Некоректно поведение от Армеец
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Некоректно поведение от Армеец
Днес се опитах да регистрирам дребна щета - драскотина на бронята и остнах шокиран от действията на тази компания. Колата ми е застрахована на стойност над 32 000 лв. Попълвам необходимите документи, отбелязвам, че желая автомобилът ми да бъде ремонтиран в доверен сервиз и отбелязвам един от сервизите в техния списък, а именно Overdrive. Незаинтересованата служителка с нежелание прие документите ми и каза да изчакам някакъв експерт, който да снима щетата.
"Експертетът" се яви, снима колата и заяви, че сервизът, който съм избрал бил скъп и не може да ми издадат възлагателно писмо за него. Сервизът е в списъка с доверени такива на компанията.
Преди да сключа застраховката изрично ги попитах дали мога да използвам услугите на точно този сервиз! Отговорът бе положителен и с това ме спечелиха като клиент, защото знам, че в Оувърдрайв добре се справят и ще получа адекватна услуга.
Сега, естествено започнаха с измекярските изпълнения. Колеги, не заслужваме такова отношение срещу парите си!
Видях, че има тук-там из форума недоволни колеги от Армеец, но пуснах нова тема, защото смятам, че трябва да има отделни теми за некоректните търговци и застрахователи, за да може колегите да се ориентират и да не хвърляме пари на вятъра. Всичко фирми разчитат, че като излъжат един- двама това няма да има негативен ефект върху бизнеса им и за това правят каквото искат.
И Бул-Инс имаха такова нагло поведение, но гледам последните години закъсаха и тези дни са пуснали някакви телевизионни реклами, за да печалят клиенти.
Като конфронтирах "Експерта" с гореизложеното, лицето се усмихна мазно и заяви, че щетите са надвишили миналогодишните квоти и трябва да се ограничават разходите!??
Докога ще сме бананова държава и докога ще се съобразяваме с мутри и некадърници? Кога ще започнем да живеем на пазарни принципи?
Само в България ги има тия простащини с доверени сервизи и какви ли не глупости. В Европа, като имаш щета ти си избираш сервиза, караш си колата там, те се свъзват застрахователя, попълват документи и тн. Застрахователя, ако реши изпраща някой на място в сервиза и нещата се решават, без стрес, загуба на време и тн. Тук се редиш, чакаш и накрая тия, АБОРИГЕНИ те гледат, все едно ти правят услуга и трябва да им се молиш - колеги, това е АБСУРД.
Тъжното е, че компании, който идват от чужбина възприемат същите практики и започват да издевателстват над българските потребители. Това е защото НИЕ нищо не правим, като потребители, като ОБЩЕСТВО.
Никъде в чужбина няма клаузи, който казват - ако загупиш, ключ или талон - не ти плащат. Никъде не те карат да си слагаш аларми - иначе не ще платят. Това е обидно отношение към потребителите - колеги, да се съвземем!!!
Аз с тази компания приключвам, както преди години приключих с Бул-инс, заради подобни мизерии.
Ориентирайте се към компании с чужда собственост - Алианц, Уника, Булстрад и тн. Там поне може да се обърне човек към компанията майка и да получи някаква адекватна защита.
От мутри и тъпанари няма какво да очаквате.
Запомнете - само заедно можем да ги накажем.
Весели празници!
"Експертетът" се яви, снима колата и заяви, че сервизът, който съм избрал бил скъп и не може да ми издадат възлагателно писмо за него. Сервизът е в списъка с доверени такива на компанията.
Преди да сключа застраховката изрично ги попитах дали мога да използвам услугите на точно този сервиз! Отговорът бе положителен и с това ме спечелиха като клиент, защото знам, че в Оувърдрайв добре се справят и ще получа адекватна услуга.
Сега, естествено започнаха с измекярските изпълнения. Колеги, не заслужваме такова отношение срещу парите си!
Видях, че има тук-там из форума недоволни колеги от Армеец, но пуснах нова тема, защото смятам, че трябва да има отделни теми за некоректните търговци и застрахователи, за да може колегите да се ориентират и да не хвърляме пари на вятъра. Всичко фирми разчитат, че като излъжат един- двама това няма да има негативен ефект върху бизнеса им и за това правят каквото искат.
И Бул-Инс имаха такова нагло поведение, но гледам последните години закъсаха и тези дни са пуснали някакви телевизионни реклами, за да печалят клиенти.
Като конфронтирах "Експерта" с гореизложеното, лицето се усмихна мазно и заяви, че щетите са надвишили миналогодишните квоти и трябва да се ограничават разходите!??
Докога ще сме бананова държава и докога ще се съобразяваме с мутри и некадърници? Кога ще започнем да живеем на пазарни принципи?
Само в България ги има тия простащини с доверени сервизи и какви ли не глупости. В Европа, като имаш щета ти си избираш сервиза, караш си колата там, те се свъзват застрахователя, попълват документи и тн. Застрахователя, ако реши изпраща някой на място в сервиза и нещата се решават, без стрес, загуба на време и тн. Тук се редиш, чакаш и накрая тия, АБОРИГЕНИ те гледат, все едно ти правят услуга и трябва да им се молиш - колеги, това е АБСУРД.
Тъжното е, че компании, който идват от чужбина възприемат същите практики и започват да издевателстват над българските потребители. Това е защото НИЕ нищо не правим, като потребители, като ОБЩЕСТВО.
Никъде в чужбина няма клаузи, който казват - ако загупиш, ключ или талон - не ти плащат. Никъде не те карат да си слагаш аларми - иначе не ще платят. Това е обидно отношение към потребителите - колеги, да се съвземем!!!
Аз с тази компания приключвам, както преди години приключих с Бул-инс, заради подобни мизерии.
Ориентирайте се към компании с чужда собственост - Алианц, Уника, Булстрад и тн. Там поне може да се обърне човек към компанията майка и да получи някаква адекватна защита.
От мутри и тъпанари няма какво да очаквате.
Запомнете - само заедно можем да ги накажем.

Весели празници!
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Некоректно поведение от Армеец
Преди да прочета цялото ти мнение и мен ми мина през ума че точно края на декември е много кофти период да завеждаш щета
Значи просто го хвани за гушката и го попитай ''любезно'' дали ако забрави че сега си завел щетата и отидеш след 10-ти януари ще бъде далеч по любезен.Предполагам че ще е,защото ще са занулили графа ''изплатени щети''.Също така го и питай за колко време изкарва той 2 000 лева ,колкото предполагам че поне струва каското ти и как мисли се плащат толкова пари.Аз на твое място щях да съм изпушил още при отношението от страна на служителката.
Не си попаднал не на застраховател,а на правилния брокер.Винаги си намирайте ''свой човек'' ,няма значение застрахователната компания съм забелязал а кой ще ти движи нещата.
Ако ще те успокоя ,в европата не си мисли че са по различни нещата последните години.Масово се процедира от застрахователи ако щетите са до 500 евро е по добре ти да си ги платиш без да ползваш каското ,защото иначе трите идни години ти качват с по 500 евро на година полицата.Да не говорим как мениджърчетата на бояджийските и тенекеджийски отдели в ''официалните представителства'' се нагушиха с много кинти от това да прилапват клиенти на черно в свои работилнички с алжирци,румънци и поляци бачкащи на половин надница.Така че май е повсеместна практика.

Значи просто го хвани за гушката и го попитай ''любезно'' дали ако забрави че сега си завел щетата и отидеш след 10-ти януари ще бъде далеч по любезен.Предполагам че ще е,защото ще са занулили графа ''изплатени щети''.Също така го и питай за колко време изкарва той 2 000 лева ,колкото предполагам че поне струва каското ти и как мисли се плащат толкова пари.Аз на твое място щях да съм изпушил още при отношението от страна на служителката.
Не си попаднал не на застраховател,а на правилния брокер.Винаги си намирайте ''свой човек'' ,няма значение застрахователната компания съм забелязал а кой ще ти движи нещата.
Ако ще те успокоя ,в европата не си мисли че са по различни нещата последните години.Масово се процедира от застрахователи ако щетите са до 500 евро е по добре ти да си ги платиш без да ползваш каското ,защото иначе трите идни години ти качват с по 500 евро на година полицата.Да не говорим как мениджърчетата на бояджийските и тенекеджийски отдели в ''официалните представителства'' се нагушиха с много кинти от това да прилапват клиенти на черно в свои работилнички с алжирци,румънци и поляци бачкащи на половин надница.Така че май е повсеместна практика.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Некоректно поведение от Армеец
В този случай колега заслужават да си ги осъдиш едно хубава, но с нашата съдебна система делото ще се точи толкова че може да си продал колата вече.... В тази държава няма нищо свястно и наистина може би затова ние сме си виновни...... "обществото" което липсва!!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Некоректно поведение от Армеец
Работя в ЗК/ точно от тия есперти съм/ и ще ти кажа че е напълно възможно от високо ниво да са наредили на служителите си да ограничават разходите, като прилагат практики като тази или когато има някакво основание да не се признават детайли, цели щети и тн, с оглед влизането в определена финансова рамка за края на годината. И да храниш експерта все тая, на него така му е наредено и той гледа да изпълнява заръките.. В конкретния случай бих те посъветвал ако си сигурен че наистина имаш право да ползваш конкретния сервиз, да си напишеш заявление/жалба в свободен текст като опишеш точно и подробно проблема и го дадеш в тяхното деловодство.
- VGZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
- Мечтае да кара: 300 hp+
Re: Некоректно поведение от Армеец
Привет колеги,
Имах подобна драма с Уника преди 4 месеца.
Заведох предна и задна броня за боя , оставих колата в сервиз по мой избор , но техен доверен такъв.
След ден ми звъннаха че предна броня не ми се признава.
Звъннах в Уника и ми казаха че трябва да дойда в централния офис на бул.България.
Когато отидох ми заявиха че на огледа при сключване на застраховката не бил заснет детайла......
При което аз побеснявам и започвам да говоря на висок тон.Казвам им аз съм ви предоставил колата за заснемане , а вие дали ще направите 1 снимка от 300 метра или 300 от 1 метър си е ваша работа.
Служителката каза че трябва да пусна писмена жалба и да изложа целия случай и компетентните лица щели да решът.
Така и направих, при което когато подавам жалбата в деловодството , при мен дойде "шефът" на въпросния отдел отговарящ за тези неща , и когато прочете какво се случва се извини и каза че до час ще ми звъннат и гарантира на 99% че ще уважът молбата ми и всичко ще бъде отремонтирано.. както и би трябвало да е.
Така и стана след 30-40 мин ми звънна въпросния "шеф",извини се и каза че са изпратили писмо до сервиза да ми бъде оправено всичко по колата.
ПП. разговарях с мой приятел работещ в конкурентна на Уника компания , който е точно в отдела за щетите ( не го знам точно) , той ми сподели че всички компаний имали единна (до колкото разбрах) система и с ЕГН или 3 имена на клиента , могат да видят цялото му досие. Кога е завеждал щети , какви са и всичко (не разбрах за колко години назад), и с тази система с един поглед можа да разбере коректен клиент ли си , или си от тези който "брамчът" на застрахователни измами.
Клокото до експерта който ми е отказал детайл, според него това са селски натегачи - кариеристи , който в желанието си да напреднат в службата с откази на щети за щяло и нещяло не осъзнават че правят "мечешка услуга " на фирмата си...
В такива случай (както посъветва колегата по-горе) пускайте жалби и ги входирайте в деловодствата на застрахователя.
Това е сигурен начин че компетентните хора ( тези над селяните кариеристи) , ще погледнат случая ви , и ще ви бъде оправена колата.
Имах подобна драма с Уника преди 4 месеца.
Заведох предна и задна броня за боя , оставих колата в сервиз по мой избор , но техен доверен такъв.
След ден ми звъннаха че предна броня не ми се признава.
Звъннах в Уника и ми казаха че трябва да дойда в централния офис на бул.България.
Когато отидох ми заявиха че на огледа при сключване на застраховката не бил заснет детайла......


При което аз побеснявам и започвам да говоря на висок тон.Казвам им аз съм ви предоставил колата за заснемане , а вие дали ще направите 1 снимка от 300 метра или 300 от 1 метър си е ваша работа.
Служителката каза че трябва да пусна писмена жалба и да изложа целия случай и компетентните лица щели да решът.
Така и направих, при което когато подавам жалбата в деловодството , при мен дойде "шефът" на въпросния отдел отговарящ за тези неща , и когато прочете какво се случва се извини и каза че до час ще ми звъннат и гарантира на 99% че ще уважът молбата ми и всичко ще бъде отремонтирано.. както и би трябвало да е.
Така и стана след 30-40 мин ми звънна въпросния "шеф",извини се и каза че са изпратили писмо до сервиза да ми бъде оправено всичко по колата.
ПП. разговарях с мой приятел работещ в конкурентна на Уника компания , който е точно в отдела за щетите ( не го знам точно) , той ми сподели че всички компаний имали единна (до колкото разбрах) система и с ЕГН или 3 имена на клиента , могат да видят цялото му досие. Кога е завеждал щети , какви са и всичко (не разбрах за колко години назад), и с тази система с един поглед можа да разбере коректен клиент ли си , или си от тези който "брамчът" на застрахователни измами.
Клокото до експерта който ми е отказал детайл, според него това са селски натегачи - кариеристи , който в желанието си да напреднат в службата с откази на щети за щяло и нещяло не осъзнават че правят "мечешка услуга " на фирмата си...
В такива случай (както посъветва колегата по-горе) пускайте жалби и ги входирайте в деловодствата на застрахователя.
Това е сигурен начин че компетентните хора ( тези над селяните кариеристи) , ще погледнат случая ви , и ще ви бъде оправена колата.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Некоректно поведение от Армеец
VGZ написа:Привет колеги,
Имах подобна драма с Уника преди 4 месеца.
Заведох предна и задна броня за боя , оставих колата в сервиз по мой избор , но техен доверен такъв.
След ден ми звъннаха че предна броня не ми се признава.
Звъннах в Уника и ми казаха че трябва да дойда в централния офис на бул.България.
Когато отидох ми заявиха че на огледа при сключване на застраховката не бил заснет детайла......![]()
![]()
При което аз побеснявам и започвам да говоря на висок тон.Казвам им аз съм ви предоставил колата за заснемане , а вие дали ще направите 1 снимка от 300 метра или 300 от 1 метър си е ваша работа.
Служителката каза че трябва да пусна писмена жалба и да изложа целия случай и компетентните лица щели да решът.
Така и направих, при което когато подавам жалбата в деловодството , при мен дойде "шефът" на въпросния отдел отговарящ за тези неща , и когато прочете какво се случва се извини и каза че до час ще ми звъннат и гарантира на 99% че ще уважът молбата ми и всичко ще бъде отремонтирано.. както и би трябвало да е.
Така и стана след 30-40 мин ми звънна въпросния "шеф",извини се и каза че са изпратили писмо до сервиза да ми бъде оправено всичко по колата.
ПП. разговарях с мой приятел работещ в конкурентна на Уника компания , който е точно в отдела за щетите ( не го знам точно) , той ми сподели че всички компаний имали единна (до колкото разбрах) система и с ЕГН или 3 имена на клиента , могат да видят цялото му досие. Кога е завеждал щети , какви са и всичко (не разбрах за колко години назад), и с тази система с един поглед можа да разбере коректен клиент ли си , или си от тези който "брамчът" на застрахователни измами.
Клокото до експерта който ми е отказал детайл, според него това са селски натегачи - кариеристи , който в желанието си да напреднат в службата с откази на щети за щяло и нещяло не осъзнават че правят "мечешка услуга " на фирмата си...
В такива случай (както посъветва колегата по-горе) пускайте жалби и ги входирайте в деловодствата на застрахователя.
Това е сигурен начин че компетентните хора ( тези над селяните кариеристи) , ще погледнат случая ви , и ще ви бъде оправена колата.
Колега въпроса е защо трябва да се стига до там... До кога ще живеем между селяни кариеристи, кога ще дойде моментът когато отиваш, завеждаш щета, оправят ти я, отиваш си и всички доволни...
П.С. Май никога...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Некоректно поведение от Армеец
Добави ДЖЕНЕРАЛИ и ДЗИ при застрахователите при които не искаш да попадаш.Лично аз съм много доволен от Армеец специално от експертните им оценки (карам коли над 14г).Миналото лято един приятел имаше проблеми в доверен сервиз нещо се дърпаха за нови фарове хелла е39 фейс последваха писма и разговори до София и се оправи проблема.Предполагам че си попаднал просто на криви служители 


- VGZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Lend Cruiser 3.0 D4D
- Мечтае да кара: 300 hp+
Re: Некоректно поведение от Армеец
В началото на лятото им бях клиент на Армеец, с мойта кола , на жена ми и 3 фирмени джипа.
Последните 6 години колите са застраховани при тях , като застрахователните премий надхвърлят 25к лева за година.Никога не сме имали проблеми до преди 7 месеца.
Реших да мина щета на колата на жена ми.На бланката написах че щетата е станала преди 2 седмици (както и беше).
Служителката която ми прие документите , погледна и с леко пренебрежително-подигравателен тон каза че в общите условия изришно пишело че щети се обявяват и завеждат до 3 дни след настъпване на застрахователното събитие.
Аз и обяснявам че е станало в провинцията и съм го завел днес , защото днес си идвам в софия , при което тя ми казва:
- Ами незнам дали ще ви я приемат щетата, то си има срокове който са за това, да се спазват.
Обяснявам и че имам еди си колко коли при тях , и че за 5 години имаме заведени 1-2 щети и то за боя на детайли (общо под 1000 лв като изплатени на сервизите пари) , и че съм оставил над 100 к лв в тяната застрахователна компания.
Отговора беше:
- Ами колегите ще преценят.
Казвам и ако не ми признаете щетата , ще махна и 5-те коли и ще отида при друг който знае как да задържи клиентите си и как да изкарва пари в тази криза.....И сега съм в Уника.
ПП.Пак стигнахме до неадекватните служители който в стремежа си да блеснат в очите на шефа като покажат колко са стриктни и изпълнителни , заслужаващи повишение след повишение, гонят клиентите на фирмите за който работят.
Което е грешка на шефовете им , който допускат на тези важни постове да бъдат назначавани олигофрени.
Последните 6 години колите са застраховани при тях , като застрахователните премий надхвърлят 25к лева за година.Никога не сме имали проблеми до преди 7 месеца.
Реших да мина щета на колата на жена ми.На бланката написах че щетата е станала преди 2 седмици (както и беше).
Служителката която ми прие документите , погледна и с леко пренебрежително-подигравателен тон каза че в общите условия изришно пишело че щети се обявяват и завеждат до 3 дни след настъпване на застрахователното събитие.
Аз и обяснявам че е станало в провинцията и съм го завел днес , защото днес си идвам в софия , при което тя ми казва:
- Ами незнам дали ще ви я приемат щетата, то си има срокове който са за това, да се спазват.
Обяснявам и че имам еди си колко коли при тях , и че за 5 години имаме заведени 1-2 щети и то за боя на детайли (общо под 1000 лв като изплатени на сервизите пари) , и че съм оставил над 100 к лв в тяната застрахователна компания.
Отговора беше:
- Ами колегите ще преценят.
Казвам и ако не ми признаете щетата , ще махна и 5-те коли и ще отида при друг който знае как да задържи клиентите си и как да изкарва пари в тази криза.....И сега съм в Уника.
ПП.Пак стигнахме до неадекватните служители който в стремежа си да блеснат в очите на шефа като покажат колко са стриктни и изпълнителни , заслужаващи повишение след повишение, гонят клиентите на фирмите за който работят.
Което е грешка на шефовете им , който допускат на тези важни постове да бъдат назначавани олигофрени.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Некоректно поведение от Армеец
В България с добро не става. Вече им хванах цаката. Просто съм супер агресивен и всичко се нарежда. Крещя, викам, правя супер селските изпълнения и ... РАБОТИТЕ СТАВАТ.
Жалко е, че се налага да падам до тяхното ниво, но ако аз не ги правя на маймуни, те мен ме правят.
Колеги, просто се дръжте така, че като ви видят пак да им влизате в офиса да им се свива стомаха и да не се чувстват комфортно. Да им се проваля целия ден и да почнат да мислят за самоубийство
Жалко е, че се налага да падам до тяхното ниво, но ако аз не ги правя на маймуни, те мен ме правят.
Колеги, просто се дръжте така, че като ви видят пак да им влизате в офиса да им се свива стомаха и да не се чувстват комфортно. Да им се проваля целия ден и да почнат да мислят за самоубийство

- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Некоректно поведение от Армеец
Преди поне се респектираха от скъпите коли.
То не бяха откази от застраховане,вдигане на процента на застрахователната оценка,условия за признаване на каското,скрити клаузи със ситен шрифт.
Вече не.Разбирам ги че е криза ,но ........ да се спасяват.
То не бяха откази от застраховане,вдигане на процента на застрахователната оценка,условия за признаване на каското,скрити клаузи със ситен шрифт.
Вече не.Разбирам ги че е криза ,но ........ да се спасяват.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Некоректно поведение от Армеец
Като спрете да застраховате ще видите как ще им паднат цените.Вие бързате да им напълните гушите,а те се подиграват с вас.Ако вземат фар, броня е демонтаж.Ако я откраднат плащат след половин година и то не цялата сума.Ако полицята я намери и по нея няма части за 5 бона или са демонтаж или си е била така.Няма смисъл от каско.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Некоректно поведение от Армеец
timur_lenk написа:Като спрете да застраховате ще видите как ще им паднат цените.Вие бързате да им напълните гушите,а те се подиграват с вас.Ако вземат фар, броня е демонтаж.Ако я откраднат плащат след половин година и то не цялата сума.Ако полицята я намери и по нея няма части за 5 бона или са демонтаж или си е била така.Няма смисъл от каско.
Еее айде и ти прекали! При кражба или катастрофа по твоя вина няма друго спасение освен каското

Общо взето няма смисъл от застраховка при коли със стойност под 5 бона.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Некоректно поведение от Армеец
VGZ написа:В началото на лятото им бях клиент на Армеец, с мойта кола , на жена ми и 3 фирмени джипа.
Последните 6 години колите са застраховани при тях , като застрахователните премий надхвърлят 25к лева за година.Никога не сме имали проблеми до преди 7 месеца.
Реших да мина щета на колата на жена ми.На бланката написах че щетата е станала преди 2 седмици (както и беше).
Служителката която ми прие документите , погледна и с леко пренебрежително-подигравателен тон каза че в общите условия изришно пишело че щети се обявяват и завеждат до 3 дни след настъпване на застрахователното събитие.
Аз и обяснявам че е станало в провинцията и съм го завел днес , защото днес си идвам в софия , при което тя ми казва:
- Ами незнам дали ще ви я приемат щетата, то си има срокове който са за това, да се спазват.
Обяснявам и че имам еди си колко коли при тях , и че за 5 години имаме заведени 1-2 щети и то за боя на детайли (общо под 1000 лв като изплатени на сервизите пари) , и че съм оставил над 100 к лв в тяната застрахователна компания.
Отговора беше:
- Ами колегите ще преценят.
Казвам и ако не ми признаете щетата , ще махна и 5-те коли и ще отида при друг който знае как да задържи клиентите си и как да изкарва пари в тази криза.....И сега съм в Уника.
ПП.Пак стигнахме до неадекватните служители който в стремежа си да блеснат в очите на шефа като покажат колко са стриктни и изпълнителни , заслужаващи повишение след повишение, гонят клиентите на фирмите за който работят.
Което е грешка на шефовете им , който допускат на тези важни постове да бъдат назначавани олигофрени.
Аз като цяло съм доволен от Армеец, но със старата Е60ка ми направиха подобен номер като ми отказаха щети за 3 детайла, като основанието беше точно това, че не е заведена Х дни след настъпването.
Моят случай беше следният, измих колата след зимата и като и смених гумите и видях, че тук там имам драснато и го заведох като описах точно това. Те ми отказаха, защото не се знаело кога точно е станал, а реално е станало в периода на 2 месеца. От тогава, всяка щета която завежам пиша: "Стана туко що"

За съжаление никой не знае как да обслужва клиенти тук в България и тази смешна клауза в общите условия е направо абсурдна, защото аз представям колата си за снимки при застраховката и очаквам на края на годината, когато я правя, те да ми оправят всички джазги по нея, без значение дали е станало преди 2 дни или преди 5 месеца, важното е че е станало през периода, в които е била застрахована при тях.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Некоректно поведение от Армеец
Alexch написа:timur_lenk написа:Като спрете да застраховате ще видите как ще им паднат цените.Вие бързате да им напълните гушите,а те се подиграват с вас.Ако вземат фар, броня е демонтаж.Ако я откраднат плащат след половин година и то не цялата сума.Ако полицята я намери и по нея няма части за 5 бона или са демонтаж или си е била така.Няма смисъл от каско.
Еее айде и ти прекали! При кражба или катастрофа по твоя вина няма друго спасение освен каското![]()
Общо взето няма смисъл от застраховка при коли със стойност под 5 бона.
Да си направа тогава каско и на мене, при катастрофата може и аз да си ида
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Некоректно поведение от Армеец
ами да има си застраховка живот,можеш да се възползваш...също се изплаща и при времена нетрудоспособност и престой в болница.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани