М52В28 Огромен разход на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Жоре,ако искаш да ти помогна да погледнеш моята кола тя е е36 купе 323 М52Б25 автоматик,по вин дата на производство е 08.95г.Да погледнеш за конструктивни разлики,може да се срещнем някъде.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Никой не казва, че на 100% продавача е виновен ама с оглед на ситуацията трябва може би да има някаква дискусия за да се реши проблема с добър изход за всички. А ако всички си мълчат е разбираемо защо никога за никой няма да има лоши мнения никъде
Ако така или иначе си решил да оставиш мотора по-добре го свали и го отвори. В най-лошия вариант ще си си купил една глава, малко датчици и инсталация за парите на целия мотор
Ако е никасил още по-зле май. Алусиловия двигател мисля, че няма да има изобщо номер на мотора ако не се лъжа. Друг начин да разбереш със сигурност е този.
Първото е алусил, второто никасил.



Ако така или иначе си решил да оставиш мотора по-добре го свали и го отвори. В най-лошия вариант ще си си купил една глава, малко датчици и инсталация за парите на целия мотор

Ако е никасил още по-зле май. Алусиловия двигател мисля, че няма да има изобщо номер на мотора ако не се лъжа. Друг начин да разбереш със сигурност е този.
Първото е алусил, второто никасил.


- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Nikasil е 100%. Номера на самия блок го пуснах в чичко гугъл и излиза никасил. Тази снимка за сравнението между алусила и никасила я гледах още първите дни след като взех мотора, но май на нея са чугунен и алуминиев блок и не е добра база за сравнение. Но дори и да бъркам, моя вариант е десния - отново проверено. Щом се видим и проведем разговор с резултат какво да се прави ще пиша в темата вече с името на продавача.
Мисля, че вече хората ще си имат едно на ум като купуват английски мотори.
Номера на блока е 1748450. Колата по вин е януари 1997, а по самия двигател щампите са 96.
Мисля, че вече хората ще си имат едно на ум като купуват английски мотори.
Номера на блока е 1748450. Колата по вин е януари 1997, а по самия двигател щампите са 96.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Моят мотор е с първия вариант- планката в тая дупка и е алусил. Самия мотор няма номера, тъй като е бил гаранционно подменен и съответно като резервна част е нямал номер явно. На блока има отпечатана година 1999, което означава че подмяната е станала тогава или по-късно. Което го прави добра покупка, още повече преди 5 години както беше и при положение, че подмяната е ставаа комплект с цялата долна част- бутала, биели и т.н. което си е чисто нов мотор. За съжаление явно не всички англичани са се възползвали от опцията за подмяна на блока.
Силно се надявам продавача да е добросъвестен в което не ми се иска да се съмнявам след като казваш, че е известен във форума и да стигнете до добро решение и за двама ви.
Силно се надявам продавача да е добросъвестен в което не ми се иска да се съмнявам след като казваш, че е известен във форума и да стигнете до добро решение и за двама ви.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М52В28 Огромен разход на масло
То и моя мотор е от Англичанка,но нямам никакви ядове вече година,но явно си зависи от подръжката преди това.Не искам да прозвучи като реклама,но го взех от Краси от Казичене,без да съм го чул,видял само на снимка,но ми гарантира,че мотора е много добър.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Не съм казал, че всички мотори от Англия са неподдържани, но очевидно има и такива.
Ето днес какво свърших - изчистил съм 3.5 цилиндъра около изпускателния вал. След малко отива да допочистя
Преди

След

Преди

След

Преди

След

Ето и малко панорамни





Ясно се вижда докъде съм стигнал с почистването.
Ето днес какво свърших - изчистил съм 3.5 цилиндъра около изпускателния вал. След малко отива да допочистя
Преди

След

Преди

След

Преди

След

Ето и малко панорамни





Ясно се вижда докъде съм стигнал с почистването.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Колега поне според мен , чистенето на главата по тоя начин само повърхностно нищо не върши освен да ти загуби времето, тая грес си иска сваляне на главата, което мисля че ти е пределно ясно.А то главата свали ли се ... нещата от там си отиват на основен.Просто тоя мотор е тотал в това си състояние.Най-малкото е за сегменти, да не говорим какво е станало с лагерите щото магистралите там няма как да отпушиш без отваряне, пък и на първо място да се получи такава гняс .... абе историята е ясна , въпроса според мен е правиш основен , или отиваш и правиш няква сделка с продавача.
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Много неприятно случка колега.. разбирам те напълно.. тоя мотор дори и да заработи както трябва пак няма да го караш с мерак като знаеш вътре кво става
Дано продавача да си го вземе 



По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
http://totalcarmagazine.com/tech/2013/1 ... our_engine нещо такова е станало май.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Long life, а майна :d
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: М52В28 Огромен разход на масло
onicks написа:Жоре,дай да отидеме да му го върнем,без значение иска или неиска ще го убедим.Важно е да се знае кой е този мръсник,за да няма други опарени от форума.
Моите уважения, но като човек разпродал на части два броя Е36 бих искал да кажа, че ако моторът се е държал напълно в реда на нещата преди и по време на продажбата, не е имал никакви признаци за това, което виждаме на снимките, и всички известни детайли около състоянието му са били разказани, продавачът няма почти никаква вина. Ако се съгласи да си вземе мотора обратно ще бъде на добра воля, но е напълно разбираемо и ако не го направи. Лично аз ако купувам кола или двигател задължително бих искал да се премине през дино стенд, диагностика и измерване на компресия. В случая компресията на този мотор е била по-ниска от нормалното, което би ме отказало напълно.
П.С. Нямам идея кой е продавачът. Надявам се развръзката да бъде щастлива и за двете страни, но съм против преки обвинения към продавача.
Последна промяна In_Memoriam на 19 Ное 2013, 0:54, променена общо 2 пъти

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: М52В28 Огромен разход на масло
host написа:Long life, а майна :d
Даже Life Time
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Завърших почистването - там където маслото е циркулирало и се е движело е чисто и няма налепи.
Това с износените лагери, валове и т.н. е неясна работа, може само да се гадае. Големият въпрос е защо мотора при пробата не изпуши нито веднъж, а сега още при първото палене започна да прави кълба дим от изгоряло масло?
По дати двигателя го взех на 10-ти септември. Палихме го предната седмица. При пробното палене чукаха повдигачи, колата загря до нормална температура и повдигачите утихнаха с изключение на (по скромно мнение) един-два...но те се чуваха доста тихо. Двигателя, до онзи момент не е бил пален един месец. Отдадох го на това. Когато загря мотора седнах вътре и започнах на му подавам газ, като гледах за прекъсвания, замисляне при падаване на газ и т.н. и накрая изфорсирах няколко пъти гледайки за пушек през ауспуха, това бе най-важния тест, защото смяната беше заради това, че моя мотор започна да гори много масло.
Две седмици след взимането на мотора му свалих картера, за да сменя гарнитурата, картера беше измит, цетката на помпата, а също и каквото се виждаше отдолу. Т.е. корпуса на маслената помпа и щита под коляновия вал. Още две седмици по-късно т.е. на 10-ти октоври двигателя бе сложен в моята кола. Оказа се обаче, че болта за моята хидравлична помпа за волана е по-малък от този на помпата на мотора. В следствие трябваше да сложа моята хидравлична помпа, а в следствие на това трябваше да сменя и маслената конзола с филтъра. (т.е. махнах тази с пластмасовата капачка и сложих моята с е металната) Та изчетох няколко теми свалих двете конзоли и се убедих, че са напълно идентични и взаимозаменяеми ( ако някой знае обратното моля да пише) Гарнитурата на конзолата естествено е нова. В този вид мотора бе запален и започна драмата с пушенето.
По мотора са сменени само масло, маслен филтър и конзолата на масления филтър. Клапана за картерните газове беше тотално запушен (писах вече, дал съм и снимки) Сменен с работещ (който пак бе сменен с работещ) включително маркучите от капака и към щеката за маслото. Аз на тоя мотор му осигурих да диша, а той ми го навира!
Имам няколко терзания, за които не ми достигат опита и знанията:
1. Ако сегментите бяха износени тоя мотор щеше да пуши и при пробата. Възможно ли е за месец стоене в гаража ми да спекът всичкте 6 сегмента?
2. Ако гумичките бяха заминали мотора щеше да пуши при пробата. Възможно ли е гумичките да се спекат за месец стоене на мотора в гаража?
3. Ако тоя мотор е бил тотал още преди да го сложа в моята кола - то той щеше да е тотал и при продавача и да го разбера на пробата.
4. Как така всичките 6 свещи са еднакво омазани в масло? Т.е. не мога изолирам цилиндри с проблеми демек всичките имат проблеми, а колата на празен ход работи добре като изключим едва доловими аритмии, които се засилват при подаване на константна газ до 2000 оборота. На празен ход колата влиза в нормите за изгорели газове, като изключим въглеводорите, които са 2-4 пъти над нормата и според мен се дължат на припукването в ауспуха.
5. Възможно ли е тоя мотор да е бил закрепен за продажба с добавки още в Англия, защото съм сигурен, че продавача тук няма да направи подобно нещо. А същия той твърди, че колата при пристигането си от Англия е карана два дни и се е държала добре.
Това е хорнологията на събитията - аз лично нямам обяснение на случващото се...вече си смуча от пръстите причини и както казва колегата по-горе си губя времето да търкам налепи по главата.
Това с износените лагери, валове и т.н. е неясна работа, може само да се гадае. Големият въпрос е защо мотора при пробата не изпуши нито веднъж, а сега още при първото палене започна да прави кълба дим от изгоряло масло?
По дати двигателя го взех на 10-ти септември. Палихме го предната седмица. При пробното палене чукаха повдигачи, колата загря до нормална температура и повдигачите утихнаха с изключение на (по скромно мнение) един-два...но те се чуваха доста тихо. Двигателя, до онзи момент не е бил пален един месец. Отдадох го на това. Когато загря мотора седнах вътре и започнах на му подавам газ, като гледах за прекъсвания, замисляне при падаване на газ и т.н. и накрая изфорсирах няколко пъти гледайки за пушек през ауспуха, това бе най-важния тест, защото смяната беше заради това, че моя мотор започна да гори много масло.
Две седмици след взимането на мотора му свалих картера, за да сменя гарнитурата, картера беше измит, цетката на помпата, а също и каквото се виждаше отдолу. Т.е. корпуса на маслената помпа и щита под коляновия вал. Още две седмици по-късно т.е. на 10-ти октоври двигателя бе сложен в моята кола. Оказа се обаче, че болта за моята хидравлична помпа за волана е по-малък от този на помпата на мотора. В следствие трябваше да сложа моята хидравлична помпа, а в следствие на това трябваше да сменя и маслената конзола с филтъра. (т.е. махнах тази с пластмасовата капачка и сложих моята с е металната) Та изчетох няколко теми свалих двете конзоли и се убедих, че са напълно идентични и взаимозаменяеми ( ако някой знае обратното моля да пише) Гарнитурата на конзолата естествено е нова. В този вид мотора бе запален и започна драмата с пушенето.
По мотора са сменени само масло, маслен филтър и конзолата на масления филтър. Клапана за картерните газове беше тотално запушен (писах вече, дал съм и снимки) Сменен с работещ (който пак бе сменен с работещ) включително маркучите от капака и към щеката за маслото. Аз на тоя мотор му осигурих да диша, а той ми го навира!
Имам няколко терзания, за които не ми достигат опита и знанията:
1. Ако сегментите бяха износени тоя мотор щеше да пуши и при пробата. Възможно ли е за месец стоене в гаража ми да спекът всичкте 6 сегмента?
2. Ако гумичките бяха заминали мотора щеше да пуши при пробата. Възможно ли е гумичките да се спекат за месец стоене на мотора в гаража?
3. Ако тоя мотор е бил тотал още преди да го сложа в моята кола - то той щеше да е тотал и при продавача и да го разбера на пробата.
4. Как така всичките 6 свещи са еднакво омазани в масло? Т.е. не мога изолирам цилиндри с проблеми демек всичките имат проблеми, а колата на празен ход работи добре като изключим едва доловими аритмии, които се засилват при подаване на константна газ до 2000 оборота. На празен ход колата влиза в нормите за изгорели газове, като изключим въглеводорите, които са 2-4 пъти над нормата и според мен се дължат на припукването в ауспуха.
5. Възможно ли е тоя мотор да е бил закрепен за продажба с добавки още в Англия, защото съм сигурен, че продавача тук няма да направи подобно нещо. А същия той твърди, че колата при пристигането си от Англия е карана два дни и се е държала добре.
Това е хорнологията на събитията - аз лично нямам обяснение на случващото се...вече си смуча от пръстите причини и както казва колегата по-горе си губя времето да търкам налепи по главата.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Е ми предположения...
1. Сигурен ли си, че си взел същия мотор, които си пробвал
2. Правил ли си смяна на маслото ПРЕДИ да го запалиш и СЛЕД като го взе.
Кофти работа. Общо взето или за връщане или да си го прибереш у вас този мотор и да му правиш ремонт като имаш време малко по-малко за разпускане... Иначе продавача как така няма вина? Как може да имаш бизнес и да продаваш такива боклуци? Ся грешки винаги са възможни да станат, но това тука е пълен фейл.
1. Сигурен ли си, че си взел същия мотор, които си пробвал
2. Правил ли си смяна на маслото ПРЕДИ да го запалиш и СЛЕД като го взе.
Кофти работа. Общо взето или за връщане или да си го прибереш у вас този мотор и да му правиш ремонт като имаш време малко по-малко за разпускане... Иначе продавача как така няма вина? Как може да имаш бизнес и да продаваш такива боклуци? Ся грешки винаги са възможни да станат, но това тука е пълен фейл.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: М52В28 Огромен разход на масло
Няма как ти да си "счупил" мотора като му направиш обикновено обслужване. Личи си, че не е на тва дередже от вчера. Сменил си маслото с 5-40 преди това е имало някви добавки (или не, то тоя лой си действа като такива направо) и всичко е отишло в кофата, запалил си и вътре е станало манджа с грозде и воала. Един вид на болния да му вземеш болкоуспокояващите и да му дадеш витамини, после да се чудиш що е зле.
Освен ако наистина не е станало както колегата казва, да си взел друг мотор вместо тоя къде си тествал
Освен ако наистина не е станало както колегата казва, да си взел друг мотор вместо тоя къде си тествал

Последна промяна b00st на 19 Ное 2013, 3:27, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани