гарнитура или не ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: гарнитура или не ?

Мнение от bum_bum » 29 Ное 2013, 11:12

Одобрявах мненията и писах през Tapatalk и явно нещо се е бъгнало. Това последното изречение с иконата беше мое :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 15.12.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw 318 is
Мечтае да кара: bmw e 36 m poweer

Re: гарнитура или не ?

Мнение от sprqnotdvijenie » 29 Ное 2013, 12:50

бързото изстиване е от термостата , двигателя като падне под определените градуси за отваряне на термостата (примерно 88) той трябва да се затвори и да спре водния кръг които минава през радиатора , тогава е все едно дали виското ще върти или не . А за твърдите маркучи се обзалагам че е от скъсана мембрана на изпарителя (това става най-често когато колата се пали студена на газ)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.10.2013
Пол: Мъж
Кара: е36
Мечтае да кара: х6

Re: гарнитура или не ?

Мнение от nolan4eto » 29 Ное 2013, 17:14

днес покарах 40 км колата когато е на място си вдига нормално градусите за малко мина 12:00 но щом подадох за секунди се оправи и се нормализира , интересното е че на място като работи всичко е ок ! като тръгна да карам както е загряла и почва да си падат градусите до синята стрелка не по надолу от нея до там е парното си духа топло няма проблем !
ако е термостат нямам време да го сменя утре сутрин тръгвам за банско рано рано надявам се да направи няква друга беля :twisted:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook