?-автоматици
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- texudo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 31.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: усмихнат
- Мечтае да кара: совалка
?-автоматици
пускам темата в е34,защото автомобила е524тд,въпроса ми е можели автоматик да запали на скорост т.е.с дърпане 

Re: ?-автоматици
texudo написа:пускам темата в е34,защото автомобила е524тд,въпроса ми е можели автоматик да запали на скорост т.е.с дърпане
може да прецакаш скоростите,по добре инвестирай в акумулатор и стартер

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Не си правете тези експеримента с автоматиците защото после е много скъпо!!!
Автоматик е разрешено да се дърпа само на запален двигател защото само тогава помпата която пръска масло на лагерите РАБОТИ !А при угасен мотор не и след това лагера се разсвирва и отивате на страшни цифри!!!
Поздрави!
Автоматик е разрешено да се дърпа само на запален двигател защото само тогава помпата която пръска масло на лагерите РАБОТИ !А при угасен мотор не и след това лагера се разсвирва и отивате на страшни цифри!!!
Поздрави!
Последна промяна IAV на 30 Сеп 2006, 19:41, променена общо 1 път
BMW Service Team
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Абсолютно правилно. Освен това дори да е запален мотора не е добре да се тегли с повече от 60км/h и не повече от 30-40км разтояние. Иначе..... Много пари повярвай ми.IAV написа:Не си правете тези експеримента с автоматиците защото после е много скъпо!!!
Автоматик е разрешено да се дърпа само на запален двигател защото само тогава помпата която пръска масло на лагерите РАБОТИ !А при угасен мотор не и след това лагера се разсвирва и отивате на страшни цифри!!!
Поздрави!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Туй за запаления мотор сефте го чувам, макар че доста съм карал автомат. За ограничението на Vmax съм съгласен, даже го дават 50 км/ч. Но това е вероятно заради спирането, а не заради кутията. При нея принципът е, че първичната турбина завърта вторичната. Обратното е почти невъзможно. Идеята е, че на първичната лопатките са с променлив ъгъл на атака, което зависи от оборотите - колкото по-високи, толкова по-голям. Така се създава по-голяма скорост на флуида. При по-висока предавка съответно не ти трябва и те се прибират. А вторичната турбина не си променя ъгъла на атака. Т.е. при дърпане тя трябва да създаде поток във флуида, но с малък ъгъл на атака и при ниска скорост това е много по-трудно. От последното следва, че принципно би могло да се получи, но при доста по висока скорост. Аз лично съм опитвал при 60 и 70 км/ч. Реузлатът е нулев, ДВГ даже и не разбра, че се опитваме да го запалим. Ако някой си мисли, че в този момент скоростите са гръмнали се лъже. Карах тази кола още две години и после я продадох. Онзи ден я видях, още си върви.
Написаното по-горе е по спомени от преди 20 години(тогава изучавах ДВГ), може много неща да са се изменили, но принципът би трябвало да е запазен. Отделно искам да подчертая, че при дърпането не става дума точно за автоматични скорости, а за хидравличен съединител. Предавките можеш да ги заковеш на 1; 1 и 2; 1, 2 и 3-та; директна. Това ще определи само предавателното число между първичната и вторичната турбина.
Написаното по-горе е по спомени от преди 20 години(тогава изучавах ДВГ), може много неща да са се изменили, но принципът би трябвало да е запазен. Отделно искам да подчертая, че при дърпането не става дума точно за автоматични скорости, а за хидравличен съединител. Предавките можеш да ги заковеш на 1; 1 и 2; 1, 2 и 3-та; директна. Това ще определи само предавателното число между първичната и вторичната турбина.

- texudo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 31.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: усмихнат
- Мечтае да кара: совалка
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани