Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
S7 написа:препоръчвам възможно най-тясната гума,за Русе специално препоръчвам 195 гуми
добре сега по-широки ли да търся да слагам на BMW-то? Най-тесните или 195?

http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... t6hmaw.jpg
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:S7 написа:препоръчвам възможно най-тясната гума,за Русе специално препоръчвам 195 гуми
добре сега по-широки ли да търся да слагам на BMW-то? Най-тесните или 195?![]()
http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... t6hmaw.jpg
Turtonelo, ти нали в БМВ работиш - кои ти се струва, че са по-добри? Освен ако не ходиш в Русе



- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:S7 написа:препоръчвам възможно най-тясната гума,за Русе специално препоръчвам 195 гуми
добре сега по-широки ли да търся да слагам на BMW-то? Най-тесните или 195?![]()
http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... t6hmaw.jpg
Ти определено ме разби с тази гума


Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
@bmw545i
налага ми се да посещавам Русе ... живея там .. през повечето време ..
@S7
това е на BMW и е сертифицирана от BMW гума на Bridgestone.. просто е на i3
http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... mtun5f.jpg
налага ми се да посещавам Русе ... живея там .. през повечето време ..
@S7
това е на BMW и е сертифицирана от BMW гума на Bridgestone.. просто е на i3
http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... mtun5f.jpg
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:@bmw545i
налага ми се да посещавам Русе ... живея там .. през повечето време ..
@S7
това е на BMW и е сертифицирана от BMW гума на Bridgestone.. просто е на i3
http://i14.photobucket.com/albums/a329/ ... mtun5f.jpg
Сертифицирана, но ние още тролей и теснолинейки не сме подкарали....


Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
ще подкарате .. спокойно.. просто говорим за минало-настояще и бъдеще, въпроса е къде се намираме на графиката към днешна дата. i3 е от едната страна, i8 е от другата. Кодовото название на едното е i01, на другото i12 - сети се по средата дали ще остане празно.. Светът се променя.
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:ще подкарате .. спокойно.. просто говорим за минало-настояще и бъдеще, въпроса е къде се намираме на графиката към днешна дата. i3 е от едната страна, i8 е от другата. Кодовото название на едното е i01, на другото i12 - сети се по средата дали ще остане празно.. Светът се променя.
Абсолютно, но докато електромобилите заменят ДВГ ще мине още толкова време, че такива недоразумения като i3 ще са останали в миналото.

Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Бъркаш .. ще се случи много по-бързо, от колкото е отнело на автомобила да замени коня. Ама много по-бързо. То се случва вече. Хенри Форд на времето е казал "Ако питах хората какво искат, щяха да ми отговорят по-бързи коне".. Има още един цитат, който за съжаление не мога да се сетя на кого беше, но той гласи "Автомобилът е нещо временно, което ще отмине. Аз вярвам в коня". Не се ли адаптираш в днешно време с бързи темпове умираш. Кодак, Нокиа ... други примери?
До 2020 - 2025 г. 60% от населението на Земята ще живее в мега-градове, където вече е скъпо да се придвижваш - вземи центъра на Лондон например. От там идва и логичния въпрос за градска мобилност сега. Замърсяване. Цена за придвижване. Не след 40 години. Сега. i3 струва 35 000 Евро, 12.5 kWh му събира батерията, сметни си го сам на нощна тарифа да си го заредиш. С пълна батерия минава 130-160 км. каквото и да му причиниш. Дори да го караш неандерталски трудно ще го качиш над 20 кWh на 100 километра... Сам си направи сметката на дневна или нощна тарифа. Уверявам те вътре е по-просторен от твоята кола. Целта му е градска мобилност. За това е построен. BMW i струва 1 милиард евро.. сега си помисли дали недоразумението i3 ще е в миналото. И дали тези дали извадили 1 милиард евро ще чакат 50 години да си ги вземат обратно
До 2020 - 2025 г. 60% от населението на Земята ще живее в мега-градове, където вече е скъпо да се придвижваш - вземи центъра на Лондон например. От там идва и логичния въпрос за градска мобилност сега. Замърсяване. Цена за придвижване. Не след 40 години. Сега. i3 струва 35 000 Евро, 12.5 kWh му събира батерията, сметни си го сам на нощна тарифа да си го заредиш. С пълна батерия минава 130-160 км. каквото и да му причиниш. Дори да го караш неандерталски трудно ще го качиш над 20 кWh на 100 километра... Сам си направи сметката на дневна или нощна тарифа. Уверявам те вътре е по-просторен от твоята кола. Целта му е градска мобилност. За това е построен. BMW i струва 1 милиард евро.. сега си помисли дали недоразумението i3 ще е в миналото. И дали тези дали извадили 1 милиард евро ще чакат 50 години да си ги вземат обратно

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:Бъркаш .. ще се случи много по-бързо, от колкото е отнело на автомобила да замени коня. Ама много по-бързо. То се случва вече. Хенри Форд на времето е казал "Ако питах хората какво искат, щяха да ми отговорят по-бързи коне".. Има още един цитат, който за съжаление не мога да се сетя на кого беше, но той гласи "Автомобилът е нещо временно, което ще отмине. Аз вярвам в коня". Не се ли адаптираш в днешно време с бързи темпове умираш. Кодак, Нокиа ... други примери?
До 2020 - 2025 г. 60% от населението на Земята ще живее в мега-градове, където вече е скъпо да се придвижваш - вземи центъра на Лондон например. От там идва и логичния въпрос за градска мобилност сега. Замърсяване. Цена за придвижване. Не след 40 години. Сега. i3 струва 35 000 Евро, 12.5 kWh му събира батерията, сметни си го сам на нощна тарифа да си го заредиш. С пълна батерия минава 130-160 км. каквото и да му причиниш. Дори да го караш неандерталски трудно ще го качиш над 20 кWh на 100 километра... Сам си направи сметката на дневна или нощна тарифа. Уверявам те вътре е по-просторен от твоята кола. Целта му е градска мобилност. За това е построен. BMW i струва 1 милиард евро.. сега си помисли дали недоразумението i3 ще е в миналото. И дали тези дали извадили 1 милиард евро ще чакат 50 години да си ги вземат обратно
Цитатът е на Кайзер Вилхелм. До 2020-2025 със сигурност няма да са заменили ДВГ,защото ако в i моделите са вложили 1милиард, то в ДВГ разработки са вложили 100 милиарда, които трябва ПЪРВО многократно да върнат. А за този милиард с годишен оборот от 69млн. сам сметни.
За да се пригоди инфраструктурата към зареждане на електроавтомобили ще минат още десетилетия. Пробег от 130-160 е все още смешка. На пазара съществуват вече доста по-добри разработки, но за съжаление цената е доста по-висока, за да бъдат пуснати в обръщение. Много важно е да се разбере, че петролът и петролните продукти определят дневния РЕД! Докато не се използва печалбата и от последната капка петрол, за която стават войни, няма да има пълноценно използване на електро двигателите.
Вътре не е по-широко от моята кола. Аз съм от така наречените GROSSKUNDEN, и смея да си мисля, че i модела съм го видял преди теб. Да речем при подготовката на поточната линия в Лайпциг.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
bmw545i написа:
............... Много важно е да се разбере, че петролът и петролните продукти определят дневния РЕД! Докато не се използва печалбата и от последната капка петрол, за която стават войни, няма да има пълноценно използване на електро двигателите.

Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
bmw545i написа:Turturelo написа:Бъркаш .. ще се случи много по-бързо, от колкото е отнело на автомобила да замени коня. Ама много по-бързо. То се случва вече. Хенри Форд на времето е казал "Ако питах хората какво искат, щяха да ми отговорят по-бързи коне".. Има още един цитат, който за съжаление не мога да се сетя на кого беше, но той гласи "Автомобилът е нещо временно, което ще отмине. Аз вярвам в коня". Не се ли адаптираш в днешно време с бързи темпове умираш. Кодак, Нокиа ... други примери?
До 2020 - 2025 г. 60% от населението на Земята ще живее в мега-градове, където вече е скъпо да се придвижваш - вземи центъра на Лондон например. От там идва и логичния въпрос за градска мобилност сега. Замърсяване. Цена за придвижване. Не след 40 години. Сега. i3 струва 35 000 Евро, 12.5 kWh му събира батерията, сметни си го сам на нощна тарифа да си го заредиш. С пълна батерия минава 130-160 км. каквото и да му причиниш. Дори да го караш неандерталски трудно ще го качиш над 20 кWh на 100 километра... Сам си направи сметката на дневна или нощна тарифа. Уверявам те вътре е по-просторен от твоята кола. Целта му е градска мобилност. За това е построен. BMW i струва 1 милиард евро.. сега си помисли дали недоразумението i3 ще е в миналото. И дали тези дали извадили 1 милиард евро ще чакат 50 години да си ги вземат обратно
Цитатът е на Кайзер Вилхелм. До 2020-2025 със сигурност няма да са заменили ДВГ,защото ако в i моделите са вложили 1милиард, то в ДВГ разработки са вложили 100 милиарда, които трябва ПЪРВО многократно да върнат. А за този милиард с годишен оборот от 69млн. сам сметни.
За да се пригоди инфраструктурата към зареждане на електроавтомобили ще минат още десетилетия. Пробег от 130-160 е все още смешка. На пазара съществуват вече доста по-добри разработки, но за съжаление цената е доста по-висока, за да бъдат пуснати в обръщение. Много важно е да се разбере, че петролът и петролните продукти определят дневния РЕД! Докато не се използва печалбата и от последната капка петрол, за която стават войни, няма да има пълноценно използване на електро двигателите.
Вътре не е по-широко от моята кола. Аз съм от така наречените GROSSKUNDEN, и смея да си мисля, че i модела съм го видял преди теб. Да речем при подготовката на поточната линия в Лайпциг.
времето ще покаже

130-160 км пробег е повече от напълно достатъчен предвид предназначението на i3 - градска мобилност. Колко км прави средностатистическия гражданин? 50 дневно е отговора. Ако правиш по 600 на ден - просто не е твоя автомобил. Огромна част от хората, обаче отиват на работа, вършат некви неща в града, пазаруват, прибират децата и колата им стои по 17 часа на ден на едно място...
И да, повече пространство има в i3 от Е60 - особено отзад.
Не е толкова важно дали си я видял преди мен или не... като цяло не си, но пак казвам не е толкова важно. Поточната линия е доста късен етап от създаването на един автомобил

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:bmw545i написа:Turturelo написа:Бъркаш .. ще се случи много по-бързо, от колкото е отнело на автомобила да замени коня. Ама много по-бързо. То се случва вече. Хенри Форд на времето е казал "Ако питах хората какво искат, щяха да ми отговорят по-бързи коне".. Има още един цитат, който за съжаление не мога да се сетя на кого беше, но той гласи "Автомобилът е нещо временно, което ще отмине. Аз вярвам в коня". Не се ли адаптираш в днешно време с бързи темпове умираш. Кодак, Нокиа ... други примери?
До 2020 - 2025 г. 60% от населението на Земята ще живее в мега-градове, където вече е скъпо да се придвижваш - вземи центъра на Лондон например. От там идва и логичния въпрос за градска мобилност сега. Замърсяване. Цена за придвижване. Не след 40 години. Сега. i3 струва 35 000 Евро, 12.5 kWh му събира батерията, сметни си го сам на нощна тарифа да си го заредиш. С пълна батерия минава 130-160 км. каквото и да му причиниш. Дори да го караш неандерталски трудно ще го качиш над 20 кWh на 100 километра... Сам си направи сметката на дневна или нощна тарифа. Уверявам те вътре е по-просторен от твоята кола. Целта му е градска мобилност. За това е построен. BMW i струва 1 милиард евро.. сега си помисли дали недоразумението i3 ще е в миналото. И дали тези дали извадили 1 милиард евро ще чакат 50 години да си ги вземат обратно
Цитатът е на Кайзер Вилхелм. До 2020-2025 със сигурност няма да са заменили ДВГ,защото ако в i моделите са вложили 1милиард, то в ДВГ разработки са вложили 100 милиарда, които трябва ПЪРВО многократно да върнат. А за този милиард с годишен оборот от 69млн. сам сметни.
За да се пригоди инфраструктурата към зареждане на електроавтомобили ще минат още десетилетия. Пробег от 130-160 е все още смешка. На пазара съществуват вече доста по-добри разработки, но за съжаление цената е доста по-висока, за да бъдат пуснати в обръщение. Много важно е да се разбере, че петролът и петролните продукти определят дневния РЕД! Докато не се използва печалбата и от последната капка петрол, за която стават войни, няма да има пълноценно използване на електро двигателите.
Вътре не е по-широко от моята кола. Аз съм от така наречените GROSSKUNDEN, и смея да си мисля, че i модела съм го видял преди теб. Да речем при подготовката на поточната линия в Лайпциг.
времето ще покажеПак ще говорим след 10 години до каква степен са навлезли, предвид даунзайзинга, които влезе последните 3 години и сега е изцяло част от гамата на всеки автомобилен производител...
130-160 км пробег е повече от напълно достатъчен предвид предназначението на i3 - градска мобилност. Колко км прави средностатистическия гражданин? 50 дневно е отговора. Ако правиш по 600 на ден - просто не е твоя автомобил. Огромна част от хората, обаче отиват на работа, вършат некви неща в града, пазаруват, прибират децата и колата им стои по 17 часа на ден на едно място...
И да, повече пространство има в i3 от Е60 - особено отзад.
Не е толкова важно дали си я видял преди мен или не... като цяло не си, но пак казвам не е толкова важно. Поточната линия е доста късен етап от създаването на един автомобил
Колега, гледай внимателно де...
http://www.treffseiten.de/bmw/info/date ... ousine.pdf
http://www.angurten.de/is/abmessungen/1460-bmw-i3
Не виждам кое е по-широко, най-вече отзад???

Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
тук не виждам нито пространство за рамената, нито за лакти, нито за главата ... данни, които по принцип сравняват вътрешното пространство.. Определено данните, които са интересни е пространство между колената и предната седалка. За да не подпираме сухо, ще се опитам да направя 2 снимки ала АвтоБилд - моята шофьорска позиция и след това сниман на задната седалка и в двете ... за съжаление нямам Е60 под ръка, а и време не ми остава много в следващите дни, но ще изчистим тази тема. Може и да бъркам..., но вече ми е искрено интересно
Не на последно място едното е градско автомобилче, другото лимузина 
Апропо предлагам една тема i3 или нещо от сорта, защото тук сме в драматичен офф-топик.


Апропо предлагам една тема i3 или нещо от сорта, защото тук сме в драматичен офф-топик.

- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Turturelo написа:тук не виждам нито пространство за рамената, нито за лакти, нито за главата ... данни, които по принцип сравняват вътрешното пространство.. Определено данните, които са интересни е пространство между колената и предната седалка. За да не подпираме сухо, ще се опитам да направя 2 снимки ала АвтоБилд - моята шофьорска позиция и след това сниман на задната седалка и в двете ... за съжаление нямам Е60 под ръка, а и време не ми остава много в следващите дни, но ще изчистим тази тема. Може и да бъркам..., но вече ми е искрено интересноНе на последно място едното е градско автомобилче, другото лимузина
Апропо предлагам една тема i3 или нещо от сорта, защото тук сме в драматичен офф-топик.
При положение, че колата е по-къса и по- тясна от моята,като е безспорно видимо, означава само едно - по тясна е!

Това, което те подвежда, е че е купето е по височко, но това е измамно усещане.

Аз съм 1.90 и 125кг. и повярвай -веднага разбирам, като някъде е тясно. Качвал съм се и в двете!


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Дилема: Зимни гуми 225 или 205, който е пробвал!
Съжелявам за спама....обаче..колеги..тази тема не е за i3 а за зимните гуми,всички разбрахме,че сте я виждали преди нас (за разстоянието не сме толкова сигурни обаче още
) а и не виждам как ще се утвърди тази кола особено в Бг,иначе аз още не мога да проумея тази гума дето колегата Turturelo постна 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани