BMW 320i 170HP след 2008 година
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
P.S. Между другото имам много близки роднини, които приоритетно карат БМВ. Досега са имали Х5 3,0 дизел 184 к.с., Х3 3,0 дизел 218 к.с. и сега Х6 3,0 дизел 306 к.с.
И с трите никога не са имали никакъв проблем, освен с Х5, който на около 150 000 км счупи съединител на автоматика, чието ремонтиране излезе около 4 000 лева.
И с трите никога не са имали никакъв проблем, освен с Х5, който на около 150 000 км счупи съединител на автоматика, чието ремонтиране излезе около 4 000 лева.
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Честита колица.
Нищо им няма на 204ките, ще ти хареса.
Това за ск.кутии ми дойде малко странно като инфо. Принципно ЗФ не им правят автоматите, МБ си ги правят in-house и са много гот.
Нищо им няма на 204ките, ще ти хареса.
Това за ск.кутии ми дойде малко странно като инфо. Принципно ЗФ не им правят автоматите, МБ си ги правят in-house и са много гот.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Valve-tronic написа:P.S. Между другото имам много близки роднини, които приоритетно карат БМВ. Досега са имали Х5 3,0 дизел 184 к.с., Х3 3,0 дизел 218 к.с. и сега Х6 3,0 дизел 306 к.с.
И с трите никога не са имали никакъв проблем, освен с Х5, който на около 150 000 км счупи съединител на автоматика, чието ремонтиране излезе около 4 000 лева.
Ха 4000 лева за торк конвертор е абсурдно колега, аз моя на 5тицата го оправи за 1200 с рециклиране в Германия, а иначе нов може да се купи за около 1700 / 2000 от официалното представителство на ЗФ България, твоите роднини някой яката ги е набутал.
На колега честито и дано да не те сполети съдбата на моя човек не разчитай на БГ форума има хубав европейски и американския също става( вече се научиха и там да карат дизели

- jigga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X1 F48 Xdrive 18d xLine 2018г.
- Мечтае да кара: Lamborghini Huracan Performante
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Колега да ти е честит мерцедеса,така има един колега на брат ми които кара същия дизелов С220 и както ми каза че е нямал никакъв проблем от когато го е взел нито по електрониката,нито по окачване и двигател а вече е на 200 000 и + км,аз съм го карал и останах доволен,автоматик е!много без аварийни км с него и си свиркаи....
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Само да уточня, че съединителят на Х5 бе ремонтиран през 2006 година. Нямам никаква представа от цените на тази част нито по онова време, нито сега, за това не споря, но счетох за коректно да уточня времето, когато е ремонтиран, тъй като може да има значение.
Иначе Ви благодаря за добрите пожелания. Засега съм много доволен от Мерцедеса, като първите ми наблюдения са, че вози някак си "по-тежко" от БМВ. По-тихо е в купето от 3 серия, пътят също се усеща достатъчно, но не толкова подробно. Слава Богу не е меко като някоя френска бръкмица.
Другата съпоставка, която правя е, че специално С-класата е по-луксозна от 3-серия, въпреки че моята е средното ниво на оборудване - Executive. Държа да подчертая, че това съвсем, поне според мен, не се отнася до 5-серия и Е-класата.
Иначе Ви благодаря за добрите пожелания. Засега съм много доволен от Мерцедеса, като първите ми наблюдения са, че вози някак си "по-тежко" от БМВ. По-тихо е в купето от 3 серия, пътят също се усеща достатъчно, но не толкова подробно. Слава Богу не е меко като някоя френска бръкмица.
Другата съпоставка, която правя е, че специално С-класата е по-луксозна от 3-серия, въпреки че моята е средното ниво на оборудване - Executive. Държа да подчертая, че това съвсем, поне според мен, не се отнася до 5-серия и Е-класата.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Хммм тук май идва до въпрос и на вкус на Merc-a новия дизайн ми е доста постен и ако сравняваме едни и същи години 3ка с високо оборудване (дървени лайсни и т.н.) срещу C с avantgarde на 3ката лично на мен ми изглежда и го чувствам по-луксозно и high-end централната конзола на C ми е много страромодна.
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Ако трябваше сега да си купувам кола нямаше да си взема е90 ,а е36. Колата е страхотна, но всеки месец имам или нещо одраскано или нещо откраднато. Ако ти се занимава със застрахователи и боя тоест от 12 месеца 2 ти е колата в бокса, а останалите ходиш да ти я гледат и се чудиш в кой сервиз какво друго ще ти счупят ... и ти се плаща за откраднати елементи си добре дошъл в клуба на е90. В противен случай не се лъжи прецакано е
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Интересно твърдение -за 3 години Е90 веднъж надраскано,нито един случай на нещо откраднато,Е71 - за две години,нито нещо надраскано,нито нещо откраднато!Къде живееш/работиш точно?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Съгласен съм, че е въпрос на вкус. Аз въпреки изразеното мнение, все още не мога да кажа, че Мерца ме е грабнал. Тези дни се возих на Х6 на роднината и я сравних с един GL, на който съм се возил. Ами да си призная Х6 доста повече ми хареса. Мерца е по-тромав, труден за управление и някак "пенсионерски". Х6 е нямам думи - пъргава, директно се управлява, маневрена и на всичкото отгоре с невероятен интериор - кожа с карбон и алуминий. И лично според мен е доста по-стабилна от GL-а. Да, класовете са несравними, за разлика от 3-серия и С-клас, но все пак.
Иначе аз също съм нямал досега проблеми с драскане или крадене, освен с на жена ми Golf-а, но това си се дължи на кретени в квартала. То в случая си няма значение от колата, а от съседите. :D
Иначе аз също съм нямал досега проблеми с драскане или крадене, освен с на жена ми Golf-а, но това си се дължи на кретени в квартала. То в случая си няма значение от колата, а от съседите. :D
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
.............. и къде паркираш 

- bate koko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 18.07.2007
- Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
- Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
... а аз да попитам-как е возията
и нивото на шума на Мерцедеса..сравнено с е-39,4е един съсед направи такава смяна и после много беше недоволен......


- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Да, вярно е, че имам гараж, но често се получава така, че колата стои по цял ден някъде около нас.
Иначе не знам колко е обективно да сравнявам лично аз возията между Е39 и 204-ката, тъй като Е39 я купих на 272 000 км и я карах до 385 000, а Мерца сега е на 117 000. Вероятно Е39 си е била раздрънкана и когато съм я взел, но аз доста добре я поддържах. Все пак:
И двете возят еднакво стегнато, дори смея да твърдя, че Мерца е по-твърд, т.е. подробностите на настилката се усещат по-осезаемо. Когато асфалтът е гладък в Мерца е по-спокойно - нагъностите и неравностите без дупки или цепнатини не се чувстват, т.е. поглъщат се от окачването, докато в Е39 всяка неравност се чувства. Именно за това се учудвам защо, отново лично според мен, Е39 люшка повече по завоите. Откъм шум в купето в Мерцедеса категорично е по-тихо от гледна точка на въздушни струи и странични шумове. От гледна точка на двигателя обаче колкото и по-стара да е Е39 си е 6 цилиндъра. При търсенето на сегашната кола гледах и дизелови Е90 с 4 цилиндъра - 318d 143HP и 320d 177HP, като те работят толкова тихо, че бензини от по-долнопробни марки само могат да им завиждат, особено на високи обороти. 204-ката си е шумничка в сравнение с Е39, а да не говорим с 4-цилиндровите дизели на Е90, а като е студена на полусъединител не искам да коментирам. :kuku:
Другото за возията, което според мен е от значение, е интригуващият факт, че въпреки че 204-ката е от класа на Е90 и Е39 би трябвало да се сравнява с Е-класа, С-класата е с 30 килограма по-тежка от Е39 - 1585 кг срещу 1555 кг. С-класата е с около 20 см по-къса, което се отразява и на вътрешното пространство. В никакъв случай 204-ката не е тясна, но има по-малко място в купето от Е39. Парадоксалното е, че багажникът на Мерцедеса е мъничко по-голям от на 5-цата.
Мерцедесът има доста системи, които по времето на 5-цата не са и съществували, а те играят роля върху цялостното пътно поведение.
Общо взето заключението ми засега е, че Мерцът е по-комфортен, вози по-тежко, пътят се чувства достатъчно, в никакъв случай не меко, по-тихо, с изключение на шума от двигателя. Засега само веднъж направих по-дълго пътуване, като ми се струва, че 204-ката мори по-малко.
И в крайна сметка са коли от различни класове и най-вече различни поколения, като последното има голямо значение за технологиите, по които са направени нещата.
Иначе не знам колко е обективно да сравнявам лично аз возията между Е39 и 204-ката, тъй като Е39 я купих на 272 000 км и я карах до 385 000, а Мерца сега е на 117 000. Вероятно Е39 си е била раздрънкана и когато съм я взел, но аз доста добре я поддържах. Все пак:
И двете возят еднакво стегнато, дори смея да твърдя, че Мерца е по-твърд, т.е. подробностите на настилката се усещат по-осезаемо. Когато асфалтът е гладък в Мерца е по-спокойно - нагъностите и неравностите без дупки или цепнатини не се чувстват, т.е. поглъщат се от окачването, докато в Е39 всяка неравност се чувства. Именно за това се учудвам защо, отново лично според мен, Е39 люшка повече по завоите. Откъм шум в купето в Мерцедеса категорично е по-тихо от гледна точка на въздушни струи и странични шумове. От гледна точка на двигателя обаче колкото и по-стара да е Е39 си е 6 цилиндъра. При търсенето на сегашната кола гледах и дизелови Е90 с 4 цилиндъра - 318d 143HP и 320d 177HP, като те работят толкова тихо, че бензини от по-долнопробни марки само могат да им завиждат, особено на високи обороти. 204-ката си е шумничка в сравнение с Е39, а да не говорим с 4-цилиндровите дизели на Е90, а като е студена на полусъединител не искам да коментирам. :kuku:
Другото за возията, което според мен е от значение, е интригуващият факт, че въпреки че 204-ката е от класа на Е90 и Е39 би трябвало да се сравнява с Е-класа, С-класата е с 30 килограма по-тежка от Е39 - 1585 кг срещу 1555 кг. С-класата е с около 20 см по-къса, което се отразява и на вътрешното пространство. В никакъв случай 204-ката не е тясна, но има по-малко място в купето от Е39. Парадоксалното е, че багажникът на Мерцедеса е мъничко по-голям от на 5-цата.
Мерцедесът има доста системи, които по времето на 5-цата не са и съществували, а те играят роля върху цялостното пътно поведение.
Общо взето заключението ми засега е, че Мерцът е по-комфортен, вози по-тежко, пътят се чувства достатъчно, в никакъв случай не меко, по-тихо, с изключение на шума от двигателя. Засега само веднъж направих по-дълго пътуване, като ми се струва, че 204-ката мори по-малко.
И в крайна сметка са коли от различни класове и най-вече различни поколения, като последното има голямо значение за технологиите, по които са направени нещата.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
- gpopivanov
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 20.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F25 xDrive30d
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
Здравейте Колеги,
Май е малко късно, но да споделя моите впечатления по темата (E90 320i бензин 170bhp 2010г).
В момента колата е на ~100 000 км от които 20к съм изминал през последната година от както я притежавам.
Превъзходен автомобил, изключително комфортен и стабилен на пътя.
За мен най-интересното нещо в колата е двигателя:
- относително рядък за БГ
- динамичен (170 bhp от нетурбиниран 2л бензинов двигател)
- икономичен (градско в София ~8).
- изключително тих в ниските обороти
Старт стоп система и 6 степенна ръчна скоростна кутия.
С две ръце препоръчвам автомобила!
Поздрави,
Жоро
Май е малко късно, но да споделя моите впечатления по темата (E90 320i бензин 170bhp 2010г).
В момента колата е на ~100 000 км от които 20к съм изминал през последната година от както я притежавам.
Превъзходен автомобил, изключително комфортен и стабилен на пътя.
За мен най-интересното нещо в колата е двигателя:
- относително рядък за БГ
- динамичен (170 bhp от нетурбиниран 2л бензинов двигател)
- икономичен (градско в София ~8).
- изключително тих в ниските обороти
Старт стоп система и 6 степенна ръчна скоростна кутия.
С две ръце препоръчвам автомобила!
Поздрави,
Жоро
- Valve-tronic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 29.11.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
- Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
- Детайли за колата: Track Package
Re: BMW 320i 170HP след 2008 година
А от такъв модел с автоматични скорости имаш ли представа? Предполагам, че като си търсел е стояло като вариант?
Имал ли си проблеми с бобините, както колегите по-горе споменаха?
Имал ли си проблеми с бобините, както колегите по-горе споменаха?
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани