LCI Angel Eye алтернативи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Не съм много съгласен.А и при ксенона не говорим само за термично излъчване а и лъчи от спектър който не е един и същ като халогенната нажежаема крушка.Та как се отразява на светловода,рефелктора отвътре,има ли хора ползвали с месеци ксенон подсветка за ''очите''.
Аз бях сложил по-синкав цвят но само за два дни и лайт модула започна да се бърка нещо и по-добрия вариант беше да се махне.На познат с комби пък след подмяна пак на подсветката на ейнджъла му направи проблем осветяването на номера и колкото и да мислехме че е от кабелите покрай пантите май не е така.
Нещо такова е с ксенон над 7000К
Проблема при ксенона е че не може да се ''диммне'' за да се фокусира по-добре светлината по светловода.имаше там разни термини-кохерентна'/некохерентна светлина и това също е важно.


Аз бях сложил по-синкав цвят но само за два дни и лайт модула започна да се бърка нещо и по-добрия вариант беше да се махне.На познат с комби пък след подмяна пак на подсветката на ейнджъла му направи проблем осветяването на номера и колкото и да мислехме че е от кабелите покрай пантите май не е така.
Нещо такова е с ксенон над 7000К
Проблема при ксенона е че не може да се ''диммне'' за да се фокусира по-добре светлината по светловода.имаше там разни термини-кохерентна'/некохерентна светлина и това също е важно.


- Dyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 17.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d, F11 535d
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: LCI Angel Eye алтернативи
От половин година вече карам с ксенон на очичките. Ксенона грее! 35 вата халогенна крушка излъчва повече топлина от 35 вата ксенон.За това време (6 месеца) не съм забелязал никакво разтапяне и проблеми по светлоотводите като промяна на цвета на светене и намаляване на количеството светлина. Нямам абсолютно никакви проблеми по тоците на колата. Когато всичко се монтира както трябва не вярвам да има проблеми.
- Dyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 17.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d, F11 535d
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: LCI Angel Eye алтернативи
rosendaal написа:Не съм много съгласен.А и при ксенона не говорим само за термично излъчване а и лъчи от спектър който не е един и същ като халогенната нажежаема крушка.Та как се отразява на светловода,рефелктора отвътре,има ли хора ползвали с месеци ксенон подсветка за ''очите''.
Аз бях сложил по-синкав цвят но само за два дни и лайт модула започна да се бърка нещо и по-добрия вариант беше да се махне.На познат с комби пък след подмяна пак на подсветката на ейнджъла му направи проблем осветяването на номера и колкото и да мислехме че е от кабелите покрай пантите май не е така.
Нещо такова е с ксенон над 7000К
Проблема при ксенона е че не може да се ''диммне'' за да се фокусира по-добре светлината по светловода.имаше там разни термини-кохерентна'/некохерентна светлина и това също е важно.
колега може да погледнеш назад в темата има снимки на моята кола. Не е толкова разфокосирано на живо изглежда перфектно

- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Благодаря,точно такова мнение търсех да чуя.
Значи ксенона с неговия спектър не причинява потъмняване на светловода.
А твоя лайт модул правеше ли проблеми ,четох по назад за капацитивно залъгване за да не се получава примигване.
Значи ксенона с неговия спектър не причинява потъмняване на светловода.
А твоя лайт модул правеше ли проблеми ,четох по назад за капацитивно залъгване за да не се получава примигване.
- Dyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 17.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d, F11 535d
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: LCI Angel Eye алтернативи
rosendaal написа:Благодаря,точно такова мнение търсех да чуя.
Значи ксенона с неговия спектър не причинява потъмняване на светловода.
А твоя лайт модул правеше ли проблеми ,четох по назад за капацитивно залъгване за да не се получава примигване.
Прекодира се една стойност за да свети ейнджъла постоянно на макс (габарити, дневни и на фарове) иначе му идва слабо напрежението и в режим на габарити и фарове премигва. Всеки сложил ксенон го е правил това.( Съдя по американски форуми)
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: LCI Angel Eye алтернативи
rosendaal написа:Благодаря,точно такова мнение търсех да чуя.
Значи ксенона с неговия спектър не причинява потъмняване на светловода.
А твоя лайт модул правеше ли проблеми ,четох по назад за капацитивно залъгване за да не се получава примигване.
" Ксенонът е със сертификати за качеството CE и Е4. Запалителните устройства са водо и прахо устойчиви. Ксеноновите лампи са с UV покритие, което гарантира запазването на фаровете."
Това е описание на един от търговците.Предполагам че това UV покритие запазва фара от потъмняване на светловода.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Колеги я пояснете относно това прекодиране ? Къде, как, кой ? Някой преди мен е сложил бели диоди но през деня направо не се виждат. Идеята за ксенон ми събуди интереса. А и 70 вата консумация за габарит не е ли малко множко ?
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Хайде да се упражним на фарове преди фейслифта? Аз ще потърся инфо и ще видя какво мога да измисля.
- ziko_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: LCI Angel Eye алтернативи
iceblast написа:Хайде да се упражним на фарове преди фейслифта? Аз ще потърся инфо и ще видя какво мога да измисля.
И аз чакам да измислим нещо за нашите по дърти коли без рязане и т.н. Из разни сайтове гледам има 25 w cree диоди,които май не са пак лоша идеа.
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Това с HID-а е добре, но като гледам излиза много скъпо, направо не си заслужава. Неприятно е защото трябва да се внимава с темепературата, аз бях сложил 20W халогенна стандартна крушка на една от E39ките ми и беше тръгнало да топи рефлектора.
- Dyankov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 17.08.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d, F11 535d
- Мечтае да кара: e60 M5
Re: LCI Angel Eye алтернативи
За тези които се притесняват от разтопяване: 1 година вече съм с ксенона и няма проблем
смело действайте само да не превишите ватовете 


- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: LCI Angel Eye алтернативи
А с консумацията на изгасен мотор ? 35 вата ли си сложил ? И в крайна сметка нещо преправя ли се ?
Re: LCI Angel Eye алтернативи
Dyankov написа:За тези които се притесняват от разтопяване: 1 година вече съм с ксенона и няма проблемсмело действайте само да не превишите ватовете
Колега, ти си фейслифт. Ксенона не грее толкова колкото халогенна крушка.
Аз имах предвид иначе да се смени самата крушка, която е във фасунга на ейнджъла. В момента там са 10W, ако не ме лъже паметта, като се продават абсолютно същите, но 20W, но те греят доста повече и направо изпичат рефлекторчето.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: LCI Angel Eye алтернативи
iceblast написа:Аз имах предвид иначе да се смени самата крушка, която е във фасунга на ейнджъла. В момента там са 10W, ако не ме лъже паметта, като се продават абсолютно същите, но 20W, но те греят доста повече и направо изпичат рефлекторчето.
Тъй като аз бях ентусиазиран по въпроса, та да споделя...И аз така имах идеята да използвам оригиналната фасунга. Купих си мини ксенон 15W от Китай, след което в къщи направих опитната постановка. След като го запалих за отрицателно време щях да изпусна фасунгата от нагряване. Явно заради големия интензитет на светлината на ксенона загрява много.
В крайна сметка нямам желание да стопя фара и се отказах. Ако някой му хрумне нещо...
Only dead fish follow the stream...
Re: LCI Angel Eye алтернативи
ziko_86 написа:И аз чакам да измислим нещо за нашите по дърти коли без рязане и т.н. Из разни сайтове гледам има 25 w cree диоди,които май не са пак лоша идеа.
И аз ги гледам тези 25w cree диоди, но малко скъпички идват - към 140 лв, а не знам как ще светнат, може и те да светят слабичко. Може да ги има и по-евтини, но пак опира до качество... Ако някой е слагал такива нека сподели дали светят добре през деня.
iceblast написа:Аз имах предвид иначе да се смени самата крушка, която е във фасунга на ейнджъла. В момента там са 10W, ако не ме лъже паметта, като се продават абсолютно същите, но 20W, но те греят доста повече и направо изпичат рефлекторчето.
Колега, 25-ватовите cree дали ще греят, имаш ли представа?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани