M42 гасне при студент старт (решен)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от sims » 04 Дек 2013, 2:02

:idea: Колата пали като и покажа ключа и гасне само ако аз я изгася :winky: и никой не каза какво и как е проверил по колата си :dunno:моята я имам вече 4-ри години и първата зима имах проблеми с гаснене след като запаля колата сутрин студена проверих всичко по следния ред:

:?: Клапана за картерните газове и неговия маркуч :?: ама не да ги гледате с ръце в джоба :winky: а да пипнете :!:
:?: Стъпков мотор и прилежащите му маркучи :?: кой го е свалял :roll: кога го е чистил :conf: маркучите му здрави ли са или и него го видяхте че е добре без да сваляте колектора :dunno: и ако е свалян как е сглобен колектора после :idea:
:idea: Гофриран маркуч :?: има ли пукнатини и скобите му стегнати ли са добре :smoke:
:idea: DISA клапа :?: имате ли :?: работи ли :?: изолирана ли е :?: само за нея има 6 маркуча и още куп неща който я управляват :idea:

Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт :have one:


:!: :!: :!: Този проблем се появява в студените дни защото на двигателя му е необходима по богата смес в зимни условия и когато се появи паразитен въздух в системата сместа обеднява и колата гасне... :!: :!: :!:

п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги :bchug:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от b00st » 04 Дек 2013, 10:52

sims написа::idea: Колата пали като и покажа ключа и гасне само ако аз я изгася :winky: и никой не каза какво и как е проверил по колата си :dunno:моята я имам вече 4-ри години и първата зима имах проблеми с гаснене след като запаля колата сутрин студена проверих всичко по следния ред:

:?: Клапана за картерните газове и неговия маркуч :?: ама не да ги гледате с ръце в джоба :winky: а да пипнете :!:
:?: Стъпков мотор и прилежащите му маркучи :?: кой го е свалял :roll: кога го е чистил :conf: маркучите му здрави ли са или и него го видяхте че е добре без да сваляте колектора :dunno: и ако е свалян как е сглобен колектора после :idea:
:idea: Гофриран маркуч :?: има ли пукнатини и скобите му стегнати ли са добре :smoke:
:idea: DISA клапа :?: имате ли :?: работи ли :?: изолирана ли е :?: само за нея има 6 маркуча и още куп неща който я управляват :idea:

Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт :have one:


:!: :!: :!: Този проблем се появява в студените дни защото на двигателя му е необходима по богата смес в зимни условия и когато се появи паразитен въздух в системата сместа обеднява и колата гасне... :!: :!: :!:

п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги :bchug:


Аз пък я имам от 6 години.
Клапана на картерните газове като се прецака съска и маркуча му е здрав.
Стъпковия мотор е сменян, чистен 2 пъти с маркучите, колектора съм го свалял лично 3 пъти.
Гофрирания маркуч е сменян още като взех колата с нов от дарукар.
Дисата си работи и не е пипал бай ганьо по нея да изолира каквото и да е по мотора. 1вия собственик тая кола ми я предостави във изцяло фабричен непокътнат вид и все още си е така моторното.
Дебитомер, tps, стъпково, датчици за температура, ламбди - всичко е замервано за съпротивление.
И айде кат си такъв разбирач сега да ми отговориш, защо като откача клемите и я запаля не гасне никога първия път при същите условия? И вземи ги понамали малко тия емотиконки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: M42 гасне при студент старт

Мнение от sims » 04 Дек 2013, 19:44

b00st написа:
sims написа::idea: Колата пали като и покажа ключа и гасне само ако аз я изгася :winky: и никой не каза какво и как е проверил по колата си :dunno:моята я имам вече 4-ри години и първата зима имах проблеми с гаснене след като запаля колата сутрин студена проверих всичко по следния ред:

:?: Клапана за картерните газове и неговия маркуч :?: ама не да ги гледате с ръце в джоба :winky: а да пипнете :!:
:?: Стъпков мотор и прилежащите му маркучи :?: кой го е свалял :roll: кога го е чистил :conf: маркучите му здрави ли са или и него го видяхте че е добре без да сваляте колектора :dunno: и ако е свалян как е сглобен колектора после :idea:
:idea: Гофриран маркуч :?: има ли пукнатини и скобите му стегнати ли са добре :smoke:
:idea: DISA клапа :?: имате ли :?: работи ли :?: изолирана ли е :?: само за нея има 6 маркуча и още куп неща който я управляват :idea:

Когато си отговорите на всички въпроси,тогава м42 няма да гасне след студен старт :have one:


:!: :!: :!: Този проблем се появява в студените дни защото на двигателя му е необходима по богата смес в зимни условия и когато се появи паразитен въздух в системата сместа обеднява и колата гасне... :!: :!: :!:

п.п:Мисля че повечето неща са писани назад в темата,но само с писане не става,Успех Колеги :bchug:


Аз пък я имам от 6 години.
Клапана на картерните газове като се прецака съска и маркуча му е здрав.
Стъпковия мотор е сменян, чистен 2 пъти с маркучите, колектора съм го свалял лично 3 пъти.
Гофрирания маркуч е сменян още като взех колата с нов от дарукар.
Дисата си работи и не е пипал бай ганьо по нея да изолира каквото и да е по мотора. 1вия собственик тая кола ми я предостави във изцяло фабричен непокътнат вид и все още си е така моторното.
Дебитомер, tps, стъпково, датчици за температура, ламбди - всичко е замервано за съпротивление.
И айде кат си такъв разбирач сега да ми отговориш, защо като откача клемите и я запаля не гасне никога първия път при същите условия? И вземи ги понамали малко тия емотиконки.



Колега не съм големия разбирач,а се опитвам да помогна.Имам приятели с М42/м43 и когато са имали такива проблеми с гаснене след палене винаги се е оказвало паразитен въздух в системата,при теб може да има и друг проблем,но не вярвам :mhihi: на диагностика показва ли нещо :conf: и не е от веригата защото моята е накрая вече и пали и не гасне сутрин при тея температури,успех :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: M42 гасне при студент старт (решен)

Мнение от dapper » 04 Ное 2015, 20:38

да избутам малко темата...

имам същия проблем с м42

стъпковото моторе е изчистено, маркучите към него са здрави

гофрирания маркуч е сменен с нов оригинален

маркуча за картерните газове е изваден и клапана е запушен да не смуче въздух

Диса клапата е изолирана понеже не работи адекватно

смукателя е монтиран както трябва

Единствено което забелязах, е че от дупчицата на клапана на картерните газове смуче въздух :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: M42 гасне при студент старт (решен)

Мнение от Cosworth » 07 Ное 2015, 5:30

dapper написа:да избутам малко темата...

имам същия проблем с м42

стъпковото моторе е изчистено, маркучите към него са здрави

гофрирания маркуч е сменен с нов оригинален

маркуча за картерните газове е изваден и клапана е запушен да не смуче въздух

Диса клапата е изолирана понеже не работи адекватно

смукателя е монтиран както трябва

Единствено което забелязах, е че от дупчицата на клапана на картерните газове смуче въздух :dunno:

Значи не сте го изолирали както трябва, и това ви е бил проблема на клапана, скъсана му е мембранта...
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook