проблем газова уредба e60 520i M54B22
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем газова уредба e60 520i M54B22
Здравейте колеги,
Наскоро си сложих газова уредба (от Фобос) на e60 520i M54B22. Вървеше почти перфектно, но тъй като сутрин на студен двигател малко ми тресеше (на бензин) взех да ходя по сервизи за да поогледат. В крайна сметка смених свещите понеже ми даваше грешки по цилиндрите. Тресенето си остана, но в допълнение на газ започна да се дави понякога. Ако я изфорсирам в такъв момент ми изписва Engine Fault и ме ограничава в оборотите. Като я изгася и запаля грешките изчезват и всичко си е нормално до следващия път. Ако не я изфорсирам а сменя на бензин - проблемът се решава. Ходих в Фобос 3 пъти за настройки, но проблема остава. В един сервиз казват, че вероятно е от ламбда сондата. А е вероятно от там да идва и сутрешното тресене. В други сервизи казват че са си ОК. За бобини нищо не са казвали понеже грешките в цилиндрите изчезнаха след смяната на свещите.
Четох из една тема тук за намаляване на разстоянието между електродите на свещите от 0.8 на 0.7мм но пише за M52.
В общи линии ще поръчам ламбда сонда и дано се оправи. Някакви предложения?
Благодаря.
Наскоро си сложих газова уредба (от Фобос) на e60 520i M54B22. Вървеше почти перфектно, но тъй като сутрин на студен двигател малко ми тресеше (на бензин) взех да ходя по сервизи за да поогледат. В крайна сметка смених свещите понеже ми даваше грешки по цилиндрите. Тресенето си остана, но в допълнение на газ започна да се дави понякога. Ако я изфорсирам в такъв момент ми изписва Engine Fault и ме ограничава в оборотите. Като я изгася и запаля грешките изчезват и всичко си е нормално до следващия път. Ако не я изфорсирам а сменя на бензин - проблемът се решава. Ходих в Фобос 3 пъти за настройки, но проблема остава. В един сервиз казват, че вероятно е от ламбда сондата. А е вероятно от там да идва и сутрешното тресене. В други сервизи казват че са си ОК. За бобини нищо не са казвали понеже грешките в цилиндрите изчезнаха след смяната на свещите.
Четох из една тема тук за намаляване на разстоянието между електродите на свещите от 0.8 на 0.7мм но пише за M52.
В общи линии ще поръчам ламбда сонда и дано се оправи. Някакви предложения?
Благодаря.
- andreshko.ad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 30.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 Параход и мъник 120д
- Мечтае да кара: Яхта
- Детайли за колата: 525 D
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
Моят съвет е ако можеш да върнеш уредбата и да ти върнат парите.Потърси по висок клас уредба с ОБД комуникация.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
От опит с два различни ГИ /доста скъп марков и евтин събери чарк/ на различни модели, но не на БМВ, съм правил друго.
При нестабилни обороти на бензин, съм започвал първо с наливане на качествено високо октаново гориво - 100. Така съм карал на бензин, като се натиска в отделните режими на работа яко и се остава да дърпа на ниска предавка. От 2006г., имам друга марка автомобил с ГИ - ЛандиРенцо, който не е влизал в сервиз за профилактика. Лятото ми превключва много бързо на газ и в началото на зимата тресенето при бензиновите инжектори, ги оправям по описания начин.
При по-новите коли, като твоята, когато слага ГИ-то има и опция за корекция по OBD. Тя трябва да се настрои и работи. Щото, това което съм чел и чета да е налице при теб, мисля, че от тази корекция при газовото гориво, може да е. Става въпрос за следното:
http://www.fobosgas.com/page/146/korekt ... qYSltJdUSE
В сайта им, има доста инфо за тези настройки.
При нестабилни обороти на бензин, съм започвал първо с наливане на качествено високо октаново гориво - 100. Така съм карал на бензин, като се натиска в отделните режими на работа яко и се остава да дърпа на ниска предавка. От 2006г., имам друга марка автомобил с ГИ - ЛандиРенцо, който не е влизал в сервиз за профилактика. Лятото ми превключва много бързо на газ и в началото на зимата тресенето при бензиновите инжектори, ги оправям по описания начин.
При по-новите коли, като твоята, когато слага ГИ-то има и опция за корекция по OBD. Тя трябва да се настрои и работи. Щото, това което съм чел и чета да е налице при теб, мисля, че от тази корекция при газовото гориво, може да е. Става въпрос за следното:
http://www.fobosgas.com/page/146/korekt ... qYSltJdUSE
В сайта им, има доста инфо за тези настройки.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
Колега, с фобоса ще я подкараш..по скоро са ти къси щуцерите..или са разпробили на кофти място 

Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
INTEGRALE ти е казал. Най-важното при м54 /б22, б25, б30/ е да се ползват дълги щуцери. Дискутирано е във форума
и не само. Ако ползваш къси, постоянно ще имаш проблеми - я с празен ход, я с друго.
Като казваш, че сутрин мотора "тресе" най-вероятно имаш misfire-и. Тях според мене не можеш да ги пребориш.
По-скоро потърси да не смучи въздух от някъде. Често това решава проблема. Иначе ако влезеш във филма да
сменяш - свещ, лула, боина, сонди, дебитомер, чистиш дросели, моторче празен ход и още и още накрая
ще си хвърлил едни пари а проблема ще си остане. Когато е по-топло времето го нямаш това тресене нали ?
Отделно за ГИ според мен задължително с ОБД!. Не знам за колко пари си монтирал уредбата
но хубава уредба можеш да намериш до 1500-1600лв. с монтажа /романо, брц, бигас/
Фобос знам, че имат няколко комплекта/класове ги-та. Твоя какъв е ?
Колата четохте ли я? Сутрин като я запалиш дали записва нещо, сместа как е на бенз/газ ?
и не само. Ако ползваш къси, постоянно ще имаш проблеми - я с празен ход, я с друго.
Като казваш, че сутрин мотора "тресе" най-вероятно имаш misfire-и. Тях според мене не можеш да ги пребориш.
По-скоро потърси да не смучи въздух от някъде. Често това решава проблема. Иначе ако влезеш във филма да
сменяш - свещ, лула, боина, сонди, дебитомер, чистиш дросели, моторче празен ход и още и още накрая
ще си хвърлил едни пари а проблема ще си остане. Когато е по-топло времето го нямаш това тресене нали ?
Отделно за ГИ според мен задължително с ОБД!. Не знам за колко пари си монтирал уредбата
но хубава уредба можеш да намериш до 1500-1600лв. с монтажа /романо, брц, бигас/
Фобос знам, че имат няколко комплекта/класове ги-та. Твоя какъв е ?
Колата четохте ли я? Сутрин като я запалиш дали записва нещо, сместа как е на бенз/газ ?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
И при мене го има проблема с мисфайр на газ. Аз съм със същия двигател М54В22 и когато ми превключи от бензин на газ и трябва да се движа с повече газ над 120-140 почва да прекъсва и ако не пусна педала ми изписва грешка на айдрайва. Моята газова е БРЦ. Когато почне да придърпва минавам на бензин и се оправя, или пък ако изпише грешката трябва да изгася двигателя и да запаля и се оправя. Прави го само когато не е загрял хубаво двигателя и му се дава повечко газ.(между другото смених свещите наскоро и мисля, че от тогава зачести).
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
Сменяте тези, които ви слагат газовите уредби и всичко се нарежда. Ама по възможност с някой, който е вършил работа и на други хора.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
BMW Power ACM написа:Сменяте тези, които ви слагат газовите уредби и всичко се нарежда. Ама по възможност с някой, който е вършил работа и на други хора.
Кой дава пълна гаранция, че всичко ще бъде ок след монтажа ?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
При мене мисля, че проблема не е в газовата защото работи идеално, разхода е много добър. Според мене проблема е в свещите и скоро ще ги сменя за да видя дали ще има ефект. Въпроса е какви да сложа - в момента съм с NJK.
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
nikolae написа:INTEGRALE ти е казал. Най-важното при м54 /б22, б25, б30/ е да се ползват дълги щуцери. Дискутирано е във форума
и не само. Ако ползваш къси, постоянно ще имаш проблеми - я с празен ход, я с друго.
Като казваш, че сутрин мотора "тресе" най-вероятно имаш misfire-и. Тях според мене не можеш да ги пребориш.
По-скоро потърси да не смучи въздух от някъде. Често това решава проблема. Иначе ако влезеш във филма да
сменяш - свещ, лула, боина, сонди, дебитомер, чистиш дросели, моторче празен ход и още и още накрая
ще си хвърлил едни пари а проблема ще си остане. Когато е по-топло времето го нямаш това тресене нали ?
Отделно за ГИ според мен задължително с ОБД!. Не знам за колко пари си монтирал уредбата
но хубава уредба можеш да намериш до 1500-1600лв. с монтажа /романо, брц, бигас/
Фобос знам, че имат няколко комплекта/класове ги-та. Твоя какъв е ?
Колата четохте ли я? Сутрин като я запалиш дали записва нещо, сместа как е на бенз/газ ?
Здравей,
Fobos1 OBD - за 1300 я сложиха. Днес им звънях и казаха че съм с дълги щуцери. Утре пак ще ходя да я гледат. Това за misfire не го знаех, ще обиколя по сервизите пак да видим да не смучи въздух. Иначе аз я купих наскоро и не знам на по-топло как се държи. Записаваше грешки в цилиндрите и сменихме свещите с Bosch. Предишните май бяха оригиналните на маса километри (над 200 000 най-вероятно) но реално с тях не ми правеше проблеми

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
vassilkg написа:nikolae написа:INTEGRALE ти е казал. Най-важното при м54 /б22, б25, б30/ е да се ползват дълги щуцери. Дискутирано е във форума
и не само. Ако ползваш къси, постоянно ще имаш проблеми - я с празен ход, я с друго.
Като казваш, че сутрин мотора "тресе" най-вероятно имаш misfire-и. Тях според мене не можеш да ги пребориш.
По-скоро потърси да не смучи въздух от някъде. Често това решава проблема. Иначе ако влезеш във филма да
сменяш - свещ, лула, боина, сонди, дебитомер, чистиш дросели, моторче празен ход и още и още накрая
ще си хвърлил едни пари а проблема ще си остане. Когато е по-топло времето го нямаш това тресене нали ?
Отделно за ГИ според мен задължително с ОБД!. Не знам за колко пари си монтирал уредбата
но хубава уредба можеш да намериш до 1500-1600лв. с монтажа /романо, брц, бигас/
Фобос знам, че имат няколко комплекта/класове ги-та. Твоя какъв е ?
Колата четохте ли я? Сутрин като я запалиш дали записва нещо, сместа как е на бенз/газ ?
Не е от сондата. при мене беше заминала едната и единствено на празен ход не работеше както трябва.
Здравей,
Fobos1 OBD - за 1300 я сложиха. Днес им звънях и казаха че съм с дълги щуцери. Утре пак ще ходя да я гледат. Това за misfire не го знаех, ще обиколя по сервизите пак да видим да не смучи въздух. Иначе аз я купих наскоро и не знам на по-топло как се държи. Записаваше грешки в цилиндрите и сменихме свещите с Bosch. Предишните май бяха оригиналните на маса километри (над 200 000 най-вероятно) но реално с тях не ми правеше проблемиПоследния път вързахме диагностика и момчето гледаше нивата, които показват ламбда сондите и прецени, че едната прекалено много задържа на едно ниво, а трябва постоянно да мърда. Каза че от там може да идва и тресенето и проблема с газта...
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
vassilkg написа:Здравей,
Fobos1 OBD - за 1300 я сложиха. Днес им звънях и казаха че съм с дълги щуцери. Утре пак ще ходя да я гледат. Това за misfire не го знаех, ще обиколя по сервизите пак да видим да не смучи въздух. Иначе аз я купих наскоро и не знам на по-топло как се държи. Записаваше грешки в цилиндрите и сменихме свещите с Bosch. Предишните май бяха оригиналните на маса километри (над 200 000 най-вероятно) но реално с тях не ми правеше проблемиПоследния път вързахме диагностика и момчето гледаше нивата, които показват ламбда сондите и прецени, че едната прекалено много задържа на едно ниво, а трябва постоянно да мърда. Каза че от там може да идва и тресенето и проблема с газта...
Ако искаш прочети тази тема преди да правиш каквото и да е.
Мой съвет пак казвам - не са свещи, бобини, сонди, бенз. помпи, филтри и т.н. и т.н.
Доста хора сме минали по този път :-)
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
vassilkg написа:Здравейте колеги,
Наскоро си сложих газова уредба (от Фобос) на e60 520i M54B22. Вървеше почти перфектно, но тъй като сутрин на студен двигател малко ми тресеше (на бензин) взех да ходя по сервизи за да поогледат. В крайна сметка смених свещите понеже ми даваше грешки по цилиндрите. Тресенето си остана, но в допълнение на газ започна да се дави понякога. Ако я изфорсирам в такъв момент ми изписва Engine Fault и ме ограничава в оборотите. Като я изгася и запаля грешките изчезват и всичко си е нормално до следващия път. Ако не я изфорсирам а сменя на бензин - проблемът се решава. Ходих в Фобос 3 пъти за настройки, но проблема остава. В един сервиз казват, че вероятно е от ламбда сондата. А е вероятно от там да идва и сутрешното тресене. В други сервизи казват че са си ОК. За бобини нищо не са казвали понеже грешките в цилиндрите изчезнаха след смяната на свещите.
Четох из една тема тук за намаляване на разстоянието между електродите на свещите от 0.8 на 0.7мм но пише за M52.
В общи линии ще поръчам ламбда сонда и дано се оправи. Някакви предложения?
Благодаря.
Колега,оправи ли си колата?Провери ли си дюзите?На мен се оказа,че на студено едната не впръсква добре
Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
Здравейте отново,
Радвам се да споделя, че реших проблема с газовата. Както каза колегата по-горе, проблем са били въпросните misfire. Решението дойде след като един пич от Плевен фиксира стойностите на сместа и спря комуникацията с бензиновия компютър. Стойностите ги нагласи като направи графики при движението на бензин и на газ и после ги уеднакви. Комуникацията с бензиновия я спря понеже тя постоянно изменяше сместа. Сега вече 2 седмици проблеми няма. Той ми разказа, че бмв тата са много чувствителни на тази тема и той лично е оправил няколко подобни проблема. При недостатъчно богата смес се пропуска запалване (misfire) и от там компютъра маркира грешка в цилиндъра. Веднага двигателя започва да работи неравномерно и започва да тресе цялата кола и докато не се изгаси няма оправия. Или поне това разбрах аз без да имам познания в областта
Радвам се да споделя, че реших проблема с газовата. Както каза колегата по-горе, проблем са били въпросните misfire. Решението дойде след като един пич от Плевен фиксира стойностите на сместа и спря комуникацията с бензиновия компютър. Стойностите ги нагласи като направи графики при движението на бензин и на газ и после ги уеднакви. Комуникацията с бензиновия я спря понеже тя постоянно изменяше сместа. Сега вече 2 седмици проблеми няма. Той ми разказа, че бмв тата са много чувствителни на тази тема и той лично е оправил няколко подобни проблема. При недостатъчно богата смес се пропуска запалване (misfire) и от там компютъра маркира грешка в цилиндъра. Веднага двигателя започва да работи неравномерно и започва да тресе цялата кола и докато не се изгаси няма оправия. Или поне това разбрах аз без да имам познания в областта

Re: проблем газова уредба e60 520i M54B22
isoc написа:vassilkg написа:Здравейте колеги,
Наскоро си сложих газова уредба (от Фобос) на e60 520i M54B22. Вървеше почти перфектно, но тъй като сутрин на студен двигател малко ми тресеше (на бензин) взех да ходя по сервизи за да поогледат. В крайна сметка смених свещите понеже ми даваше грешки по цилиндрите. Тресенето си остана, но в допълнение на газ започна да се дави понякога. Ако я изфорсирам в такъв момент ми изписва Engine Fault и ме ограничава в оборотите. Като я изгася и запаля грешките изчезват и всичко си е нормално до следващия път. Ако не я изфорсирам а сменя на бензин - проблемът се решава. Ходих в Фобос 3 пъти за настройки, но проблема остава. В един сервиз казват, че вероятно е от ламбда сондата. А е вероятно от там да идва и сутрешното тресене. В други сервизи казват че са си ОК. За бобини нищо не са казвали понеже грешките в цилиндрите изчезнаха след смяната на свещите.
Четох из една тема тук за намаляване на разстоянието между електродите на свещите от 0.8 на 0.7мм но пише за M52.
В общи линии ще поръчам ламбда сонда и дано се оправи. Някакви предложения?
Благодаря.
Колега,оправи ли си колата?Провери ли си дюзите?На мен се оказа,че на студено едната не впръсква добре
Здравей,
Газовата я оправих. Пуснах сега по-подробно как точно стана. Иначе със сутрешното тресене не съм се занимавал още.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани