Дайте мнение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 30 Сеп 2006, 19:33

оргиналната е с пластмасова перка, чупи се много лесно за разлика от металната. На мен лично ми се случи при скорост 160км/ч и докато спра всичко течеше. Извадих късмет все пак :D
Просто я сменяте без да се замисляте, освен ако някой преди вас вече не го е направил ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 30 Сеп 2006, 19:40

е това ве4е е добро обясение ..зна4и от старостта пластмасата се прецаква и се 4упи ясно ми е ве4е за6то се сменя с метална перка...тоест смата перка се 4упи на помпата и от там се прецаква :) зна4и на магазина 80лв и при маистора :)
аз най-много карам с 140км/ч ,така 4е по-лесно 6те спра :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Окт 2006, 0:34

Помпите, които са слагали на М50 са с пластмасова турбинка и тя с времето старее и превърта по някое време, което пък от своя страна спира циркулацията на вода в охладителната система. След като в един магазин ми показаха една помпа и видях, че със сигурност не беше с алуминиева турбинка, попитах за такава и ми казаха, че няма. Замислих се и се разрових из нета и набарах един американец, който си е сменил помпата и горещо препоръчваше на всички да го направят, а на неговата имаше снимки. Та тоя образ твърдеше на сайта, че новите помпи, макар и не с алуминиеви турбинки, са направни от някаква сплав, която е много по-добра от стария вариант. Чувал съм обаче, е ХЕПУ имат за модела такава, която е с алуминиева турбина.

П.П.: Аз обаче моята помпа още не съм я сменил... :uups: :dummy:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 01 Окт 2006, 11:55

Аз съм с 318и М43, препоръчително ли е да сменям водна помпа, при тези мотори как стоят нещата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Окт 2006, 16:09

don_mimo, защо уж търсиш съвет от нас а вярваш на майстор който не се знае дали е читав?

водната помпа в бмв е _КОНСУМАТИВ_, тъй като е пластмасова, и е предвидена доколкото знам с живот около 30к км. Но нито тук нито в Германия я сменят, и да, можеш да караш докато не се прецака, само дето ако
1. не я видиш навреме, 1000 лева са за ремонт ако си късметлия
2. като закъсаш на 2-300 км извън града си, какво правиш ???

и после си бий 80-90 лева в главата, щото майстора ти го мързи да ти я смени. Пак подесетвам - КОНСУМАТИВ е! Ти на този принцип се качвай на колата, и нито филтри, нито масло сменяй, даже не я поглеждай по окачване и чакай нещо да се счупи.. заедно с други 5 неща :)

п.с. моята история: закъсах в Благоевград защото не го знаех като си я взех колата да сменя водната нещастница ;)
пътна помощ _с отстъпка_ понеже съм в ДЗИ ми искаха 350 лева (!!!!! :kuku: ) да ме докарато до София, събота 13-14часа, НИТО един сервиз не работи, монтьори не вдигат телефони, никой не иска да ме дърпа 100 км а е и опасно че нямам серво + спирачки (освен чат-пат да врътвам на 4-та нали), + прецакват съединител

та си прави сметката ако монтьора ми не беше пич да дойде да ми я смени на място в СЪБОТА вечерта (!!!), в какъв филм се бях вкарал. ако искаш пробвай и вярвай на майстор Х вместо на мнения на патили хора :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Окт 2006, 16:29

Минимум с 95 трябва да караш. Откъде - това е опитно. Аз навсякъде препоръчвам Лукойл, но не всички бензиностанции са на едно ниво!
За маслата е писано доволно, поразрови се.
Антифриза последно ми го сменяха в Дару. Не съм останал с впечатление че е нещо особено като цена, но не мога да се сетя, защото беше преди 2 години.
t0sh, за всички двг ли става въпрос по отношение на водните помпи? Ти каква сложи, и ако е от същия тип, колко време/км смяташ да я караш?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 01 Окт 2006, 18:11

незнаех за водната помпа и затова питах, майстора ме е подвел,искрено ви благодаря за съвети и ше си взема поука..тези дни ще я сменя. 4удно ми беше защо се сменя след като е здрава но сега разбрах :)
аз затова искам и съвети защотото знаете неща които не всеки майстор знае :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Окт 2006, 19:28

@дон: ще ти дойде акъла :mhihi: :mhihi:

@Владо: не съм убеден но предполагам че за всички двигатели, едва ли ще седнат да правят различна концепция за 316-320... за тях водната помпа е консуматив и толкова. а за м3 виж може да е друго :)
сложих с метална перка за 82 или 89 лева ли беше, не я загледах тъй като както писах след 7 часа планиране и чакане на майстора, който ме пита дали искам пластмаса за 20-тина или метална за 80-90 нали, просто ми я смени с метална и не съм гледал марката ще го питам. Казват че 100к км няма проблем, реално и 300к - тя моята на 200к км беше издържала пластмасата, та какво остава за метална...

но как се беше пръснала, да ви се похваля :mhihi: :mhihi: :mhihi:

stage1:
закъсване към рилския, след 2-ра до прекъсвач и много бързо забелязване на покачващата температура. Пуша трета поредна цигара и снимам как двама приятели обсъждат възможни дефекти ;)

Изображение


stage2, бензиностанция шел до Благоевград към София, след 6 часа киснене... виновника:
Изображение

stage3 със свалени чаркове и пак виновника, заедно с инстурментите и крака на бат Йонко факира :mhihi: :
Изображение


п.с. админи/ модс, как се прикачват тука файлове, да не ги качвам винаги на външна машина?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 01 Окт 2006, 20:09

зна4и това е прословутата водна помпа :) утре майстора ще ми купи с метална перка и събота я сменям :) мерси за инфото :) спестих 1000лв :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 01 Окт 2006, 21:38

А как да разбера моята каква е? Може ли да се разбере по някакъв начин каква е дали е пласмаса или метална без да се разглобява.? Незнам дали е сменяна?!!! :( Оплашихте ме тук с тази тема и вземам да се замислям сериозно. Та кажете може ли да се разбере по някакъв начин?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Окт 2006, 22:43

И аз не мисля че като нещо работи трябва да се сменя. Разбира се всичко си има живот и колкото е по старо по вероятно е да сдаде. Лошото е че има много нови боклуци, които са по зле от старите чаркове по колите ни. А и ако тръгнем така да сменяме профилактично всичко с ново за да сме спокойни да вземем да си сменим целите коли направо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 01 Окт 2006, 23:21

vitamincpp написа:И аз не мисля че като нещо работи трябва да се сменя. Разбира се всичко си има живот и колкото е по старо по вероятно е да сдаде. Лошото е че има много нови боклуци, които са по зле от старите чаркове по колите ни. А и ако тръгнем така да сменяме профилактично всичко с ново за да сме спокойни да вземем да си сменим целите коли направо :)


е са изложи се ;)
а защо си сменяш маслото на 8-10к км? а филтрите? защо не почакаш 'да се развалят :mhihi:'
и за да те изпреваря с отговора - защото са консуматив. Също като водната помпа.
:dummy:

(як емотикон... вижда се как Димо ми помага :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 02 Окт 2006, 8:29

Е нищо не казахте за моето питане? Как да разбера каква ми е помпата без да я разглабям??? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Окт 2006, 8:44

не мислите ли че преди вас все някой е сменял помпата ,караме 10-15 годишни коли ,да не се вманиачаваме ..то по тая логика да ги сменим целите с нови,профилактично ,да не се чупят :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Окт 2006, 10:44

да, но ако я беше продължил да я кара някой пенсионер италианец сигурно никога нямаше да се наложи да я сменя :))
моята я смених когато колата беше 11 или 12 годишна
всъщност той може и да я сменял, но пак да е сложил пластмасова
според мен е опасно да се кара с такава

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook