За разликата в решетките на бронята?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
За разликата в решетките на бронята?
Лятото си смених бронята, понеже беше посчупена и чак след това забелязах, че решетката на новата бронята е напълно "отворена", а старата е "затворена". В realoem-а за отворените пише, че са за коли с климатик и авт. скорости. Мойта е само с климатик. Дали това може да оказва влияние, защото ми се струва, че сега като стана студено сутрин загрява по-бавно в сравнение с миналата зима, или си внушавам !?
Последна промяна gadn на 28 Ное 2013, 16:18, променена общо 2 пъти
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: За разликата в решетките на бронята?
При темпоература на въздуха 30 градуса, температурата на охлаждащата течност в двигателя е 20-25 градуса.
При темпоература на въздуха 0-10 градуса, температурата на охлаждащата течност в двигателя е 5-10 градуса.
Според теб при кой случай охлаждащата течност ще достигне по-бързо до 80-90 градуса?
При темпоература на въздуха 0-10 градуса, температурата на охлаждащата течност в двигателя е 5-10 градуса.
Според теб при кой случай охлаждащата течност ще достигне по-бързо до 80-90 градуса?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: За разликата в решетките на бронята?
Аз сравнявам с миналата зима, не с лятото. Все пак не съм с умствена изостаналост.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: За разликата в решетките на бронята?
Колега, я си прочети отново първия пост и ми кажи тази част какво точно означава?
Обяснясваш какво си направил през лятото и какво си констатирал сега, когато се застуди. Не виждам никъде да се споменава предходната зима.
gadn написа:Лятото си смених бронята, понеже беше посчупена и чак след това забелязах, че решетката на новата бронята е напълно "отворена", а старата е "затворена"...... Дали това може да оказва влияние, защото ми се струва, че сега като стана студено сутрин загрява по-бавно или си внушавам !?
Обяснясваш какво си направил през лятото и какво си констатирал сега, когато се застуди. Не виждам никъде да се споменава предходната зима.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- gadn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: Е36
Re: За разликата в решетките на бронята?
Ясно е, че не съм го написал както трябва, ще го променя
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани