
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
		Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
И аз два дни се боря с това парно - моята букса също беше нагоряла на средното от трите легла...Почистих, премерих - има сигнал 13 и нещо волта. Реших, че съм за таралеж - и преди ми е правил магарии. Сложих нов - пак никой. Опитах с побутване на вентилатора през левия ботуш, но не тръгва. Шумове от вентилатора досега не съм чувал, но май работата си отива към здравото разглобяване...  
 
Намерих и двата бушона зад жабката /много трудно се стигало до тях/, предният е здрав, задният не знам... И той ли е за парното?
 И той ли е за парното? 
Има ли някакъв вариант да се тества вентилаторът без разглобяване - някой знае ли кой от пиновете на буксата е към вентилатора?
			
		 
 Намерих и двата бушона зад жабката /много трудно се стигало до тях/, предният е здрав, задният не знам...
 И той ли е за парното?
 И той ли е за парното? Има ли някакъв вариант да се тества вентилаторът без разглобяване - някой знае ли кой от пиновете на буксата е към вентилатора?

- bumer530
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Аз се справих с проблема-взех си нова букса,малко рязане и снаждане на кабели(доста на неудобно място е - целите ръце си изгорях с калай),термошлаух  и нещата заспаха 
			
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
		Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Аз също вече съм с работещо парно - проблемът беше в управлението на климата... Майсторът каза, че стария ми таралеж, който аз тъкмо смених, не е работил добре, вследствие на което някаква спойка в управлението се е прекъснала. Запоиха ми я, почистиха и сега срещу допълнителни 35 лева вече парното е ок... 
			
		
- BukTopCaBoB
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 38
- Регистриран на: 21.04.2008
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Къде във Варна могат да ми оправят таралежа? Свалил съм го от колата,но не съм много по еладжийските тънкости
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]
 
	

 
