Megaparts.bg - шефът налита на бой
Модератор: Общи модератори
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
taratora написа:Всички банки работят до 17:00. Отделно вече всяка банка има офиси с удължено работно време, обикновено до 19:00 и/или събота и неделя.
не всички. поне не и корпоративна.. всички клонове им работят до 16:30 и само делнични дни, няма събота и неделя. никога не мога да си свърша работа.. но пък се е случвало и след раб. време да ме приемат де
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой

5 страници за това, че някой не е успял да си купи нещо и е дал зор да му го намерят все едно това е последното място на света и автармаркет частите са много лошо нещо



ATR-42/72
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
nightdriver написа:франсетата имат една много правилна приказка: le client est roi !!!
Китайците имат още по-добра поговорка:
"Ако спечелиш клиент,печелиш 3 ма,ако загубиш клиент,губиш 100"
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Aбе кво дa четем теми зa дръжки зa жaбки. Кaт сaкaш оргинaл, тичaш при aвтотрейд, не зa 20 годишнa плaстмaсa от моргa. Хорaтa кaрaт с нaковaни съединители и струговaни дискове, че ся ше ми гледa дръжкaтa. Нa товa му се викa рефлекс(кaто кучето нa Пaвлов) При нуждa от се тичaпърво е моргaтa и после aйййй кaк се нaебaх
Очaквaйте утре пост, че си купил дръжкaтa в темaтa зa кaкво си си купил последно и си доволен
П.п. Идея зa бизнес. Купувaте 20 нови дръжки зa по 4лв и ги продaвaте зa употребявaни зa 8лв

Очaквaйте утре пост, че си купил дръжкaтa в темaтa зa кaкво си си купил последно и си доволен

П.п. Идея зa бизнес. Купувaте 20 нови дръжки зa по 4лв и ги продaвaте зa употребявaни зa 8лв

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Vlad777 написа:Някои уточнения:
целта е била да се вземе оригинална такава от морга, вместо topran примерно, която е грозна и недодялана.
Пa той гоуфa щото мноо убaв и издялaл


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Незнам к'во общо има дръжката,голфа със селското държание на шефа на моргата?!?!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
И какво значение има какво е отишъл да си купи? Ако ще болтче да е за 50 стинки. Имат го на сайта си като наличен продукт, а и по телефона са му казали, че го имат и да отиде на място да го вземе? Естествено, че ще иска да го вземе, щом се е разкарал до там и си е загубил времето. Още повече им е казал, че ще чака колкото е необходимо, докато си свършат спешната работа.
Като не им се е занимавало да го търсят, да го бяха отпратили по някакъв нормален начин. С бой ли трябва да е? Как може такъв човек да се оправдае? Къде и в кой век живеем?
Ама бил "заплашил", че ще пусне негативен отзив във форума ако не му намерят часта, за която са го поканили да отиде на място. Ами много ясно, че ще пусне. Кой няма да пусне? Тук ако има някой търговец във форума и ви разкара ей така да си загубите времето, няма ли да му пишете в темата, че не сте доволни от обслужването?
Решаването на подобни въпроси с бой не е прийом от 21 век.
Като не им се е занимавало да го търсят, да го бяха отпратили по някакъв нормален начин. С бой ли трябва да е? Как може такъв човек да се оправдае? Къде и в кой век живеем?
Ама бил "заплашил", че ще пусне негативен отзив във форума ако не му намерят часта, за която са го поканили да отиде на място. Ами много ясно, че ще пусне. Кой няма да пусне? Тук ако има някой търговец във форума и ви разкара ей така да си загубите времето, няма ли да му пишете в темата, че не сте доволни от обслужването?
Решаването на подобни въпроси с бой не е прийом от 21 век.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
taratora написа:bum_bum написа:Банката работи до 17:00 и аз имам право да вляза в 16:59. Колко време ще отнеме работата ми там ми е все тая. Аз работя с банката, а не със служителите й. Ако банката не плаща овъртайм не е мой проблем и неуважението не е от мен към служителите, а от банката.
В офиса на ДСК на Графа преди година-две някъде се опитаха да не ме пуснат в салона петнадесетина минути преди края на работното време, хем ме знаеха понеже често ходя там. После стигнахме до там, че ми пращаха бонбони "Мерси" и разни рекламни подаръчета.
Tипичният пример. Хем държи да му работят до минутката, хем вдига скандали, когато хората си държат на работното време и искат да си приключат деня навремеЕ тва е неуважение. Те тва мислене "мен не ме ебе за тях" е неуважение. Никой не ви е длъжен да ви прави кефа след края на работното време. Както вие държите да ви се работи до последната минута, така и те държат да си тръгнат навреме. Да, повечето да не кажа всички банки най-вероятно ще ви приемат в самия край на работния ден, но тва е за сметка на крайните обслужващи служители. Съмнявам се който и да е, работещ с нормирано работно време да му е супер приятно да остава след работа, заради прищевките на някой несъобразителен т.нар. """""клиент""""".
За неразбралите, че гледам са доста - става въпрос специално за банки и за операции, отнемащи повече от 5мин. Теглене на пари, оставяне на даден документ или прибирането на подобен не се брои.
Имам право да вляза в офиса им до 5:00, до кога ще ме обслужат си е тяхна работа. Ако на някой не му харесва да работи в банка и да има работно време до едиколко си часа си е негова работа- да ходи да работи в супера ако иска. Банката не е бакалия, там си държа парите, на тях им плащам разни такси и комисионни постоянно и т.н. За това държа да бъда обслужван по правилата и с уважение. Ако не искат- банки има много.
Скандали не съм вдигал-просто се обадих на националния номер и им казах, че след като 15 мин преди края на работното време отказват да ме обслужат ги моля да ми кажат офис в който мога веднага да отида и да закрия всички сметки, които имам при тях.
Аз когато съм в ролята на продавач съм нагъзен пред клиента. Когато съм в ролята на клиент и си харча парите държа продавача да е по същия начин.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
За съжаление са много малко читавите бизнеси в България, които могат да предложат услуга на високо ниво. Много пъти съм се чувствал като натрапник, когато отида някъде да си търся нещо или да питам за каквото и да било, или дори като съм бил клиент на заведение. Имам чувството, че гледат на теб като на човек, който идва да им вземе стоката/услугата без да плати за нея. Това са отнася и за обикновените служители и за собствениците на бизнеса. Причината сигурно е, че са си изградили някакъв клиентооборот и знаят, че един повече или по-малко няма да е фатален за бизнеса им. В основата на това седи много просто обяснение, което се нарича български манталитет, който пък (според мен) се корени в липсата на образование. Разбира се, има си изключения, но за съжаление такава е тенденцията.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Причината се крие в това,че всеки работник/служител се чуства зле заплатен.Няма как от човек който е недоволен от материалното изражение на труда му да очаквате позитивно обслужване.
Да не говорим за българския чиновник-наглост и бездушно отношение породено от статут граден с години.
ДА не говорим за отношението на българина към сервитьори/ки,хигиенисти/ки,и въобще обслужващ персонал-всички негативи го отнасят те,защото в заведение и най-бедния клиент се чуства бог,на база българския израз ''който плаща той поръчва музиката''.За сравнение опитайте в Париж да се направите на гъзари и в най-мизерната буланжерия-няма да мине номера.
Всичко опира до манталитет и народопсихология.
Когато търсите маана на някой друг,първо си помислете как вие се държите когато обслужвате клиент и просто не посещавайте местата където се чуствате пренебрегвани като клиенти-първо пестите време и нерви и второ после няма да ви се налага да публикувате подобни отрицателни с нищо не допринасящи за подобряване на отношението теми.
Да не говорим че не на последно място всеки може да напише каквото си иска в нет пространството в наши дни и няма кой да каже така ли е или не.
Идват празници-усмихвайте се по често,в България обикновено отсрещните се питат какво ви става.
Да не говорим за българския чиновник-наглост и бездушно отношение породено от статут граден с години.
ДА не говорим за отношението на българина към сервитьори/ки,хигиенисти/ки,и въобще обслужващ персонал-всички негативи го отнасят те,защото в заведение и най-бедния клиент се чуства бог,на база българския израз ''който плаща той поръчва музиката''.За сравнение опитайте в Париж да се направите на гъзари и в най-мизерната буланжерия-няма да мине номера.
Всичко опира до манталитет и народопсихология.
Когато търсите маана на някой друг,първо си помислете как вие се държите когато обслужвате клиент и просто не посещавайте местата където се чуствате пренебрегвани като клиенти-първо пестите време и нерви и второ после няма да ви се налага да публикувате подобни отрицателни с нищо не допринасящи за подобряване на отношението теми.
Да не говорим че не на последно място всеки може да напише каквото си иска в нет пространството в наши дни и няма кой да каже така ли е или не.
Идват празници-усмихвайте се по често,в България обикновено отсрещните се питат какво ви става.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Честито на мегапартс, спечелиха си специална google антиреклама по коледа, която ще остане дълго
Собственика със сигурност не му е минавало през ума.

Собственика със сигурност не му е минавало през ума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
rosendaal написа:Причината се крие в това,че всеки работник/служител се чуства зле заплатен.Няма как от човек който е недоволен от материалното изражение на труда му да очаквате позитивно обслужване.
Да ама от друга страна ако ти платиш някъде 5лв за едно кафе какво те грее че оня бил зле платен и ти го хвърля едва ли не от един метър на масата

Като е зле платен да е учил за да бъде добре платен. Кой му е виновен? Той е дремал в училище, ходил когато му било кеф, после не учил нищо, не знае език, няма и елементарни компютърни познания извън фейса и пускане и гасене на компютъра и после е по цял ден нервен, че бил зле платен.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
bum_bum написа:rosendaal написа:Причината се крие в това,че всеки работник/служител се чуства зле заплатен.Няма как от човек който е недоволен от материалното изражение на труда му да очаквате позитивно обслужване.
Да ама от друга страна ако ти платиш някъде 5лв за едно кафе какво те грее че оня бил зле платен и ти го хвърля едва ли не от един метър на масата![]()
Като е зле платен да е учил за да бъде добре платен. Кой му е виновен? Той е дремал в училище, ходил когато му било кеф, после не учил нищо, не знае език, няма и елементарни компютърни познания извън фейса и пускане и гасене на компютъра и после е по цял ден нервен, че бил зле платен.
raduslaf написа:В основата на това седи много просто обяснение, което се нарича български манталитет, който пък (според мен) се корени в липсата на образование. Разбира се, има си изключения, но за съжаление такава е тенденцията.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
Господа!!!!! навсякъде има нужда от обслужващ персонал и той също трябва да се чуства добре заплатен.
Не може всички да сме шефчета и меринджеи ,тогава преди да седнем на масата в ресторанта ще трябва да минем през кухнята да си го сготвим и да се умиришем на манджа и сами да си го донесем до масата.
Хайде да не бъркаме желанието за учение с възможностите,защото според официален доклад на ЕУ 76% от работодателите в БГ са с по-ниско образование от кадрите си-средно и надолу.
Не всеки има връзки да се уреди на ръководна длъжност или да има мама и тати които да го хрантутат като студент докато той търкаля баварката .
Не може всички да сме шефчета и меринджеи ,тогава преди да седнем на масата в ресторанта ще трябва да минем през кухнята да си го сготвим и да се умиришем на манджа и сами да си го донесем до масата.
Хайде да не бъркаме желанието за учение с възможностите,защото според официален доклад на ЕУ 76% от работодателите в БГ са с по-ниско образование от кадрите си-средно и надолу.
Не всеки има връзки да се уреди на ръководна длъжност или да има мама и тати които да го хрантутат като студент докато той търкаля баварката .
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Megaparts.bg - шефът налита на бой
rosendaal написа:Господа!!!!! навсякъде има нужда от обслужващ персонал и той също трябва да се чуства добре заплатен.
Не може всички да сме шефчета и меринджеи ,тогава преди да седнем на масата в ресторанта ще трябва да минем през кухнята да си го сготвим и да се умиришем на манджа и сами да си го донесем до масата.
Хайде да не бъркаме желанието за учение с възможностите,защото според официален доклад на ЕУ 76% от работодателите в БГ са с по-ниско образование от кадрите си-средно и надолу.
Не всеки има връзки да се уреди на ръководна длъжност или да има мама и тати които да го хрантутат като студент докато той търкаля баварката .
Трябва да се чувства добре залатен, но това, че не е такъв, не е мой проблем. Не съм му избрал аз пътя в живота. Може ли да посочиш източника на информацията за този доклад?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ID A