M42 гасне при студент старт (решен)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
няма да тръгвам по тая логика да сменям всички датчици по мотора. сега казваш температурен ама преди 1 страница пишеше,че било от нз си кой маркуч към вакумния резервоар, после от дебитомера, сега от тепмпературния датчик... а преди тебе имаше и останалите датчици и сонди предложени както във всяка друга тема.
докато не видя на диагностика черно на бяло, че не работи аз лично не пипам нищо по мотора.
докато не видя на диагностика черно на бяло, че не работи аз лично не пипам нищо по мотора.
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
Re: M42 гасне при студент старт
видя ли маркуча на картерните газове и клапана аз по горе ти
писах ама не знам дали си
обърнал внимание
писах ама не знам дали си
обърнал внимание

http://www.vbox7.com/play:49888df8 БМВ разход няма
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
погледнал съм ги, още като свалях колектора преди да чистя стъпковото. а за картерните газове е ок като махна капачката на маслото се мъчи да гасне и сменя оборотите като я сложа си ги връща. и според мене ако е от тоя клапан ще даде симптоми не само в студения старт кат за 4 години трябва тотално дасе пре*бе ако е тръгнал.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
малко развитие по темата. от както зареждам на ЕКО нямам въпросния проблем. колата пали на -10 само като врътна ключа и не гасне като преди след падане на оборотите, без да пипам газта. явно техния бензин най се нрави на моя мотор 
дано като стане по-влажен въздуха се задържи така, щото тогава имам впечатление че най-много го правеше това.
видео - http://vbox7.com/play:d21ed2ab74
ps: звука при студено форсиране се изглади. преди припукваше от ауспуха едно такова, сега го няма. миризмата на бензин също изчезна

дано като стане по-влажен въздуха се задържи така, щото тогава имам впечатление че най-много го правеше това.
видео - http://vbox7.com/play:d21ed2ab74
ps: звука при студено форсиране се изглади. преди припукваше от ауспуха едно такова, сега го няма. миризмата на бензин също изчезна

Re: M42 гасне при студент старт (РЕШЕН)
Нека и аз да се включа в проблема . При мен се случва на студен мотор ,като запаля мотора започва леко
да прекъсва и притриса , а след няколко секунди оборотите падат рязко и колата гасне.
Опитва се да задържи оборотите ,но без успех.
Колата е с мотор м43б18 и от прочетеното до сега изключвам вариантите за кофти бенз или акумулатор !
Ето и клипче , тогава изгасна само веднъж ,но понякога гасне 2-3 пъти
https://www.youtube.com/watch?v=MYWPMYq ... ata_player
да прекъсва и притриса , а след няколко секунди оборотите падат рязко и колата гасне.
Опитва се да задържи оборотите ,но без успех.
Колата е с мотор м43б18 и от прочетеното до сега изключвам вариантите за кофти бенз или акумулатор !
Ето и клипче , тогава изгасна само веднъж ,но понякога гасне 2-3 пъти
https://www.youtube.com/watch?v=MYWPMYq ... ata_player
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт
sims написа:Колега и моята правеше така и беше от скъсано гофрепровери си и всички вакумни маркучи да не дърпа въздух от някои






п.п.За пореден път се убеждавам че тези проблеми с гасненето на студен двигател са от паразитен въздух,имал съм го и друг път този проблем но от скъсано гофре,успех колеги

Re: M42 гасне при студент старт (РЕШЕН)
Колега ще ме насочиш ли къде се намира въпросния маркуч да го проверя ?
Също когато е студена още колата усещам , че работи някак си неравномерно и притриса леко.
Съвет от какво може да е тази неравномерна работа на мотора или се получава от паразитен въздух , както спомена по-горе колегата
Също когато е студена още колата усещам , че работи някак си неравномерно и притриса леко.
Съвет от какво може да е тази неравномерна работа на мотора или се получава от паразитен въздух , както спомена по-горе колегата

- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт

Vacuum control — vacuum tube - BMW parts catalog
като възможност по чуждите форуми четох, че този маркуч но 8 с времето се напуква и е възможно и от него да идва неравномерната работа на студен мотор.[/quote]
Това е схемата на ДИСА клапата,при мен беше скъсано номер 8,има вероятност и самия клапан които дърпа вилката на ДИСАта да е със скъсана мембрана и от там да дърпа въздух,това е много често срещано при двигателите с ДИСА

- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: M42 гасне при студент старт
b00st написа:малко развитие по темата. от както зареждам на ЕКО нямам въпросния проблем. колата пали на -10 само като врътна ключа и не гасне като преди след падане на оборотите, без да пипам газта. явно техния бензин най се нрави на моя мотор
дано като стане по-влажен въздуха се задържи така, щото тогава имам впечатление че най-много го правеше това.
видео - http://vbox7.com/play:d21ed2ab74
ps: звука при студено форсиране се изглади. преди припукваше от ауспуха едно такова, сега го няма. миризмата на бензин също изчезна
не ,че е реклама на ''еко'' ама същия проблем с гасненето.....



Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- tonkata2323
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.09.2011
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: е36
Re: M42 гасне при студент старт
Гледам темата на 1 година, та колеги оправихте ли си проблема със студения старт?Питам понеже на мен ми я направи тая мизерия днес сутринта за сефте.При второто палена не изгасна колата.Иначе пали от раз.До сега съм карал само на лукоил и никога не съм имал този проблем и за това изключвам варианта с бензина.Вчера сложих нова лабда, защото ми беше заминала старата и след диагностиката нямаше други грешки.При взимането от майстора колата мъркаше . Но на сутринта както казах по-горе - 1към1 със случая на колегата с първото мнение (задържа на 900 и след 3-4-5 сек изгасва). М42 е мотора 95 год всички маркучи са ми здрави . Та за тая 1 година колегите ако са намерили проблема моля да споделят !
Re: M42 гасне при студент старт
И аз ще се изкажа по темата, защото имам подобен проблем. Колата е БМВ 318 ис 1996 г., М44. При палене на студено почти никога не пали от първи път, а най-много да тресе 4-5 секунди и гасне. От втори път пали веднага и няма проблеми. Карах я на диагностика, където ми казаха, че е от ламбда сондата, но не я смениха, а само нещо я почистиха май, не съм сигурен. Проблемът обаче си остана.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
tonkata2323 написа:Гледам темата на 1 година, та колеги оправихте ли си проблема със студения старт?Питам понеже на мен ми я направи тая мизерия днес сутринта за сефте.При второто палена не изгасна колата.Иначе пали от раз.До сега съм карал само на лукоил и никога не съм имал този проблем и за това изключвам варианта с бензина.Вчера сложих нова лабда, защото ми беше заминала старата и след диагностиката нямаше други грешки.При взимането от майстора колата мъркаше . Но на сутринта както казах по-горе - 1към1 със случая на колегата с първото мнение (задържа на 900 и след 3-4-5 сек изгасва). М42 е мотора 95 год всички маркучи са ми здрави . Та за тая 1 година колегите ако са намерили проблема моля да споделят !
Не, няма оправия. Последното заключение до което стигнахме е веригата (при всичко друго проверено), с времето като се охлаби малко и дава отражение/разлика при сместа от мотроника на студен старт. След като поработи малко започва да адаптира сместа и затова всичко се изглажда. Но аз все още не съм се засилил да я сменям.
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт
Моята верига е разтегната и трака на студен двигател,но проблем с паленето нямам,а сипвам всякакъв бензин и съм с Г.И.
прочетете темата хубаво и ще намерите проблема 


- tonkata2323
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.09.2011
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: е36
Re: M42 гасне при студент старт
Темата съм я прочел ,но има само предположения ,а не точно решение на проблема . Тези предположения съм ги проврил и изключил като варианти, затова и пускам питане.Колега, ако имаш нещо конкретно предвид постни го отново моля, може и да съм го пропуснал някъде...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
Е то аз проблеми с паленето нямам, колата на -15 си пали от първия път
Ама после без гас иска да умре просто. Ако беше ламбда, дебитомер или маркучи щеше да има проблеми и на топло. Със сигурност е каквото съм написал, щото на тия студове го усещам как работи по грубо докато не си вдигне добре масълцето. Хидравличния обтегач също го подозирам.

Ама после без гас иска да умре просто. Ако беше ламбда, дебитомер или маркучи щеше да има проблеми и на топло. Със сигурност е каквото съм написал, щото на тия студове го усещам как работи по грубо докато не си вдигне добре масълцето. Хидравличния обтегач също го подозирам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани