Замятане при хлъзгаво
Модератор: Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Замятане при хлъзгаво
Ако си от София дай да се видим да тестваме. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Замятане при хлъзгаво
Щом всичко по окачването е наред, значи нещо ти увлича колелата - я спирачен апарат клеясал, я ръчна натегната, я някой лагер...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Замятане при хлъзгаво
ACCELERATOR написа:Щом всичко по окачването е наред, значи нещо ти увлича колелата - я спирачен апарат клеясал, я ръчна натегната, я някой лагер...
я спортни пружини на обикновени амортисори...

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Замятане при хлъзгаво
Дали още замята?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Замятане при хлъзгаво
Zubcho написа:Дали още замята?
Чакай зъб , не се е разлизгало още


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Замятане при хлъзгаво
Zubcho написа:Ако си от София дай да се видим да тестваме.
За тестване май ще има доста народ мераклии





- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Замятане при хлъзгаво
Като цяло полезна тема, но е поредната без краен отговор/решение на проблема...
Все пак - какво стана, спря ли да замята?
Все пак - какво стана, спря ли да замята?
- chechomecho
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 12.06.2009
Re: Замятане при хлъзгаво
не се разреши нищо.......в крайна сметка я продадох,защото ми писна от разбирачи.....смени това,смени онова......дадох маса пари и проблема си остана.....мерси на всички които се ОПИТАХА да ми помогнат...... 

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Замятане при хлъзгаво
В БГ така се разрешават проблемите
. Новия собственик ще разбере след половин година поне.


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Замятане при хлъзгаво
Ми сега ще чакаме новорегистриран колега да попита в тая тема,ако не е заключена де






- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Замятане при хлъзгаво
Замята сигурно още, собственика вече я е оставил в НАДИН вероятно. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Замятане при хлъзгаво
Подобно замятане имаше при мен от меки гуми - не бяха видимо меки, но манометърът си каза думата, ама няма как колегата 2 години все с меки да е бил.
Нямам шпер и не мога да го коментирам като поведение.
Колкото и да ми бе "парадоксално" предна биалетка (разбита - чукаше при дърпане с ръка) водеше до леко отместване странично на задницата - след смяната се оправи.
От пружините отзад кляка - но не се мести (ако са еднакви разбира се)
От амортисьорите се люлее (1-во единия, после и 2-та
) направо бях панаирджия по пътищата.
От тези малките "бинокълчета" отзад (не играещите роля на биалети) имаше малко дестабилизация, ама не ми е бягала така настрани.
От големите тампони играе цялата задница - но се получава най-хубаво при подаване/отнемане на газта - даже когато това става по-рязко се чува удар отзад (ако са доста разбити).
Заден лагер - когато е много разбит - гумата се мърда (при вдигната на крик кола) дори лесно с ръце - а при движение също си мени посоката (макар и малко), но това обикновено се чува и дори усеща ясно - виене, бучене и т.н.
Въртял съм се с колата с последващ бордюр и счупена джанта - тогава се убедих, че носачите отзад са доста здрави - само тампоните им не съм сменил, не е разкрочена колата вече почти 100К километра както я карам и нямам оплакване от тях.
Тампоните на амортисьорите отзад освен, че водят до тропане - не променят значително поведението на колата.
Карам само с 15-ки - вози меко, но се люлее малко повече - зимните са меки, 195/65/15 - по лигава е на пътя; летните 225/60/15 - доста по-стабилно стъпва и всякакви (дори леки) проблеми по окачването стават по-отчетливи.
А за спирачките може просто да се вдигне на крик и да се види задържа ли или не - дори след много силно натискане на спирачката и отпускане дисковете се освобождават много бързо и се въртят на ръка без проблем.
Виждам, че колегата е продал машината, но все пак на някого може да е от помощ това.
Нямам шпер и не мога да го коментирам като поведение.
Колкото и да ми бе "парадоксално" предна биалетка (разбита - чукаше при дърпане с ръка) водеше до леко отместване странично на задницата - след смяната се оправи.
От пружините отзад кляка - но не се мести (ако са еднакви разбира се)
От амортисьорите се люлее (1-во единия, после и 2-та

От тези малките "бинокълчета" отзад (не играещите роля на биалети) имаше малко дестабилизация, ама не ми е бягала така настрани.
От големите тампони играе цялата задница - но се получава най-хубаво при подаване/отнемане на газта - даже когато това става по-рязко се чува удар отзад (ако са доста разбити).
Заден лагер - когато е много разбит - гумата се мърда (при вдигната на крик кола) дори лесно с ръце - а при движение също си мени посоката (макар и малко), но това обикновено се чува и дори усеща ясно - виене, бучене и т.н.
Въртял съм се с колата с последващ бордюр и счупена джанта - тогава се убедих, че носачите отзад са доста здрави - само тампоните им не съм сменил, не е разкрочена колата вече почти 100К километра както я карам и нямам оплакване от тях.
Тампоните на амортисьорите отзад освен, че водят до тропане - не променят значително поведението на колата.
Карам само с 15-ки - вози меко, но се люлее малко повече - зимните са меки, 195/65/15 - по лигава е на пътя; летните 225/60/15 - доста по-стабилно стъпва и всякакви (дори леки) проблеми по окачването стават по-отчетливи.
А за спирачките може просто да се вдигне на крик и да се види задържа ли или не - дори след много силно натискане на спирачката и отпускане дисковете се освобождават много бързо и се въртят на ръка без проблем.
Виждам, че колегата е продал машината, но все пак на някого може да е от помощ това.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Замятане при хлъзгаво
Аз не бих продал кола заради такъв проблем, щях да хвана и да сменя всичко отзад по окачването включително щях да намеря друг диф за проба.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Замятане при хлъзгаво
Използвам темата да питам - има ли точен отговор защо е34 се разкрачва отзад, нещо като с пантичката на резервоара и механизма за чистачки или е стандартното закарай си я на стенд сменете всичко и трябва да се оправи.
Всички пътища водят към НАДИН 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани