М50б20 без ванос проект 200WHP.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

М50б20 без ванос проект 200WHP.

Мнение от Haddess » 25 Дек 2013, 14:54

Привет на всички след като успешно вече прехвърлих м50б20 на моето купе с м43 , ще започна моят малък проект да раздуя малко м50 то.Ще ви помоля да не пълните темата как 20-ка не ставало по добре 2.5 ! Ако исках 2.5 щях да питам за 2.5 Приготовлението ше ми отнеме време тъй като съм с ограничен бюджет и ще ъпвам снимки ще направо нещо нова. Всякакво мнение би било полезно свързано с темата . Така моторетка е в топ състояние в момента чакам силиконови маркучи за радиатора и дросела на Mashimoto . Идята ми е да го надуя на 0.5 , 0.6 бара . Като започна ъпгрейда с охладителната система , и след това ревизия на главата с полиране на портовете. Но засега се чудя за подходяща гарнитура за главата да го разредя малко , до колкото чета мотори с висока компресия не са подходящи за принудително пълнене !

Колата ще се използва да я изкарвам от време на време не за всекидневка но ще държа да си запазя стоков вид интериорно поне и без илинци неща... Може би и за дълъг път :mhihi: Не за издевателства просто ми е писнало да слушам как от 320 нищо не става и да ме минават голфовете ! :mhihi:
Последна промяна Haddess на 19 Авг 2014, 12:13, променена общо 4 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от SlowMotion » 25 Дек 2013, 17:16

Те не са , ама до 0.5/6 с правилен мап няма да има никакви проблеми и с твоя си CR, не че не може и повече ама ще трябва да бъркаш разни бензинови отвари.Много зависи как ще управляваш мотора.Ако смяташ да пестиш от към електроника по-добре мисли за хубава MLS гарнитура.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 25 Дек 2013, 19:04

Гарнитурата планувам да е от типа " MLS .140“ lower compression turbo head gasket. E36 BMW " благодаря колега за електорниката още не съм решил всичко ще става компонент по компонент :) :ok: :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от SlowMotion » 25 Дек 2013, 19:33

Е да ама проблема е че "компонент по компонент " няма те доведе до никъде.Отдели малко време просто и проучи нещата по сериозно щом си се захванал, щото ще свършиш със куп железа дет няма да ти вършат никаква работа.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от TOM » 25 Дек 2013, 22:12

Виждам, че още има хора които не са разбрали що за гадост е нещото МЛС Кометик. Най-горещо съветвам всеки един който има намерение да използва това нещо (кометик-а), да не го прави и да забрави ЗАВИНАГИ за съществуването му!!!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от bum_bum » 25 Дек 2013, 23:47

Тия ако знаят колко реклама им правиш по форумите ще ти пратят някой да те гръмне :mhihi:

За 0.5 с добри настройки няма нужда от разреждане май, но доктора по компресорите от по-горе може да каже с по-голяма точност. Въпреки, че ми се вижда, че това ще е поредния проект с незавършен край.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 26 Дек 2013, 8:52

bum_bum написа:Тия ако знаят колко реклама им правиш по форумите ще ти пратят някой да те гръмне :mhihi:

За 0.5 с добри настройки няма нужда от разреждане май, но доктора по компресорите от по-горе може да каже с по-голяма точност. Въпреки, че ми се вижда, че това ще е поредния проект с незавършен край.


Еее колега защо ме кълнеш така :mrgreen: :mhihi: Идеята ми е да направя нещо веднъж не да го направя да го изкарам за 1000км и пак да седи паметник пред блока :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от bum_bum » 26 Дек 2013, 9:59

Дай боже да стане. Просто от идеите за такива проекти, които съм гледал пуснеш ли тема преди да си започнал работата нищо не става. :dunno:

45-цата ще е малка мисля.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от SlowMotion » 26 Дек 2013, 14:55

Ако става въпрос за Мерцедесовия М45, ще си дойде у дома си точно за тоя бууст дето търси, ако смята да го остави 2-литров мотора разбира се.Ако иска да стане перфектно да търси М62-ка от 230-ките мерцедеси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 26 Дек 2013, 17:48

мотора ще си остане 320 няма да преправям колянови валове от TDS биели от не знам какво просто идеята не ме влече :lalala: M62 го дават от 2.5 до 4.0 м45 го дават от 2.0 до 3.0 но до тук това което чета за Eaton серията мисля , че ще ми свърши най добра работа защото ще съм на малък бууст тоест 0.6 таван. Това което пише за Eaton като root тип чарджър е .

Positive Points:
1) Boost throughout the entire RPM range, right off of idle
2) Highest Potential for Gain (A must-have for all-out drag racing)
3) Excellent Reliability
4) Great Appearance & Stature (Most common supercharger type for show vehicles)

Negative Points:
1) Sometimes Violent Throttle Response - за това ще го мисля
2) Lower boost ratings at higher RPMs което за мен е идеално
3) Higher Than Normal Discharge Temperatures което значи , че ще се търси кулер
4) Lengthy installation times

До колкото гледам м45 се слага и на мини купър S :mhihi:
В началото мислех за " Centrifugal Type " но те са слаби в началото и го пише навсякъде където и м50 са слаби..предимство в тях виждам , че ще ми е лесен монтажа :mhihi: ама лесно не е интересно :mhihi:
Но моля кажете защо вие предпочитане м62 макар и на малък бууст ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Vozq_bez_pari » 26 Дек 2013, 18:50

TOM написа:Виждам, че още има хора които не са разбрали що за гадост е нещото МЛС Кометик. Най-горещо съветвам всеки един който има намерение да използва това нещо (кометик-а), да не го прави и да забрави ЗАВИНАГИ за съществуването му!!!

мда да се включа и аз към Том аз лично съм слагал кометик и после пак лично съм го махал :mhihi:
може и да държи на ниско налягане може и дане държи по скоро не
аз лично карам на 1,9 бар за там мога да кажа че не държи :mhihi:
не го слагайте сумати и пари се дават а оринга си е евтино и чук с едно Goetze и си ок
по темата за твоя вариант има и с пирамидални рингове но не си струва
вна 0,5-6 и оргиналната че държи както си е..


п.с няма ли да напрайте една тема против кометиците най накрая :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от SlowMotion » 26 Дек 2013, 19:25

Haddess написа:Но моля кажете защо вие предпочитане м62 макар и на малък бууст ?


Изображение Изображение



От картите се вижда доста добре защо .... м45-цата при бууст над 6-7 (около 0.5бар) пси вече се тавани.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 10 Яну 2014, 23:21

Така малко ъп по темата , че нямах време тези дни започвам с наличните ми от днес неща горе споменатите :driving:
следващото ще бъде хубав алуминиев радиатор :mrgreen:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 12 Яну 2014, 15:46

Колеги някой ако има маркуча от стъпковия мотор до гофрирания маркуч скъсан може ли да ми го даде да го потърся из нета да имам за мостра :dunno: или да ми прати снимка !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: М50б20 без ванос с Eaton m45

Мнение от Haddess » 08 Фев 2014, 20:54

Малко ъп по темата понеже след смяната на двигателя магарето ми беше криво реших да го сменя с такова от кабрио за да не дупча моето и да няма занимавки та посетих колегата krassi_kn познат на повечето от нас и днес започна борбата понеже имаше малко ръжда по него се хванах минах го цялото с телена четка о ръждопреобразовател на Wurth и ето снимка преди Изображение това е намазано след което говорих с адски добър бояджия която и кола да е изкарал е като от завода и той каза , че след като не е детайл , който ще е виден дори ако го мина с четка ще е по трайно защото така боята отива в всички пори на метала та след wurta минах го цялото с кореселин Бг разбирасе :mhihi: цялото на бормашина с телена четка отгоре пак кореселин и му минах 3 ръце боя края беше това Изображение Ако ме питате защо в червено ... Логичния отговорен за мен беше ако протече от някъде масло да ми е по видно че с това черно е всеки втори не съм гони лидея тунинг утре ще кача повече снимки след монтажа на колата с М тех щангата която мисля да водя на песакоструй като останат пари :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook