Термостатни неволи.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.04.2007

Re: Термостатни неволи.

Мнение от paralichko » 28 Ное 2013, 10:55

Как така червен оригинален антифриз BMW ?!? Аз купих BMW син, даже в Дарукар звънях казаха че е син оригиналния....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Borymeckata » 28 Ное 2013, 18:38

Не знам как, но в тубата на снимката концентратът е червен.

Изображение
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.04.2007

Re: Термостатни неволи.

Мнение от paralichko » 28 Ное 2013, 18:57

дай номера ако пазиш тубата, даже днес гледах и в google, син е навсякъде, странно...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Термостатни неволи.

Мнение от stankata777 » 28 Ное 2013, 21:06

:roll: :roll: :roll: и аз съм купувал в същата бутилка БМВ антифриз от БМВ -Плевен и беше син,онзи ден купих от форума за приятел в същата бутилка,и отново беше син!!!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Термостатни неволи.

Мнение от nightdriver » 29 Ное 2013, 0:44

Лятото точих цялата с-ма и от БМВ ми дадоха три бутилки по 1.5л тъмно-син антифриз , по 8.30€ шишето...утре ще пиша номера
Кокото до съотношението , продавача каза: наливаш ги трите и доливаш с дестилирана вода , по груби сметки съм го направил на -35' някъде...цялата с-ма е малко над 9л с печката , мотора е М57
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Термостатни неволи.

Мнение от nightdriver » 29 Ное 2013, 13:16

номера е 83192211191 - тъмно син , сега погледнах , че съм го направил 1:1 т.е на -40'
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: София, Възраждане
Пол: Мъж
Кара: Х3 § Lupo

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Georgi_G » 29 Ное 2013, 14:19

Син, червен......мамка му!
Аз пък миналата седмица изхвърлих син на 4 месеца, понеже ми казаха, че по каталог е червен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Borymeckata » 04 Дек 2013, 23:35

Колеги, голяма мистерия с този антифриз... Сега щракнах няколко снимки на тубата:

Изображение

Изображение

Изображение

А цветът е ето такъв:
Изображение

Жената казва, че е син, синьо-зелен, морско син. Но във всеки случай НЕ Е ЧЕРВЕН. Как съм го видял червен, на каква светлина и в каква туба е бил - нямам представа. Изложих се като кифладжия, мамка му...

За по-детайлни снимки гледайте тук: http://borymeckata.snimka.bg/automobiles/termostat.781984.32128345.big
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Borymeckata » 05 Дек 2013, 0:09

Някъде бях чел, че антифризът трябва да се проиготви в предписаната от производителя концентрация - нито да бъде по-разреден, нито прекалено концентриран. Ако е по-разреден (водата е в повече), освен че замръзва при по-висока температура, силно намаляват и антикорозионните му свойства. Ако пък е прекалено концентриран (водата е малко), тогава пък охладителната течност става по-гъста и намалява възможността й да пренася топлина (да охлажда). Май имаше и още нещо, свързано с кавитацията... Та изглежда, че е най-добре е концентратът и водата да смесват в съотношение 1:1. Иначе хората щяха само с концентрат да карат...
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.05.2014
Местоположение: Black Sea
Пол: Мъж
Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка

Re: Термостатни неволи.

Мнение от nazis » 13 Сеп 2014, 13:39

Днес се засилих да правя проверка и се оказа че съм със зелен антифриз който е почти чист концентрат и показва на професионален уред - 27градуса
Та оглагам и смяната засега
Голямата цица разсейва добрият ебач !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Speed_Am_All » 16 Сеп 2014, 16:00

Хм и моя е тъмно зелен. Нищо общо със синьото. Мислих че е станал зелен защото е много дърт. Като довърша печката ще го сменя че не се знае на колко години е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Термостатни неволи.

Мнение от klintan66 » 14 Окт 2016, 17:25

Borymeckata написа:Някъде бях чел, че антифризът трябва да се проиготви в предписаната от производителя концентрация - нито да бъде по-разреден, нито прекалено концентриран. Ако е по-разреден (водата е в повече), освен че замръзва при по-висока температура, силно намаляват и антикорозионните му свойства. Ако пък е прекалено концентриран (водата е малко), тогава пък охладителната течност става по-гъста и намалява възможността й да пренася топлина (да охлажда). Май имаше и още нещо, свързано с кавитацията... Та изглежда, че е най-добре е концентратът и водата да смесват в съотношение 1:1. Иначе хората щяха само с концентрат да карат...



В сервиз в Пловдив - Найс кар, един от майсторите доста старателно смени антифриза и термостата на моята кола.
Наблюдавах процедурата и твърдо мога да кажа ,че не е за начинаещи. Течността която изтече беше бледо зеленикава.
И той сподели , че от завода слагали само антифриз. При мен доля 7,5 литра от които 5,5 концентрат наливен, от един варел,но казаха че е оргинален.

Честно казано това малко ме притеснява, още повече , че температурата която в момента държи колата е 95-96 гр.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Термостатни неволи.

Мнение от phantom_ » 19 Окт 2016, 12:44

Аз за да се подсигуря, винаги дърпам по една спринцовка антифриз от раширителния съд и я слагам във фризера, като преди това го усилвам на максимума (около-25гр) не замръзне ли съм Ок. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Термостатни неволи.

Мнение от klintan66 » 20 Окт 2016, 11:39

Ето и продължението при мен.
Изтеглих и аз малко течност от разширителния съд. Купих си и уред. Температура на замръзване над -50.
Започнах да разреждам като два пъти, през един ден , изтеглих по 1 л от системата и долях дейонизирана вода.
И ето, че днес температурата заспа на 92 градуса.
Извод прекалената концентрация нарушава охлаждането . Това при 15 градуса а при 33-37 лятото :lol:
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Термостатни неволи.

Мнение от Borymeckata » 20 Окт 2016, 13:57

klintan66 написа:Извод прекалената концентрация нарушава охлаждането . Това при 15 градуса а при 33-37 лятото :lol:


:yes: :yes: :yes:
Excellent! Steven is my name!

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook