Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bobi_81xx » 13 Ное 2013, 20:20

При диагностика с DIS Грешката е: 1B DDE: Electric auxiliary heater :dummy: Как да процедирам Колеги?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 14 Ное 2013, 0:08

Провери бушона и дали идва захранване до нея ако тези неща са налице или я сменяш или караш така, ти си преценяваш но щом Немеца я е сложил явно трябва да е там поне ще ти подгрява по-бързо сутрин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sannikolaus » 18 Ное 2013, 20:42

Имам проблеми с паленето и ето какво показва INPA при запален двигател (запален чрез дърпане). Колата е 2.0 дизел 150 к.с.

Capture1.PNG


Capture2.PNG


Capture3.PNG


Моля някой който разбира да каже всички ли е в нормите си и може ли, ако има нещо, което не е добре на показанията, да пречи на паленето.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 25 Ное 2013, 18:50

Имам няколко грешки, за които не мога да намеря инфо

135 K bus

Еrror frequency :0



206 outside temperature - пише, че я има, но колата си показва точно температурата :?:

Еrror frequency :0



244 no CAN ID

Еrror frequency :0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 25 Ное 2013, 19:42

Изтрий ги и няма дасе появат.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 17.11.2009
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от carbumper » 28 Ное 2013, 2:23

Здравейте колеги, някой може ли да ми каже какво означават следните грешки от Carsoft 6.5 :
abs1 dxt
90 Time limitation: passive switching
91 CAN Error

Колата е Е46 325xi 2001 година

Предварително благодаря :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bobi_81xx » 28 Ное 2013, 14:26

Колеги дайте малко информация от какво може да отчита по-голямо количество въздух при диагностика с INPA.Възможно ли е да се е скапал дебитомера?Ето и снимка: Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 28 Ное 2013, 19:59

bobi_81xx написа:Колеги дайте малко информация от какво може да отчита по-голямо количество въздух при диагностика с INPA.Възможно ли е да се е скапал дебитомера?Ето и снимка: Изображение


дебитомера не можеш да го гледаш с инпа тя прави грешка в четенето на данни, закачи го с ДИС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 28 Ное 2013, 21:08

Добре е дебитомера, гледай мерната еденица kg/h. Ако това е на празен ход ~830оборота се равнява около 320mg/str което е нормално (при работещ EGR клапан).
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bobi_81xx » 29 Ное 2013, 11:44

oci написа:
bobi_81xx написа:Колеги дайте малко информация от какво може да отчита по-голямо количество въздух при диагностика с INPA.Възможно ли е да се е скапал дебитомера?Ето и снимка: Изображение


дебитомера не можеш да го гледаш с инпа тя прави грешка в четенето на данни, закачи го с ДИС

Качвах с DIS не отчита грешка при дебитомера.Просто при четенето с INPA единственно само това ми е извън норма при живите данни както се вижда на снимката и се опасявах че може нещо да не е в ред.Щом всичко е ОК няма да се занимавам.Благодаря ти Колега за бързият отговор !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от ivpetgo » 12 Дек 2013, 22:27

Днес ходих ма майстор да я диагностицирам и ето резултата:
1-ва грешка - тип: Сензор преместване игла; статус: зап.
2-ра грешка - Датчик захранване налягане; статус: АТТ; код:54 - греши в съответствие с атмосферното налягане;
3-та грешка - Грешна настройка горивна помпа; статус: зап. код:73 - грешна настройка сензор обороти;
4-та грешка - Контрол свръхналягане; статус: зап. код:101 - под долната граница;
Някой да помогне с коментар!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от shopa_bs » 14 Дек 2013, 21:20

Здравейте колеги,
за съжаление дойде време и аз да се запиша в тази тема. Колата е 330ци 2002г. Грешките, които се появиха при мен са:
203 Lambda control bank 2 control block
202 Lambda control bank 1 control block
227 Lmabda control tolerance Bank 1 too big
228 Lmabda control tolerance Bank 2 too big
Предполагам тези грешки са резултат от загуба на вакуум или паразитен въздух, които ще потърся. Това, което наистина ме притеснява е че ми светват лампите "eml" и тези за ASC+T (като системите наистина се изключват). Грешките, които пораждат тези лампи са:
133.jpg

211.jpg

Забелязах, че с отпускане на педала на газта оборотите падат много бързо и се усеща все едно набивам спирачка. След изгасяне и повторно палене всичко си е наред.
Надявам се някои да може да помогне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ASC off -> FUN on

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 15 Дек 2013, 13:17

mumford написа:Аз имам няколко грешки, започвам с тези от двигателя. Ако някой знае какво трябва да сменя да пише :yes:


Изображение
Изображение




Защо след като махнах акумулатора, грешките изчезнаха, а съм карал поне 300 км колата :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bohcho » 29 Дек 2013, 16:10

И аз се нуждая от малко помощ , двигателя и лцм ми изписват няколко грешки , който не намирам какво точно означават. Моля ако сте се сблъсквали да споделите.
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 29 Дек 2013, 23:33

от къде си купил скенера колега нещо ти е бъгав :?:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook