Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Боксуването на старта влияе добре на терминалната и лошо на времето.Времето на колата е добро,а терминалните лоши,значи на висока скорост или предавките или аеродинамиката или мотора просто е кух на високи обороти или някаква комбинация.Една атмосферна кола 525 кс като р8 излиза с 264 ,една 458ца с 279.
http://www.autobild.de/artikel/911-turb ... 58559.html
M6цата е безобразно бърза с новия пакет особено 200-300,според мен освен Вайпър и ЗР1 няма нищо конкуренто американско
Е това удебеленото не мога да го разбера

Ако погледнеш 60-те фута на Мустанга сам можеш да видиш, че такова време ще даде смешна преднячка в обикновени гуми дори. Демек шофьора май толкова си може или сцеплението е под всякаква критика


Някакси имам вътрешно усещане, че като за 600 и кусур коня от 100 до 300, да речем, времената хич няма да са лоши на Мустанга, демек хич не е слаба кола

Последна промяна Nickelback на 26 Дек 2013, 23:52, променена общо 2 пъти
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Боксуването на старта влияе добре на терминалната и лошо на времето.Времето на колата е добро,а терминалните лоши,значи на висока скорост или предавките или аеродинамиката или мотора просто е кух на високи обороти или някаква комбинация.Една атмосферна кола 525 кс като р8 излиза с 264 ,една 458ца с 279.
http://www.autobild.de/artikel/911-turb ... 58559.html
M6цата е безобразно бърза с новия пакет особено 200-300,според мен освен Вайпър и ЗР1 няма нищо конкуренто американско
На първия старт:
Rollout 2.6 -> много боксуване -> терминална 267
На четвъртия старт:
Rollout 2.3 -> по-малко боксуване -> терминална 270

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече
И от кога времената на някаква руска ливада, с незнайни шофйори с незнайни коли като състояние и модове е критерии за нещо, айде да не вада клипове на същата кола с драг радиали на американска писта как шамари всичко различно от авентадор и гтр 700кс.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
И да вадите и да не вадите клиповете показват най-вече какво става от 400м до 1600м,тоест от 193 до 267 км/ч,което при стандартно Шелби явно е 27сек.Което е адски бавно,иначе 193 км/ч на 400м не е бавно-то отговаря на 700 коня РС6 на Божура,проблемът е горе хвърля котва.Ето ви и официалните времена на миля за стандартни коли -м6 кабрио 280
http://www.dragtimes.ru/en/results/allresults#mile
9 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 12.414 191.79 +25 05/19/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 12.794 185.29 +14 09/14/2013
8 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 30.225 270.06 +25 05/19/2013
9 Nissan GT-R (R35) Mk.2 / 2012 Мария О. 30.237 280.37 +14 09/14/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 30.726 280.59 +14 09/14/2013
Ето я котвата в цифри
http://www.dragtimes.ru/en/results/allresults#mile
9 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 12.414 191.79 +25 05/19/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 12.794 185.29 +14 09/14/2013
8 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 30.225 270.06 +25 05/19/2013
9 Nissan GT-R (R35) Mk.2 / 2012 Мария О. 30.237 280.37 +14 09/14/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 30.726 280.59 +14 09/14/2013
Ето я котвата в цифри
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Сега за реални времена ли говорим или кой братушка е бил по-малко пиян на стрипа, ъъъ... на "пистата"
Пародията е голяма при все, че 2005! коня ламбо прави кажи-речи смешните дори за божура високи десетки
Въобще голямо чесане на езици може да падне, че видиш някой си мустанг с пияница на борда бил дал калпаво време/терминална при неизвестни условия. Аз предлагам всеки от темата да си изрови по една "калпава" колица от Москоу Ънлим и да почва хранилката... Или по-добре не... 

Пародията е голяма при все, че 2005! коня ламбо прави кажи-речи смешните дори за божура високи десетки


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Ето ви и официалните времена на миля за стандартни коли -м6 кабрио 280
http://www.dragtimes.ru/en/results/allresults#mile
Какви официални времена бе бате....я им загледай на тия пистата ,че се едно са я обработвали с трактор. Неслучайно там най-добри времена дават коли с много тракшън - ГТР. Се едно аз да ти кажа ,че новото камаро е по бързо от м3 на ринга и ти да ми кажеш ама то на дракон Калояново с Пешо Гошов зад волана не беше така.
Иначе шелбито 5 и 6та са му понижаващи демек има 4 предавки за ускорение на м6-цата са 7 или 8 праиш ли сметка, кой мотор какъв бил...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Американските VS Европейските спортисти
за стария мустанг ли говорите ( не знам новия дали се е появил в БГ обикновено такива коли се появявят първо в БГ при някой спестявал от закуски , после по света
)

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.
Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.
Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.
Е добре де - ако му сложат не-толкова-дебилна скоростна кутия , ако махнат листовите ресьори отзад, ако сменят изцяло кокпита, ако променят разгръщането на мощността за да може да сложи тия 700 коня на асфалт - то какво остана

Един журналист беше казал за ГТ500, че е доста недодялана кола, която обаче няма да те остави да спиш вечер от кеф . За повече качества, трябва да се търси друго и да се дадът бая повече пари.
И защо никой не отбеляза времената на М6 Компетишън дето уж е само 575кс



- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.
Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.
Е добре де - ако му сложат не-толкова-дебилна скоростна кутия , ако махнат листовите ресьори отзад, ако сменят изцяло кокпита, ако променят разгръщането на мощността за да може да сложи тия 700 коня на асфалт - то какво остана8 степенната кутия на ЗФ се продава навсякъде - що не я сложат ? Защото струва колкото половин Мустанг ГТ ?
Един журналист беше казал за ГТ500, че е доста недодялана кола, която обаче няма да те остави да спиш вечер от кеф . За повече качества, трябва да се търси друго и да се дадът бая повече пари.
И защо никой не отбеляза времената на М6 Компетишън дето уж е само 575ксНикой ли не забеляза че М6 след 100км/ч до към 300 км/ч се кантари със новото Турбо С
![]()
Дори и най-големите фенове на тия коли не отричат ,че са недодялани и прахосват много от конете си в въртене на гуми и звук. И изискават доста умение и условия за да им се изкара потенциала.
Конкретно за трансмисиите на шелбито ако ще и зф да му поднат за още 15К просто няма смисъл за таргета му. Там все пак ги ползват и за платформа -- един ремап и драг гуми и ще счупи зф-а ако ще и в сайта да пише ,че държи на 1000нм
Относно М6цата убийствен пърформанс ама БМВ решиха да спрат да лъжат за разхода за сметка на конете

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Американските VS Европейските спортисти
пфф, абе мани ги тия М6-ци
, та чак ще я сравняваме с някви "разнежени" 911-ки и Р8-ци и т.н...хм, ми те не си заслужават парите бре, ти не го ли разбра
гледай кво праат УСА...изтребители за нищо пари и за истински емоции
та тва по темата, за да не ме хранат и мен, иначе предлагам на Ачо и още 2-3-ма бмв-висти да спрат да пишат тук в тази темичка(като други дет им писна, тамън и аз нема да я чета вече
), щото е безсмислено и може направо да обръщат на EN чата
Бог да благослови Америка
... и Детройт 


гледай кво праат УСА...изтребители за нищо пари и за истински емоции

та тва по темата, за да не ме хранат и мен, иначе предлагам на Ачо и още 2-3-ма бмв-висти да спрат да пишат тук в тази темичка(като други дет им писна, тамън и аз нема да я чета вече


Бог да благослови Америка


- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
ivan83 написа:пфф, абе мани ги тия М6-ци, та чак ще я сравняваме с някви "разнежени" 911-ки и Р8-ци и т.н...хм, ми те не си заслужават парите бре, ти не го ли разбра
![]()
гледай кво праат УСА...изтребители за нищо пари и за истински емоции![]()
та тва по темата, за да не ме хранат и мен, иначе предлагам на Ачо и още 2-3-ма бмв-висти да спрат да пишат тук в тази темичка(като други дет им писна, тамън и аз нема да я чета вече), щото е безсмислено и може направо да обръщат на EN чата
![]()
Бог да благослови Америка... и Детройт
Ми спирай да пишеш и оди да се праиш на оригинален и забавен в друга тема
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
Re: Американските VS Европейските спортисти
а за коледа нещо ще си пожелаеш ли? 

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
ivan83 написа:а за коледа нещо ще си пожелаеш ли?
Ми да - ако не'аш да кажеш нещо конкретно по темата, да си траеш? Щото темата е за спортисти от Европа срещу Америка, а не за БМВ конкретно... Иначе новите В8 БМВ-та са много бързи, и какво от това. Не могат да стъпят на старите В10 и В8 като емоция и на малкия пръст.. Ама затова треа да си ги карал, пък аз за теб се съмнявам, че си... А пък да ти кажа, че новото М6 ще отвее новия Ц7 като куцо пиле домат на Ве-мах, на доускорение и тн.т... Само дето новото М6 не е спортна кола, а ГТ, докато скапаният Вет е спортист... И там където си мери пишката със уж спортисти като 991, работата стааа дибела... Щото тия от Детройт май наистина са направили кола... А истинският начин да си премерят пишките е когато излезе новият Ц7Р и олупа пак 991РСР в Малкия Льо Ман, пък и на Големия си мисля, че пак ще има тупалки...
И преди да кажеш нещо, следващата ми кола ще има или ГТ3 или Зед07 в модела си. Просто се чудя от коя
ще загубя по-малко... Има две кукли в един дилър в Швейцария - цени народни, добре подържани, че даже и са на една цена - аз съм безпристрастен в избора си... Мога да копам, мо'а и да не копам....
Power is Nothing Without Insanity
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани