Проблем с газово на Е39 M52B20.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring

Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.

Мнение от Ivo.Ganchew » 08 Дек 2013, 15:21

След смяна на водната помпа при мен нещата се оправиха, макар че според майстора старата помпа е добре. Преди смяната на помпата свалих двата изпарителя да са под най-високата точка на радиатора. Разлика нямаше, топла вода стигаше до изпарителя ама не искаше да го загрее. След смяната за момента колата спи от към загряване на изпарителите и загряване на двигателя и парното.

В момента имам други леки проблеми, но те вече са сигурно от изпарителите. Когато си обърне на газ дори при загрял мотор понякога придърпва и при подаване на газ тъпчи на едно място все едно свършва газта. Мисля си дали може да е от напукани мембрани на изпарителите и запушени филтри?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.

Мнение от bohcho » 08 Дек 2013, 17:16

Абсолютно същите проблеми! Сутрин като обърне колата се едно работи на 3 цилиндъра оборотите и падат здраво около 500 имам чувството ,че всеки момент ще изгасне. И като загрее колата остава само леко придърпване и леко гърмене в ауспуха при спускане по наклон на скорост. На бензин нямам никакви грижи. И всичко то след застудяването. Ако има значение лятото сменях мембрани на редуктора но никакви проблеми до сега. Пръсках го с сапунена вода за да го видя дали изтърва но не. Взех да си мисля възможно ли е да вкарва газ в антифриза ? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring

Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.

Мнение от Ivo.Ganchew » 11 Дек 2013, 17:21

Днес след смяна на филтрите на газовото, вдигане налягането на газна от изпарителите и настройване в движение при яко ръчкане, проблема се оправи. Колата стана друга! Следва смяна на свещите с такива за газ.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook