Турбо конверсия на атмосферен мотор
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Турбо конверсия на атмосферен мотор
Здравейте, колеги
От известно време събирам части, че искам да направя нещо извратено с двигателя ми
Моторчето е м52б20 ... Един пенсионер си продаваше 5-цата на части та ми изпадна за без пари и го купих преди една камара време. Караше се известно време , доста го поддържах и рядко му обръщах филиите
Решил съм да го турбинирам. Разчартал съм на лист целия проект, но едно нещо не ми е ясно.
Докато е атмосферен мотора , в Сервото на спирачките има вакум от колектора, но след като стане турбо, когато почне да надува вече няма да имам Вакуум в колекторите, налягане ... Сиреч как се хваща вакуум за спирачките при конверсия от атмосферен към турбо мотор
От известно време събирам части, че искам да направя нещо извратено с двигателя ми
Моторчето е м52б20 ... Един пенсионер си продаваше 5-цата на части та ми изпадна за без пари и го купих преди една камара време. Караше се известно време , доста го поддържах и рядко му обръщах филиите
Решил съм да го турбинирам. Разчартал съм на лист целия проект, но едно нещо не ми е ясно.
Докато е атмосферен мотора , в Сервото на спирачките има вакум от колектора, но след като стане турбо, когато почне да надува вече няма да имам Вакуум в колекторите, налягане ... Сиреч как се хваща вакуум за спирачките при конверсия от атмосферен към турбо мотор
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Е като пуснеш газта дросела се затваря и се отваря разтоварващия клапан тогава в смукателите имаш разреждане,тоест вакум.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Да, но това значи, че трябва и да имаш някакъв еднопосочен клапан с които като върнеш газта и зад дросела като стане вакуум да вакуумира и сервото и от там обаче като дадеш газ клапана да спре въздуха, които ще се опита да влезне в сервото.
- djony
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
То оригинално си го има тоя клапан.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Добре , колеги ... А това не означава ли , че ако правиш примерно burnout изпълнения и ако припомпиш няколко пъти спирачки, защото си рисувал някакви красиви фигури , то ще останеш без спирачки докато не върнеш газта ? И клапана е в сервото или трябва да е на някой от маркучите
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Не бери грижа за спирачките .Има си ги без да преправяш нищо - други са грижите при турбиниране Кутията е и пневматичен акумулатор .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Jordana написа:Не бери грижа за спирачките .Има си ги без да преправяш нищо - други са грижите при турбиниране Кутията е и пневматичен акумулатор .
Пневматичен акумулатор ? Не те разбрах ?
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Защо никой не пише нищо. Сякаш няма хора във форума, който са надували атмосферка :s
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
BorisMitev написа:Защо никой не пише нищо. Сякаш няма хора във форума, който са надували атмосферка :s
А защо не почетеш малко? Струва ми се, че съфорумецът по-горе ти е отговорил на въпроса. А хора "надували атмосферка" има много, че някой дори са описали всичко. Но пак опираме до четенето...
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Добре, колега. Моля да бъда извинен, че ми беше интересно да отвора дискусия за тази операция. Защо всеки гледа да упрекне другия вместо да каже - Ето братле, прочети това или Да, става няма проблеми и т.н. . Каква е тази мания за величие и надмощие над другите хора с по-малко мнения във Форума.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
А ти замисли ли се, че хората, които могат да напишат нещо смислено, вече са го правили? По-лесно е да го прочетеш, а не да ги накараш да пишат отново същото.
Never mistake motion for action...
- kris_aleks
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 3.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
А за сервото на спирачките ти не идва вакум от вакум помпата? Която не се влияе от това дари е атмосферен или не е.
- TukBaTa
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
a? нещо не те разбрах
вакума си идва от колектора, к'ва помпа?
иначе на колегата по-горе дето му се чете има една книжка на corky bell казва се maximum boost може да почне от нея
вакума си идва от колектора, к'ва помпа?
иначе на колегата по-горе дето му се чете има една книжка на corky bell казва се maximum boost може да почне от нея
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
Май само дизелите имат вакум помпа..може и глупости да говоря
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Турбо конверсия на атмосферен мотор
venko9666 написа:Май само дизелите имат вакум помпа..може и глупости да говоря
Не говориш глупости - така е. Някой знае ли горе долу читав и естествено евтин турбо колектор за м52. и ако може да е с плетен изпускател, а не от типа турбото да е закачено на първи цилиндър, а до 6ти да има 1 метър тръба. Говоря за този тип -> http://www.laurent-motors.com/500-thick ... 54-s50.jpg
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани