Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Днес посетих голегата zvetiko и мога да кажа че обслужването беше на професионално ниво ! С Осцилоскоп ми провери всички бубини са в пълна изправност , горивоподаването с специален уред всичко е добре Мога само да кажа на диагностиката излиза НЕ РАБОТЕЩ ЛАМДА КОНТРОЛЕР И ЛАМБДА СОНДА , както и неправилни стоиности на дебитомера . След подмяната им ще кажа с точност !

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Днес смених и ламбда сондата с бошова точно за модела неравномерната работа на мотора е на същото ниво
Някой има ли опит с издухала гарнитура на всмукателния колектор? Мотора тресе върви нормално но на презен ход е неравномерен и е по шумен от преди . 


Последна промяна Haddess на 19 Ное 2013, 23:14, променена общо 1 път

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Haddess написа:Днес смених и ламбда сондата с бошова точно за модела неравномерната работа на мотора е на същото нивоНякой има ли опит с издухала гарнитура на всмукателния колектор? Мотора тресе върви нормално но на презен ход е неравномерен.
Вземи с един спрей за карбуратори и напръскай здраво местата който мислиш,че може да дърпа въздух,ако при пръскане осещаш промяна в оборототите знаеш каде да чоплиш.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
http://m.youtube.com/watch?feature=c4-f ... JcWUgiHMxU eto kakwo se aluchwa

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Haddess написа:Днес смених и ламбда сондата с бошова точно за модела неравномерната работа на мотора е на същото нивоНякой има ли опит с издухала гарнитура на всмукателния колектор? Мотора тресе върви нормално но на презен ход е неравномерен и е по шумен от преди .
Ламбда сондата беше 100% за смяна- стоеше постоянно на 0.51V и не превключваше. В този случай няма как и ламбда контрола да функционира.
MAF сенсора имаше някакъв сигнал, но на празни обороти показваше повече от 2 пъти по-големи стойности.
По отношение на горивоподаването- докато се занимавахме с колата, под резервоара и се беше образувала някаква локва с бензин и се разбрахме колегата да отстрани проблема, също така да сложи оригинален горивен филтър.
Най-вероятно днес след обяд продължаваме и ще пишем за развитието.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Проблема беше решен днес от колегата "zvetiko"
Проблема се оказа запушен клапан картерни газове човека изолира всичко на абсолютно професионално ниво включително и бензиновите пари !






Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Haddess написа:Проблема беше решен днес от колегата "zvetiko"Проблема се оказа запушен клапан картерни газове човека изолира всичко на абсолютно професионално ниво включително и бензиновите пари !
![]()
![]()
Може ли да споделите това за бензиновите пари и има ли някакъв + от тяхното изолиране?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
mitaka21 написа:Haddess написа:Проблема беше решен днес от колегата "zvetiko"Проблема се оказа запушен клапан картерни газове човека изолира всичко на абсолютно професионално ниво включително и бензиновите пари !
![]()
![]()
Може ли да споделите това за бензиновите пари и има ли някакъв + от тяхното изолиране?
Дебелият маркуч на вентилацията на картерните газове беше на 100% прегънат преди щуцера на гофрираният маркуч, затова преработих цялата система.
Маркуча за бензиновите пари не ми хареса как влизаше в дроселовата клапа, затова и него го пуснах в атмосферата- по принцип този възел е място, което създава проблеми с празнати обороти, като необяснимо притреперване на скоростният лост, което за някои колеги е много дразнещо.

Маркуча към стъпковото моторче беше много странен- по-широк и по-мек от оригиналният, затова казах на колегата да го смени.
Гофрираният маркуч също е за смяна.
Ламбда сондата и ламбда контрола, заработиха след известно колебание .

- FiShy
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 10.09.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: го на бири
- Мечтае да кара: нова кола
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
Тъкмо мислех да пиша за проблема ти след първите няколко поста колега , че е точно клапана за картерните газове. Аз също бях в същия филм , но на м43б18 , сменях какво ли не дебитомери , стъпкови моторчета ... не и не. По същия начин се държеше като на клипчето. Вчера извадих маркуча от клапана за картерните и затапих самия клапан, маркуча тия дни ще му сложа филтърче и да си седи така свободен. Колата никога до сега не беше работила толкова чисто и се кара много приятно.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много странен проблем с м50б20 след трансплантация!
FiShy написа:Тъкмо мислех да пиша за проблема ти след първите няколко поста колега , че е точно клапана за картерните газове. Аз също бях в същия филм , но на м43б18 , сменях какво ли не дебитомери , стъпкови моторчета ... не и не. По същия начин се държеше като на клипчето. Вчера извадих маркуча от клапана за картерните и затапих самия клапан, маркуча тия дни ще му сложа филтърче и да си седи така свободен. Колата никога до сега не беше работила толкова чисто и се кара много приятно.
Колега, не ти препоръчвам да слагаш филтърче, наистина изглежда красиво, но ако се задръсти...За това или директно в атмосферата или през oil catch tank.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани