Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 28 Дек 2013, 5:08

Идва cts-v и ats-v... тогава ще чакам да видя какво ще обеснявате, защото ефтиния интериор някакси отпадна като аргумент :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 28 Дек 2013, 10:31

А истинският начин да си премерят пишките е когато излезе новият Ц7Р и олупа пак 991РСР в Малкия Льо Ман, пък и на Големия си мисля, че пак ще има тупалки...

То егати и критерия . Рено лупат наред във Ф1 , сутиен удариха на доминация в ралитата , дизеловите голфчета доста бой хвърлиха на 320и във ВТЦЦ ...
steeN написа:Идва cts-v и ats-v... тогава ще чакам да видя какво ще обеснявате, защото ефтиния интериор някакси отпадна като аргумент :)

Къв аргумент, освен че ще са по-бавни и еднакво скъпи :dunno:
А пък да ти кажа, че новото М6 ще отвее новия Ц7 като куцо пиле домат на Ве-мах, на доускорение и тн.т...

то и М3 и Ц63 АМГ го бият на тия дисциплини пък са и по-евтини . Нали тук нямаше значение друго, само кое е по-бързо и по-евтино ....
Ясно, че е М6 е ГТ, но ние го съпоставяме със супер-спортистите, защото на ускорение е колкото тях. Има ли смисъл да коментираме колко дзверски по-бързо е М6 от Астън Мартин, Джаг и Бентли . Пък ти си сядал в тях, може да споделиш да има такава разлика в субективните усещания за лукс .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 28 Дек 2013, 11:54

acho.rs написа:
А истинският начин да си премерят пишките е когато излезе новият Ц7Р и олупа пак 991РСР в Малкия Льо Ман, пък и на Големия си мисля, че пак ще има тупалки...

То егати и критерия . Рено лупат наред във Ф1 , сутиен удариха на доминация в ралитата , дизеловите голфчета доста бой хвърлиха на 320и във ВТЦЦ ...
steeN написа:Идва cts-v и ats-v... тогава ще чакам да видя какво ще обеснявате, защото ефтиния интериор някакси отпадна като аргумент :)

Къв аргумент, освен че ще са по-бавни и еднакво скъпи :dunno:
А пък да ти кажа, че новото М6 ще отвее новия Ц7 като куцо пиле домат на Ве-мах, на доускорение и тн.т...

то и М3 и Ц63 АМГ го бият на тия дисциплини пък са и по-евтини . Нали тук нямаше значение друго, само кое е по-бързо и по-евтино ....
Ясно, че е М6 е ГТ, но ние го съпоставяме със супер-спортистите, защото на ускорение е колкото тях. Има ли смисъл да коментираме колко дзверски по-бързо е М6 от Астън Мартин, Джаг и Бентли . Пък ти си сядал в тях, може да споделиш да има такава разлика в субективните усещания за лукс .


М6 ГТ ? Бимъра скъп колкото Ферари 458 Италиа... Не мерси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 28 Дек 2013, 12:43

М6 с перф.пакета струва 130к евро , 458 Италия струва с 50% повече или 195к евро ... R8 V10 Plus е 175к евро, ЦЛ65 АМГ струва над 250к евро :idea:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 28 Дек 2013, 15:37

Относно Корвет Ц7 http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... tml?show=2
Времето на колата е 1.11.5 с пълен набор перформанс екстри.Порше нарочно са изпратили гола кола-без спортно окачване,керамика и активни тампони-в резултат времето е 1.11.8 от 1.10.4 оборудвана.Все пак Корвета дава време колкото ц6 з06,но и цената му става опасно близка с един гтр например.79500 евро за кола с време 15сек до 200 не е постижение-за 90 има 1.09 ГТР.Така,че ако интериорът е без значение,а само преформанса е важен,дано з06 е доста по-бърза.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 28 Дек 2013, 16:23

acho.rs написа:
steeN написа:Идва cts-v и ats-v... тогава ще чакам да видя какво ще обеснявате, защото ефтиния интериор някакси отпадна като аргумент :)

Къв аргумент, освен че ще са по-бавни и еднакво скъпи :dunno:


Ще ти го напомня това мнение :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 28 Дек 2013, 17:04

OPASNO LUD написа:Относно Корвет Ц7 http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... tml?show=2
Времето на колата е 1.11.5 с пълен набор перформанс екстри.Порше нарочно са изпратили гола кола-без спортно окачване,керамика и активни тампони-в резултат времето е 1.11.8 от 1.10.4 оборудвана.Все пак Корвета дава време колкото ц6 з06,но и цената му става опасно близка с един гтр например.79500 евро за кола с време 15сек до 200 не е постижение-за 90 има 1.09 ГТР.Така,че ако интериорът е без значение,а само преформанса е важен,дано з06 е доста по-бърза.



Какво общо има ГТР с корвета - едното е като ПЦ игра 4х4 и звук - ФФФФФФ а другото далеч по красива и далеч по добре звучаща спортна кола, която не се кара сама а даже напротив..

Времената далеч не са всичко и ако си мислите ,че цифрите на ускорение са право пропорционални на усещането - не винаги е така... Иначе ако толкова ми дреме за от 0 - 300 ей сега си вада мотора от гаража и права точка на ферари мерари, корвет и м-десетнайсе. ДА не говорим ,че вече тия времена се дължат по скоро на електроника и трансмисии отколкото на двигател още по малко шофиор - що просто не си купите билет за самолета като искате от 0-300 за еди какво си време
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Boyadjiev » 28 Дек 2013, 17:36

Кефа от каране се определя от тръпката, тръпката не е ли да трябва да обуздаеш колата, да трябва да внимаваш, да си нащрек и с бързи реакции, а не да е праволинейна и лесно да се кара и винаги да имаш сцепление и сигурност...? Тия последните не са ли по-подходящи за лимузина от колкото за спортна кола ?! Така че американските са си бидон от емоция, това което повечето хора искат :D
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 28 Дек 2013, 22:26

acho.rs написа:М6 с перф.пакета струва 130к евро , 458 Италия струва с 50% повече или 195к евро ... R8 V10 Plus е 175к евро, ЦЛ65 АМГ струва над 250к евро :idea:

Аве пич кой си взима базова М6 ГТ? Под базова не разбирай гола пушка, ама 458 има керамични спирачки а при М6 са 16000 лева... От там нататък смятай кво трябва да добавяш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 29 Дек 2013, 2:38

AgeraR написа:
acho.rs написа:М6 с перф.пакета струва 130к евро , 458 Италия струва с 50% повече или 195к евро ... R8 V10 Plus е 175к евро, ЦЛ65 АМГ струва над 250к евро :idea:

Аве пич кой си взима базова М6 ГТ? Под базова не разбирай гола пушка, ама 458 има керамични спирачки а при М6 са 16000 лева... От там нататък смятай кво трябва да добавяш...

Първо, 8мокласнико, 458 няма серийни керамични спирачки. След това при 458 също има екстри , и ОЩЕ по-трудно е да излезе нещо базово . Примерно два куфара на Ферари за бейби багажника - 10 000 евро . Поставки за чаши от уж скъпия карбон - 1000 евро. След това търсиш някъде керамични спирачки които да струват по-малко от 8000 евро - НЯМА . Ако не са включени в цената на автомобила, както е при 911 Турбо С и Р8 В10+ , се доплащат по 8-10к евро . . . това само предните разбира се . Сега пускаи конфигуратора и ми искарай как М6 излиза на цената на 458 Италия :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от AgeraR » 29 Дек 2013, 12:27

acho.rs написа:
AgeraR написа:
acho.rs написа:М6 с перф.пакета струва 130к евро , 458 Италия струва с 50% повече или 195к евро ... R8 V10 Plus е 175к евро, ЦЛ65 АМГ струва над 250к евро :idea:

Аве пич кой си взима базова М6 ГТ? Под базова не разбирай гола пушка, ама 458 има керамични спирачки а при М6 са 16000 лева... От там нататък смятай кво трябва да добавяш...

Първо, 8мокласнико, 458 няма серийни керамични спирачки. След това при 458 също има екстри , и ОЩЕ по-трудно е да излезе нещо базово . Примерно два куфара на Ферари за бейби багажника - 10 000 евро . Поставки за чаши от уж скъпия карбон - 1000 евро. След това търсиш някъде керамични спирачки които да струват по-малко от 8000 евро - НЯМА . Ако не са включени в цената на автомобила, както е при 911 Турбо С и Р8 В10+ , се доплащат по 8-10к евро . . . това само предните разбира се . Сега пускаи конфигуратора и ми искарай как М6 излиза на цената на 458 Италия :idea:

Боза, как на 458 няма да са керамични спирачките :mhihi: при турбо с също е базово керамиката,а скъпия карбон е при Ф12 не при 458, пиле... След тва си конфигурирай един М6 ГТ със доволни екстри да видим каква цена ще ти изкара. На 458 без ДДС е малко под 160к евро.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 29 Дек 2013, 12:47

Да, на 458 са били серийни керамиките отпред. Все още чакам да конфигурираш М6 така че да докара по-висока цена от АНАЛОГИЧНО оборудвано 458 :idea: Това че не сме чували за опционалните екстри на едно "конче" а имаме конфигуратор на БМВ не значи че ги разбираме нещата ... И само ти ли не разбра, че казваме, че М6 е категория GT , не ти говорим за 4 вратото Гран Купе . Това за ДДСто на Ферари звучи бая смешно - ти тази кола за ФВ Кади ли я имаш, та не смяташ ДДС ?
Нищо не каза за това колко по-скъпи и бавни от М6 са Мазерати ГТ,Астън Мартин ДБС, Бентли Континентал ГТ Спиид,ЦЛ65 АМГ който е по-скъп и МП4-12 спайдър и тн и тн .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 29 Дек 2013, 13:00

OPASNO LUD написа:Относно Корвет Ц7 http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... tml?show=2
Времето на колата е 1.11.5 с пълен набор перформанс екстри.Порше нарочно са изпратили гола кола-без спортно окачване,керамика и активни тампони-в резултат времето е 1.11.8 от 1.10.4 оборудвана.Все пак Корвета дава време колкото ц6 з06,но и цената му става опасно близка с един гтр например.79500 евро за кола с време 15сек до 200 не е постижение-за 90 има 1.09 ГТР.Така,че ако интериорът е без значение,а само преформанса е важен,дано з06 е доста по-бърза.

Тук трябва да отбележим, че последното издание на Z06 със Сентинел Пакидж (окачване/гуми/спирачки) даваше брутални времена по писти. Но пък беше и доста по-лек и с около 50 кс по-мощен. Актуалния Корвет трябва да е наследник на C6 а Z06 беше МНОГО по-бърз . Та да изчакаме и да видим. За сега Стингрея изглежда много добре. Наистина е бая бавен като ускорение, но и Р8 4.2 не беше нищо особено а си стана хит. 911 (991)Карера С ПДК е 14сек до 200км/ч но тази 1сек спокойно може да я отдадем на скоростна кутия... С ръчни скорости едва вероятно ще е колкото Корвета .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 29 Дек 2013, 14:10

Добре де официалното време на 1/4 миля на стингрея е 12.2 при скорост 118 мили което е 190кмч искате да ми кажете ,че от 190 до 200 вдига за 3 сек ли или опасно лудия пак изкара времената на братушките...

При подходящи условия колата прави 0-200 под 13 сек, ама който може...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 29 Дек 2013, 14:25

BMW_RIDER написа:Добре де официалното време на 1/4 миля на стингрея е 12.2 при скорост 118 мили което е 190кмч искате да ми кажете ,че от 190 до 200 вдига за 3 сек ли или опасно лудия пак изкара времената на братушките...

При подходящи условия колата прави 0-200 под 13 сек, ама който може...

Теста е на АМС , имам последния брой с ревюто на Корвета . 0-100 км/ч 4,5 сек , 0-180 км/ч 12,1сек , 0-200 км/ч 15 сек . Тегло на кантара 1580кг , серийни гуми Мишелин Пилот Супер Спорт отзад 285ци 20ки . На драгстрипа може и под 12,2 да даде , но принципно се мери на асфалт . Максималната достигната скорост е 292км/ч , в тестов цикъл на медията са постигнали извънградски разход от 8,1/100 което предвид начина по мерят (М3 примерно дава 10-12) е отлично .
От Шевролет казват 0-100км/ч 3,9 сек и 0-200 км/ч за 13,9 секунди , а най-близкото време от тест е 14,7 сек. което е приемлива разлика за данни на американски производители .

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook