Акумулатор какъв ?
Модератор: Общи модератори
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Акумулатор какъв ?
Номенклатурен номер : 61218381776
Описание : АКУМУЛАТОР ЗАРЕДЕН 95AH SS.61218381768
Ед.цена (с ДДС) : 238.22 BGN
Няма наличност
Аз съм с 90АН втора употреба и кърти направо... Предния ми пак беше оригинален и изкара 9 години, а кога е бил сменян преди никой не знае
...
Описание : АКУМУЛАТОР ЗАРЕДЕН 95AH SS.61218381768
Ед.цена (с ДДС) : 238.22 BGN
Няма наличност
Аз съм с 90АН втора употреба и кърти направо... Предния ми пак беше оригинален и изкара 9 години, а кога е бил сменян преди никой не знае


- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
boksioraE39 написа:cod-cdbp написа:kunaa написа:Моя е на 12г.от завода и колата си пали. Но всяка година ноември месец го зареждам. Като се прецака съм готов да дам и 400лв. Само да знам, че ще кара поне 10г.
Добре че ни ориентира каква марка и модел е
Сигурно оригиналния на колата,демег BMW акумулатор но чак 12-години да работи ми се вижда малко прекалено...
Какви са тези години мечта колеги

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Акумулатор какъв ?
rafa224 написа:boksioraE39 написа:cod-cdbp написа:kunaa написа:Моя е на 12г.от завода и колата си пали. Но всяка година ноември месец го зареждам. Като се прецака съм готов да дам и 400лв. Само да знам, че ще кара поне 10г.
Добре че ни ориентира каква марка и модел е
Сигурно оригиналния на колата,демег BMW акумулатор но чак 12-години да работи ми се вижда малко прекалено...
Какви са тези години мечта колегиМоят оригинален на Е70 изкара 4г. Тази година си взех banner.
Те като цяло вече колите ги правят да карат по толкова


ATR-42/72
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
Така излиза, че няма смисъл да се купува оригинален обаче. При положение, че в Дару Кар ми казаха към 720лв. и издържа около 4г., а bannera 3ри да изкара си е далавера
Тъкмо ще се сменя заедно с колата след това 


- CheFs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Акумулатор какъв ?
Аз съм за Гигават.Много добри акумулатори са , един път не ми е паднал , ако си го поддържаш и си палиш колата редовно 

Re: Акумулатор какъв ?
rafa224 написа:Така излиза, че няма смисъл да се купува оригинален обаче. При положение, че в Дару Кар ми казаха към 720лв. и издържа около 4г., а bannera 3ри да изкара си е далавераТъкмо ще се сменя заедно с колата след това
Оригинален или не, всичките ги правят както и колите - да издържат гаранционния срок /3-5 г/ от там нататък - на късмет

Скромното ми мнение споменах и тук :
viewtopic.php?f=35&t=323143&start=45#p3790807

- BMW_F10_528_XI
- Потребител
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: 23.12.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528xi F10
- Мечтае да кара: БМВ 999 ХI T-POWER
Re: Акумулатор какъв ?
Гледам в Kaufland продават едни акумулатори със 3 години гаранция колкото имат и повечето маркови акумулатори.На доста добри цени са!Някой да има наблюдения над тия акумулатори?
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
Да но какъв е смисъла да си с нов акумулатор и да го сваляш постоянно ако не използваш редовно колата или да го зареждаш? Освен това всяко негово сваляне при по-новите коли води до натрупване на грешки и т.н. Явно е въпрос на късмет да случиш на добър или наистина ги правят да изкарат само гаранцията.
Re: Акумулатор какъв ?
Ми .. какво да ти кажа.. .
смисъла е както това да сменяш маслото, гумите, да наливаш течност и т.н. и т.н.. с една дума - обслужване.
Да, някои изкарват без да го погледнат със години, но всеки случай си е индивидуален.
При добра ел.инсталация , по често и дълго каране, обикновенно няма ниаккъв проблем.
Само че хората и тук и навсякъде само казват - "аз съм мн доволен" ... ама защо ? едва ли може да обясни.
Или - "сменям за 2 години по 3 акумулатора ... всичките са боклуци" - Да, ама не
щото и това е несериозно изказване.
И късмета е мн важен, защото два акума един до друг в магазина могат да покажат коренно различни характеристики.
Като споменах магазините - много от тях не обслужват редовно стоката си , както би трябвало да го правят.
Зае'ват акумулаторите със месеци , после се чудят що хората ги връщат още гаранционни
А за срока на годност не е майтап - споменавал съм и на други места, примерно инженери от ВАРТА са споменавали че това е официална /негласна/ политика - така да се оптимизира производството че акума да живее 4 г.
И един малък тест , който всеки със волтметърче може да си направи и провери акумулатора
- На отпочинал час два акум, напрежение под 12.6 в се води около 70%
под 12.3 - 50%
под 11в - умиращ или вече умрял.
- Палите колата , за няколко секунди колкото върти стартера, пад-а на напрежението в този момент трябва да е не по ниско от 9-10 в.
Обикновенно е 7-8в за стар акум.
- При изправна инсталация и запален двигател, напрежението трябва да е 14.0 - 14.4 в.

Да, някои изкарват без да го погледнат със години, но всеки случай си е индивидуален.
При добра ел.инсталация , по често и дълго каране, обикновенно няма ниаккъв проблем.
Само че хората и тук и навсякъде само казват - "аз съм мн доволен" ... ама защо ? едва ли може да обясни.
Или - "сменям за 2 години по 3 акумулатора ... всичките са боклуци" - Да, ама не

И късмета е мн важен, защото два акума един до друг в магазина могат да покажат коренно различни характеристики.
Като споменах магазините - много от тях не обслужват редовно стоката си , както би трябвало да го правят.
Зае'ват акумулаторите със месеци , после се чудят що хората ги връщат още гаранционни

А за срока на годност не е майтап - споменавал съм и на други места, примерно инженери от ВАРТА са споменавали че това е официална /негласна/ политика - така да се оптимизира производството че акума да живее 4 г.
И един малък тест , който всеки със волтметърче може да си направи и провери акумулатора
- На отпочинал час два акум, напрежение под 12.6 в се води около 70%
под 12.3 - 50%
под 11в - умиращ или вече умрял.
- Палите колата , за няколко секунди колкото върти стартера, пад-а на напрежението в този момент трябва да е не по ниско от 9-10 в.
Обикновенно е 7-8в за стар акум.
- При изправна инсталация и запален двигател, напрежението трябва да е 14.0 - 14.4 в.

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
Да съгласен съм, че трябва да се проверява и обслужва, но нормално ли е според теб при изправна кола, без утечки и купен лятото нов акумулатор сега в началото на зимата да ми светва лампата, че е слаб или да ми се нулира часовника и датата, поради същата причина?
Последна промяна rafa224 на 26 Дек 2013, 12:24, променена общо 1 път
Re: Акумулатор какъв ?
Не е нормално разбира се.
Означава че има сериозен проблем в някое от изброените неща по горе
А аз говоря все пак в общия случай, и дали някой ще прави обслужване както трябва, или не.... всеки сам си преценява.
пс
Всъщност ако ме питаш какъв акумулатор би избрал - както и в другата тема скромно споменах, за мен марката не е важна, бих си взел според бюджета не най скъпия , реномиран , марков бла бла бла, а който мога да си позволя , но да е със максимален капацитет.
Което може и искра, монбат да е... никакъв проблем
Даже старите дето не са "модерни" - без калций , сребра и т.н.. са по "дуракоустойчиви" на умирачка.
Ако някой е по небрежен , бих препоръчал такъв, щото има по голям шанс да се възстанови, докато калциевите като умрат, то е еднократно и обикновенно завинаги
Означава че има сериозен проблем в някое от изброените неща по горе

А аз говоря все пак в общия случай, и дали някой ще прави обслужване както трябва, или не.... всеки сам си преценява.

пс
Всъщност ако ме питаш какъв акумулатор би избрал - както и в другата тема скромно споменах, за мен марката не е важна, бих си взел според бюджета не най скъпия , реномиран , марков бла бла бла, а който мога да си позволя , но да е със максимален капацитет.
Което може и искра, монбат да е... никакъв проблем

Ако някой е по небрежен , бих препоръчал такъв, щото има по голям шанс да се възстанови, докато калциевите като умрат, то е еднократно и обикновенно завинаги


- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
Да и аз разсъждавайки така и след препоръка от приятели и продавачи си взех нещо средно- Banner Power Bull 100Ah 720. Не бях взимал преди такъв. Но при положение, че колата е проверявана и всичко е наред, а акумулатора е на 6месеца и каран само лятото какво да мисля за него? От магазина веднага казаха, че ще ми дадат оборотен и ще го проверят или сменят, което ме навежда на мисълта, че няма да съм първия случай.
Re: Акумулатор какъв ?
Ми.. неслучайно споменах по горе за магазините...
Повечето за съжаление са само продавачи, но пък не може да продаваш зеленчуци и да се чудиш след седмица..."що не ми купуват кафявите банани"

Разликата е че на акумулаторите не им личи в какво окаяно състояние са, и то както са си "чистак бърсак новички" .
Добре е че ще ти го сменят.
Вината си е тяхна, или просто се е случил с дефект.
пс
А да, сетих се и аз преди година и половина, като купувах един акум, за гаранцията нали те го монтираха, замериха, сетих се че показваше 12,5 в , малко се замисли като палеше, и малко бавно вдигаше после при зареждане.. т.е. си беше поизоставен и "гладен" .
След малко кадърна профилактика, вече си е пушка.. но.... продавачите са си само продавачи...
затова винаги , и чисто нов акумулатор , винаги си го подзаредете първоначално. Винаги има нужда !
Повечето за съжаление са само продавачи, но пък не може да продаваш зеленчуци и да се чудиш след седмица..."що не ми купуват кафявите банани"


Разликата е че на акумулаторите не им личи в какво окаяно състояние са, и то както са си "чистак бърсак новички" .
Добре е че ще ти го сменят.
Вината си е тяхна, или просто се е случил с дефект.
пс
А да, сетих се и аз преди година и половина, като купувах един акум, за гаранцията нали те го монтираха, замериха, сетих се че показваше 12,5 в , малко се замисли като палеше, и малко бавно вдигаше после при зареждане.. т.е. си беше поизоставен и "гладен" .
След малко кадърна профилактика, вече си е пушка.. но.... продавачите са си само продавачи...
затова винаги , и чисто нов акумулатор , винаги си го подзаредете първоначално. Винаги има нужда !

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Акумулатор какъв ?
А дали по някакъв начин могат да познаят ако си го заредя аз и да ми откажат гаранцията?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани