Проблем с газово на Е39 M52B20.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Проблем с газово на Е39 M52B20.
Дълго се чудя какво да бъде заглавието на темата. Проблема е следният. От 3 дни имам проблем с газовото. Не иска да обръща на газ или когато обърне придърпва и няма ряз. Изпарителите стоят студени и не могат да се стоплят дори при напълно загрял двигател. Ходих при газаджия каза, че настройките са добре, понеже преди 3 дни сменях акумулатора и тогава се появи проблема мислех, че нещо се е разбутало. Имам проблем и с парното. Като е на макс температура и скорост на духане почва да се губи. От дясно почти винаги духа хладно, а като я вкарам малко в обороти почва да си духа топло, но не и горещо както в ляво. Днеска реши да видя дали не прави някъде въздушен джоб. Свалих входният маркуч за водата от единият изпарител и вода не потече. Помислихме че не е обезвъздушена добре. Запалихме, загря, пуснах парното на макс, уж обезвъздушихме, изкарахме за пробно кръгче, но проблема си стой. Сега започна и да загрява. Минава следващото отделение и стига м/у последната чертичка и червената зона. Изпарителите и антифриза бяха студени. От входният маркуч на изпарителя прокапа едва-едва. Колата е с 2 изпарителя и компютър на Фобос. Не знам от къде се взима вода за изпарителите, понеже я купих със сложено газово. Аз смених компютъра на газовото, понеже другия беше Ланди Омегас, много стар и ми правеше много проблеми. Също и сложих още един изпарител, понеже този който бяха сложили беше до 110коня. Цяла зима нямах проблеми с колата. Проблема дойде след смяната на акумулатора (най-вероятно е съвпадение). Радиатора на колата се стопля.
Чудя се дали може да имам запушено някъде? Дайте някакъв съвет да знам в понеделник като я вкарам в сервиз от къде да започнем.
Чудя се дали може да имам запушено някъде? Дайте някакъв съвет да знам в понеделник като я вкарам в сервиз от къде да започнем.
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Ivo.Ganchew написа: уж обезвъздушихме,
Точно от тук ти е проблема колега . Защото УЖ сте я обезвъздушили. Изгледай този клип http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc за да видиш какво трябва да направиш.
- judo_champion
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i 1998
- Мечтае да кара: Картофи за Самоков ,F06,e38 ....
- Детайли за колата: Черна :D
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Колега при мене е абсолютно същия проблем и като паля колата някаква задавена е подавам газ за да запали 

- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
ivoo написа:Ivo.Ganchew написа: уж обезвъздушихме,
Точно от тук ти е проблема колега . Защото УЖ сте я обезвъздушили. Изгледай този клип http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc за да видиш какво трябва да направиш.
Колега, цяла зима колата работеше без проблем на газ и бензин. Проблема с газовото се появи преди 3 дни. До сега колата без обезвъздушена. Може ли да прави проблем от това, че единият изпарител стои на по-високо ниво от радиатора (съответно и разширителният съд). Макар че пак не ми се връзва защо точно сега, а не и преди това?!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Колега, изпарителя не трябва да е над радиатора, защото обезвъздушаването става много трудно. Ако има възможност му смени мястото. Ако няма възможност опитай да го напълниш с помоща на една кръгла еднолитрова бутилка- да кажем от антифриз. Изрязваш и дъното, после някой я притиска към гърлото за пълнене на радиатора за да не потече когато я напълниш така, че нивото на антифриза да е над изпарителя. По принцип има специална помпа за пълнене и обезвъздушаване, но не навсякъде я имат. С това, което описват на клипа е малко вероятно да се получи нещо положително, може да стане само при определени случаи на отваряне на системата за охлаждане на двигателя. Общо взето процедурата е следната- пълни се както показват, затваря се всичко, пуска се парното на максимум и колата се кара докато загрее, като няколко пъти се изфорсирва двигателя. Това нещо се прави около мястото където после ще се остави колата, защото понякога стрелката за температурата на антифриза тръгва към червената зона и трябва да се спре бързо още при първите признаци за това. След това се изчаква да двигателя изстине до степен да може да се отвори капачката за наливане на антифриз без да изкипява, но не и да е изстинал, защото термостата ще е затворил и така се оставя няколко часа, най-добрият вариант е за цяла нощ- при изстиването антифриза се свива и изгонва целият въздух, на другият ден се долива колкото е необходимо и процедурата по обезвъздушаването е приключила.
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Днеска след няколко часови опити, най-накрая успяхме да я обезвъздушим по схемата на клипчето. Направих и тест драйв из града на ръчкане и колата не загря. Изпарителите успяха да се стоплят и те, като преди да почнем цялата процедура смених местата на входният и изходният маркуч, понеже сега входният беше на горният изпарител, а сега го смъкнах на долният. Сега ще я следя как се държи, но определено ще помисля как да ги завъртя за да може и двата изпарителя да са на по-ниско ниво от радиатора. Благодаря на колегата за клипчето, наистина много ни помогна! [quote="zvetiko"][/quote]
Колега, благодаря и на теб за разяснението, ако се появи пак такъв проблем ще пробвам и с твоят съвет (дано не се налага, че ми писна вече
).
Колега, благодаря и на теб за разяснението, ако се появи пак такъв проблем ще пробвам и с твоят съвет (дано не се налага, че ми писна вече

Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
А има ли вариант водната помпа да не върти водата?И задължително свали по-ниско изпарителя.

- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Колега и аз съм минал по тоя път и следващият път ако ти се случи нещо подобно без да си пипал нещо по колата и се появи такъв проблем да знаеш че термостата ти е за смяна.При мен колата не загряваше,парно имаше,обезвъздушена на сто процента и изпаритела пак студен.Заради тоя термостат щях да сменям гарнитура на главата.
Когато той не работи правилно прави такива бели по газовото. 


BMW M-POWER
- rangel_9g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2007
- Местоположение: Пловдив ,Дълго поле
- Пол: Мъж
- Кара: E39 да се върти
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Колега ако изпарителя е вързан към парното проблема може и да е от запушени или повредени клапанчета на парното щом и парно не си имал
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Там е работата, че не знам къде е вързан. Гледах ама не мога да видя. Газаджията който ми слага вторият изпарител, каза че е вързано всичко както трябва. За сега се държи добре. Ръчкам я и не загрява. При първа възможност ще се опитам да сваля изпарителят по-надолу.
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
Не ми е ясно защо и кой ти е казал, че за този двигател са необходими 2 изпарителя? Доколкото знам, и съм прочел, това е необходимо за двигатели над 250 к.с. Май газаджията те е леко набутал? Аз карам вече 2 г. с ГИ с твоя двигател /двоен ванос съм/ с 1 редуктор, и нямам проблеми отностно вървеж и разход.
Да не би проблема да е от наличието на 2-рия изпарител?
Да не би проблема да е от наличието на 2-рия изпарител?
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
С два изпарителя съм понеже, както казах по-горе единия беше слаб до 110 коня, а беше и нов, и за това аз реших да сложа втори, вместо един по-голям. Може и наистина там да е грешката, не знам. Ще видим какво ще стане. За сега е добре и парното дори само като го включа прави баня в колата. Надявам се да нямам повече проблеми.
- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
колеги преди 2 години си качих чисто нов газов инжекцион,и от тука започнаха проблемите.
1-непрехвърля на газ
2-изпаритела незагряваше
След година започна едно пукане на радиатори и надуване на маркучи,така си и карах през 3-4 месеца сменях радиатор
Като ходех при газаджията ме оверяваше че по газовото всичко е на ред.Преди няколко седмици започна едно по сериозно доливане сутрин на вода,много корави маркучи и поредния сменен радиатор се пукна за 2 дни.Писна ми вече и започнах да се подготвям за ремонт на глава за издухана гарнитура.Ставам сутринта и отварям капачката на радиатора и с отварянето водата беше изхвърлена под някаква необяснима до този момент за мен причина.След което всичко около колата замираса на газ.Хрумнами че изпаритела вкарава газ във водата.Спях газта от зад от ботилката и нямаше вече надути маркучи.От там си купих чисто нов италиански изпарител,пак нов радиатор и вече 10дни карам без никакви проблеми.Заключението е че още при качването на чисто нов инжекцион изпаритела е бил дефектен,и ми е създавал тези проблеми.И по неприемливото за мен е че след направения от мен ремонт и след изтичането на гаранцията на газовото газаджията ми заявява че можеби изпаритела ми е за смяна.Надявам се да съм обяснил разбираемо колеги и да бъда полезен на някого.
1-непрехвърля на газ
2-изпаритела незагряваше
След година започна едно пукане на радиатори и надуване на маркучи,така си и карах през 3-4 месеца сменях радиатор
Като ходех при газаджията ме оверяваше че по газовото всичко е на ред.Преди няколко седмици започна едно по сериозно доливане сутрин на вода,много корави маркучи и поредния сменен радиатор се пукна за 2 дни.Писна ми вече и започнах да се подготвям за ремонт на глава за издухана гарнитура.Ставам сутринта и отварям капачката на радиатора и с отварянето водата беше изхвърлена под някаква необяснима до този момент за мен причина.След което всичко около колата замираса на газ.Хрумнами че изпаритела вкарава газ във водата.Спях газта от зад от ботилката и нямаше вече надути маркучи.От там си купих чисто нов италиански изпарител,пак нов радиатор и вече 10дни карам без никакви проблеми.Заключението е че още при качването на чисто нов инжекцион изпаритела е бил дефектен,и ми е създавал тези проблеми.И по неприемливото за мен е че след направения от мен ремонт и след изтичането на гаранцията на газовото газаджията ми заявява че можеби изпаритела ми е за смяна.Надявам се да съм обяснил разбираемо колеги и да бъда полезен на някого.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с газово на Е39 M52B20.
zvetiko написа:Колега, изпарителя не трябва да е над радиатора, защото обезвъздушаването става много трудно. Ако има възможност му смени мястото. Ако няма възможност опитай да го напълниш с помоща на една кръгла еднолитрова бутилка- да кажем от антифриз. Изрязваш и дъното, после някой я притиска към гърлото за пълнене на радиатора за да не потече когато я напълниш така, че нивото на антифриза да е над изпарителя. По принцип има специална помпа за пълнене и обезвъздушаване, но не навсякъде я имат. С това, което описват на клипа е малко вероятно да се получи нещо положително, може да стане само при определени случаи на отваряне на системата за охлаждане на двигателя. Общо взето процедурата е следната- пълни се както показват, затваря се всичко, пуска се парното на максимум и колата се кара докато загрее, като няколко пъти се изфорсирва двигателя. Това нещо се прави около мястото където после ще се остави колата, защото понякога стрелката за температурата на антифриза тръгва към червената зона и трябва да се спре бързо още при първите признаци за това. След това се изчаква да двигателя изстине до степен да може да се отвори капачката за наливане на антифриз без да изкипява, но не и да е изстинал, защото термостата ще е затворил и така се оставя няколко часа, най-добрият вариант е за цяла нощ- при изстиването антифриза се свива и изгонва целият въздух, на другият ден се долива колкото е необходимо и процедурата по обезвъздушаването е приключила.
Здравейте колеги , темата е стара но не мисля да пускам нова и понеже и моя редуктор е високо с падането на температурите и аз имам проблем с въздуха и изпарителя. Всичко е идентично като при колегата пуснал темата за много кратко време обръща на газ и изпарителя замръзва и пак обръща и пак замръзва и така докто колата не стопли до 90 градуса , че и повече. Направих всичко както в мнението което цитирам но нищо не се промени. Изгледах клипа спазих всичко , колата загря доста и като се прибрах цяла нощ всички пробки и капачката отворени. Забелязах че нивото от следобеда до тази сутрин не беше мръднало , но все пак долях малко ан6ифриз.
Моля даите още някъква идея за обезвъздушаване ... от провинцията съм и тук няма кои да ми съдейства.
П.п. писах мнението от телефон извинете ме за грешките.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани