Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 12 Дек 2013, 15:46

Изобщо не са близки по вървеж, защото на 1/4 миля имат разлика от половин секунда в полза на Мустанга. Което при терминална 200 km/h можеш да сметнеш каква разлика е... в тирове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 12 Дек 2013, 15:49

Не е ставало въпрос за 400 метра изобщо, обсъждаме въпросният клип от летящ старт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от djkita » 12 Дек 2013, 15:50

Летящ старт правят, а онзи ''умник'' с М5-цата си свалил стъклото :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 12 Дек 2013, 15:56

Dpy написа:Не е ставало въпрос за 400 метра изобщо, обсъждаме въпросният клип от летящ старт.


Чак сега виждам, че на 2:27 мустанга подаде газ, задържа за да изчака и този с М5-та да подаде газ и тогава пак натисна. Изобщо пълна пародия е този клип с тези шофьори.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alexi » 12 Дек 2013, 15:57

не знам за стъклото ама не си носеше бинокъла а му затрябва :mhihi: добре е да се отбележи ,и че М5 е точно 2 пъти по скъпо от Мустанга ..
Последна промяна Alexi на 12 Дек 2013, 15:58, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ARR_ » 12 Дек 2013, 15:58

Мхм сигурно... само дето тоя, не е стоков :mhihi:


Това как го установи ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Дек 2013, 21:03

Alexi написа:не знам за стъклото ама не си носеше бинокъла а му затрябва :mhihi: добре е да се отбележи ,и че М5 е точно 2 пъти по скъпо от Мустанга ..

Добре е да се отбележи и че хамерика, не е точно два пъти а точно 50% . Сега дребни подробности като това, че Ф10 е лиузина на базата на 7ма серия , с междуосие над 3 метра ... това не е осъществено значение :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 12 Дек 2013, 22:42

ARR_ написа:
Мхм сигурно... само дето тоя, не е стоков :mhihi:


Това как го установи ?

В същност, от самото начало само съм си мислил, че съм го установил :mhihi:
Набързо прегледах коментарите, без да се зачета и останах с впечатление, че е 660 коня. Сега като потърсих, да ти пусна цитат, видях, че е ставало въпрос за новият :oops: Моя грешка :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 13 Дек 2013, 10:16

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 15 Дек 2013, 0:29

Dpy написа:То и самият мустанг го няма :mhihi: Със 100 коня повече и 100-200кг. надолу прави няква смешна разлика на м5-цата. Мога да си представя ако м-ката, е на същата мощност, дори и с по-голямото си тегло, какъв ще е резултата :mhihi:


Не искам да те притеснявам, но Мустанга смазва М5-цата от бой. Аз се чувствах така, като пуснах моето М5 Е61 срещу Ф10 М5... Мислех, че имам много бърза кола, сега знам, че съм имал доста бърза кола... Тези смешни разлики които говориш са всъщност автобуси от градския транспорт...

Ама що си губя времето...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 26 Дек 2013, 22:05

http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 26 Дек 2013, 22:23

OPASNO LUD написа:http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече


А колко трябва да е терминалната, г-н професор, защото RS6-цата на Меднес е над 700 коне и терминалната е 283 км/ч :?:

П.С. Време от 13 сек на 1/4 миля нали се сещаш колко лош старт означава, след като по каталог същото време е 11.5
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Дек 2013, 22:32

In_Memoriam написа:
OPASNO LUD написа:http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече


А колко трябва да е терминалната, г-н професор, защото RS6-цата на Меднес е над 700 коне и терминалната е 283 км/ч :?:

П.С. Време от 13 сек на 1/4 миля нали се сещаш колко лош старт означава, след като по каталог същото време е 11.5

16км/ч по-висока терминална на 2,2 тона комби 4х4 в сравнение с 500кг по-леко купе на задно , което на асфалта е и повече коне, било нормално :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 26 Дек 2013, 22:43

acho.rs написа:
In_Memoriam написа:
OPASNO LUD написа:http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече


А колко трябва да е терминалната, г-н професор, защото RS6-цата на Меднес е над 700 коне и терминалната е 283 км/ч :?:

П.С. Време от 13 сек на 1/4 миля нали се сещаш колко лош старт означава, след като по каталог същото време е 11.5

16км/ч по-висока терминална на 2,2 тона комби 4х4 в сравнение с 500кг по-леко купе на задно , което на асфалта е и повече коне, било нормално :mhihi:


Секунда и половина загуба във въртене на гуми как ти се струва ? Аудито не е 2.2 :)
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 26 Дек 2013, 23:24

Боксуването на старта влияе добре на терминалната и лошо на времето.Времето на колата е добро,а терминалните лоши,значи на висока скорост или предавките или аеродинамиката или мотора просто е кух на високи обороти или някаква комбинация.Една атмосферна кола 525 кс като р8 излиза с 264 ,една 458ца с 279.
http://www.autobild.de/artikel/911-turb ... 58559.html
M6цата е безобразно бърза с новия пакет особено 200-300,според мен освен Вайпър и ЗР1 няма нищо конкуренто американско

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook