за разпределителните валове на м50?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от Boyadjiev » 15 Ное 2013, 10:52

Е тука от преди да пусна мотора в коша, тъкмо го зацепвам :mhihi:
IMG_20130723_122316.jpg

не съм ги сложил много съосни тунелите и валовете, ама г/д се вижда че седи права веригата като се изравнят...

И някаква стара снимка от преди (не гледайте зацепването как е че вече не си спомням за ниски, средни или високи обороти е това):
P020312_13.30.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от bum_bum » 15 Ное 2013, 12:03

steeN написа:
BABHOMED написа:Валове от S50b32 стават ли на ваносов М50


От S52B32 или S50B30US имаше някаква игра май...


От американските става от всякакъв S, това отдавна не е тайна. От истинските S мотори не става от никакъв или поне не без такова преправяне, че да се обезсмисли. Имаше един в някакъв щатски форум, дето твърдеше че е сложил ама така и не ги показа май.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от mitaka21 » 15 Ное 2013, 15:05

Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от maxpower » 15 Ное 2013, 18:27

mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...

:banghead: начи след още едно 2-3 зацепвания трябва напълно да изчезне.
Направи едно клипче да го чуеме тоя шум.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от mitaka21 » 15 Ное 2013, 19:11

Досега съм пробвал 2 вида зацепване. При единия вид шума започва да се чува след 2500 оборота, а при другия вид шума го има още на празен ход. Шума както казах е все едно веригата стърже някъде(проблем в мотора няма, нито пък във вала). Вала го разтъргах днес и челото му вече е дебело колкото на изпускателен вал. :banghead:
Последна промяна mitaka21 на 15 Ное 2013, 19:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от Boyadjiev » 15 Ное 2013, 19:15

Затегнал ли си обтегача на ангренажната верига хубаво след презацепването ?
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от mitaka21 » 15 Ное 2013, 19:17

5 пъти го отварям вече и всеки път стягам всичко супер здраво. Даже болтовете на зъбните колела на валовете не знам дали ще издържат още няколко развивания и завивания ... :cry:

... Сега четох малко из чуждите форуми - хората казват че този шум(стърженето) идвал от това че вала е по дълъг и веригата върви на една страна .. хубаво де, ама аз престъргах моя вал до точност... И не мога да разбера защо това стържене се чува на различни обороти при различното зацепване като уж идва от това че веригата вървяла на една страна, просто няма логика за мен. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от Cosworth » 16 Ное 2013, 4:33

mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...


Аз имам сложен такъв вал на м52б25 и не забелязвам шум... ?

Вала се стържи с точност 2,25мм(по данни от чуждите форуми), но и 2мм са достатъчни. Една забележка нека стругаря ви да стърже със същият размер в центъра така както е в началото, че моят го престърга с вътрешната част която е по ниско и така централния отвор на колелото остава по голямо след като премине навътре, после се чудех как да центрирам зъбното колело нищо че е на 4 болчета.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от mitaka21 » 16 Ное 2013, 10:45

Cosworth написа:
mitaka21 написа:Престъргах вала, зацепих го така че гърбиците на първи цилиндър да сочат един към друг и пак го има тоя шум след 2500 оборота...


Аз имам сложен такъв вал на м52б25 и не забелязвам шум... ?

Вала се стържи с точност 2,25мм(по данни от чуждите форуми), но и 2мм са достатъчни. Една забележка нека стругаря ви да стърже със същият размер в центъра така както е в началото, че моят го престърга с вътрешната част която е по ниско и така централния отвор на колелото остава по голямо след като премине навътре, после се чудех как да центрирам зъбното колело нищо че е на 4 болчета.


Какво да го забелязвам, то направо шуми повече от колата(а е с правена генерация) ... Днес пак ще дам вала да го свалят с точност до 2,25мм и ще гледам центъра дали ще стане с същия размер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от mitaka21 » 16 Ное 2013, 19:16

Оправих го. Всичко беше до зацепването. Колата полудя с тоя вал(без да преувеличавам). Разлика определено има. Благодаря на всички за помощта. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от BABHOMED » 16 Ное 2013, 19:56

Колега обясни какво точно беше объркано ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от Radoslav318i » 16 Ное 2013, 19:56

mitaka21 написа:Оправих го. Всичко беше до зацепването. Колата полудя с тоя вал(без да преувеличавам). Разлика определено има. Благодаря на всички за помощта. :)

И как ги зацепи последно :roll:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.01.2009
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: добре подготвен дрифт автомобил
Детайли за колата: м50б20 строк на 2.5

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от vip86 » 23 Авг 2014, 16:30

колега с желание четях темата и очквах накрая да разбера как трябва да се зацепи вала за да няма проблеми, но в краина сметка ти спомена само че всичко е от зацепването. Ако е вузможно сподели, за да може един ден и на нас ако ни се случи това , да знаем какво да правим.


Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.09.2011
Местоположение: Into the darkness...
Пол: Мъж
Кара: Бяла e36 m43b18

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от t0sh1 » 15 Апр 2015, 17:27

в крайна сметка не разбрах на м50б25 без ванус за да сложиш 2 всмукателни трябва ли да се намалява шайбата на тоя където ще е на изпускателния на мястото... и примерно ако взема от м50б20 без ванус всмукателния градусите ще съвпаднат ли с на б25?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: за разпределителните валове на м50?

Мнение от Cosworth » 19 Апр 2015, 1:20

t0sh1 написа:в крайна сметка не разбрах на м50б25 без ванус за да сложиш 2 всмукателни трябва ли да се намалява шайбата на тоя където ще е на изпускателния на мястото... и примерно ако взема от м50б20 без ванус всмукателния градусите ще съвпаднат ли с на б25?

Трябва да се пристърже, да.... Разликата на валовете от б20 и б25 е в центъра на градусите в оригиналното зацепване с квадрата това са едни маааалко сложни сметки не за всеки...
Ако питаш за фазата отваряне затваряне, демек тея градуси кога отваря кога затваря а именно около 240 градуса, да те са еднакви!
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook