М52В28 Огромен разход на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от cod-cdbp » 27 Ное 2013, 2:08

Joro_Paveto написа:...


Водачи на клапаните сменяхте ли ? :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 27 Ное 2013, 9:01

cod-cdbp написа:
Joro_Paveto написа:...


Водачи на клапаните сменяхте ли ? :roll:

Двигателя още е в колата ми и тази седмица ходя на работа с нея, че с тоя сняг не ми давата да си карам колелото :mhihi:
Гумичките дали от Дару или Елринг ще се определи в зависимост колко ще излезне ремонта на главата. Там съм предвидил 350-400лв, още не съм направил сметката до "стотинка" и да тегля чертата. Проучвам цените и правя сметка в най-лошия вариант. Т.е. смяна на вериги, оптегачи и т.н.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от kdl » 27 Ное 2013, 12:20

Според мен, не слагай оригинални гумички на клапаните от БМВ. Има неоправдан риск, а цената им е по-висока.
При Е90 бензин и свързаните модели, почва да се наблюдава пушене, без оглед начин на експлоатация и смяна на масло при доста коли.
Т.е. по чуждите форуми почват да реват на 70х.км. за фабричен дефект (поевтиняване) на гумичките, дори и при смяна на масло на 15х.км. Моята го имаше на 100ина х.км. без притеснителен oil sludge. Оригиналните приличаха на слонски г*з след диария, сравнени с Elring.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 27 Ное 2013, 21:35

Май вярно ще са Елринг. Мога да ги взема и с отстъпка.
Между другото от два дни си карам колата, не вдигам повече от 3000 оборота, че след това започвам да виждам пушека в огледалата. Много ми допада реакцията на колата с 3.45 дифа. Пасва идеално на стила ми на каране и май ще си го оставя за по-дълго време. Вървежа с тоя скопен масларник ми е екстра, та като го оправя ще ми дойде като бонус пълната му мошност.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от raduslaf » 27 Ное 2013, 21:51

Да не вземе да се оправи с още 2-3 смени на маслото :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 27 Ное 2013, 23:24

raduslaf написа:Да не вземе да се оправи с още 2-3 смени на маслото :mhihi:

:mhihi: Ти се ебаваш, ама при потегляне и смяна на предавка имаше едно забиване, после замисляне при плавно ускорение, в момента тия неща ги няма. Разходът на гориво се нормализира...ама мисля, че с маслото няма да имам тоя късмет, пукането в ауспуха и изпушването след това си ги има. В понеделник я карах 60км с около 2500 оборота и като се прибрах в гаража плавно вдигах оборотите като стигнах 5000 така изтряска в ауспуха, че само я оставих 10сек да видя, че празния ход е нормален, погледнах за дупка в ауспуха, заключх гаража и се прибрах с насрана физиономия :mhihi:След всяко каране отвивам по една свещ контролно и там промяна няма или е черна или е черна и омазана в масло.
На всичко отгоре на втора помпа на съединителя ми изхвърля буталото и като натисна до долу педала започва едно стържене все едно слънцето на притискателя опира в пружините на феродовия диск и не мога да си обясня защо се получава така. Сложих плътен маховик 10.5кг, в комплект с феродов диск и притискател всичко от Е34 525. Феродовия диск ми го наковах с ново феродо. Реших така, защото маховика, феродовия и притискателя са работили заедно на Е34-ката, аз сложих само нов лагер Лук. Вилката, пружинката и пина са нови купени от Дару кар. Два пъти обезвъздушавам както е описано в Хайнес и след 10-тото натискане започва стърженето.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Lenco » 28 Ное 2013, 8:56

Този "едномасовия" не е ли по-тесен от оригиналния. Ако е така някой трябва да компенсира разликата. При мен компенсацията за 6кг маховик се случи с лагер от е21/м20, който е по-дълъг. Може би трябва да опиташ с удължаване на лоста на помпата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 28 Ное 2013, 9:46

Lenco написа:Този "едномасовия" не е ли по-тесен от оригиналния. Ако е така някой трябва да компенсира разликата. При мен компенсацията за 6кг маховик се случи с лагер от е21/м20, който е по-дълъг. Може би трябва да опиташ с удължаване на лоста на помпата.

Ами този е по-тесен в средата и купувах по-къси болтове за него. Болтовете ги извадих от realoem за едномасов маховик за е36 320.
По номера на съединителя излиза, че се слага на Е36 320 с едномасов маховик. Помпата и лагера излизат същите каквито ги дават за всички Е36 независимо дали са с едномасов или двимасов маховик. Другия вариант е да съм пропуснал нещо, защото е факт че има проблем.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 touring
Мечтае да кара: М Power
Детайли за колата: черна , М40Б18

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от joepower » 28 Ное 2013, 17:42

От вилката ти идва стърженето, най-вероятно си с по-изпъкнала (със пъпки) и тя опира, има по-скосени и с тях няма проблем.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 28 Ное 2013, 23:14

joepower написа:От вилката ти идва стърженето, най-вероятно си с по-изпъкнала (със пъпки) и тя опира, има по-скосени и с тях няма проблем.

Колега ще се окажеш прав - сега видях, че на ранните Е36 без климатици се слага друга вилка. Аз мислех, че е една и съща за всички и купих таква каквато я дават за коли с климатици..
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от maxpower » 29 Ное 2013, 21:21

Другия вариант е да се е счупила пластмасовата пишка на която се опира вилката. Като се счупи тя започват да се чуват разни шумове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 29 Ное 2013, 23:29

maxpower написа:Другия вариант е да се е счупила пластмасовата пишка на която се опира вилката. Като се счупи тя започват да се чуват разни шумове.

Беше счупена и я смених с нова от Дару кар. Взех комплект с пружинката и вилката, но вилката я взех за кола с климаик или с двумасов маховик. Съединителя и маховика ми са комплект едномасов май от кола без климатик.
Ще ги оправим тия неща, на фона на другото са дребна работа. :mhihi:
За съжаление има малка промяна в плана и няма да мога да сменя моторите тази седмица, остава за другата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от дид0 » 17 Дек 2013, 18:32

Joro_Paveto написа:
maxpower написа:Другия вариант е да се е счупила пластмасовата пишка на която се опира вилката. Като се счупи тя започват да се чуват разни шумове.

Беше счупена и я смених с нова от Дару кар. Взех комплект с пружинката и вилката, но вилката я взех за кола с климаик или с двумасов маховик. Съединителя и маховика ми са комплект едномасов май от кола без климатик.
Ще ги оправим тия неща, на фона на другото са дребна работа. :mhihi:
За съжаление има малка промяна в плана и няма да мога да сменя моторите тази седмица, остава за другата.

Някакво развитие?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от Joro_Paveto » 21 Дек 2013, 23:13

За съжаление никакво - купил съм си повечко масло и си наливам и си я карам колата, че трябва да ходя с нещо на работа в тоя студ. Развитие най-вероятно след януари, че имам неочаквани финансови несгоди.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: М52В28 Огромен разход на масло

Мнение от raduslaf » 22 Дек 2013, 20:00

Кой знае - може пък този метод с доливането да я попрочисти малко от гняста и да се окаже в един момент, че постепенно отива към по-добро...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook