Работа с волана
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Работа с волана
ACCELERATOR, благодаря ти за подробния анализ. Правилно е всичко, което си написал. Ранното подаване на газта го осъзнах по-късно, старая се да го поправя. Trail braking-a е техника за напреднали, ще стигна и до него
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Работа с волана
Не знаех какво е трейл брейкинг :-D, но след кратка справка с гугъл - да, за това говоря :-)
- slaiko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: Работа с волана
Здравейте колеги тъй като е тема за волани имам следния въпрос : имаше някакво наименование това ограденото в кръг на волана
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Работа с волана
thumb rest
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- slaiko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: Работа с волана
steeN написа:thumb rest
Re: Работа с волана
И аз мисля подобно на Хаос, че твърде много навиваш волана... Веднъж като прекалиш колата вече е тръгнала и е по-трудно да я овладееш. С ACCELERATOR съм съгласен за някои неща, освен с това дето казва да задържаш повече спирачката. Просто трябва да уцелиш точния момент и силата на натиск върху спирачката, а когато вече си в завоя - настъпваш газта.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: Работа с волана
Моето скромно мнение (конкретно за камшика) е, че освен, че принципно трябва да си малко по-бърз с корекциите (т.е. обратния волан), в конкретния случай грешката беше, че пусна с лявата ръка волана за да я преместиш. На 19-тата секунда (от забавеното клипче) точно се вижда, че държиш волана с лявата ръка и си навил почти максимално. За да можеш да навиеш още малко ти се опита да си помогнеш с дясната (както и трябва), но вместо да минава под лявата, трябваше да хванеш волана над лявата (като лявата не я местиш) и буквално да дръпнеш с дясната надолу докато получиш ъгъла, който ти е нужен за конкретното поднасяне. Ако беше направил така, нямаше да има нужда да си местиш лявата ръка от първоначалния захват (който беше правилния) и така да имаш бързината да върнеш волана, когато колата почне да се изправя. Камшика се получи от това, че когато вече колата се беше изправила сама (от това, че върна газта и задните гуми рязко зацепиха), ти все още не беше върнал волана напълно. Т.е колата рязко е изправя, а ти в случая още навил надясно волана (накъдето и тя се завъртя), защото не си имал време да го върнеш. Ето тук Крис Харис обяснява най-честите грешки при волни и неволни дрифтове: https://www.youtube.com/watch?v=m2Vt3ybz0t0 Надявам се си ме разбрал
- SPARC0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW 335D
- Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
- Детайли за колата: 360 к.с.
Re: Работа с волана
Близо 5 години по-късно чета темата, но определено е добра.
Изписани са доста неща: къде верни, къде не.
Ако все още е актуална темата и аз да добавя нещо:
- може би наистина траекторията на влизане в завоя не е най-правилната;
- може би наистина се опита да я контрираш на 2 пъти: първият път се оказа с недостатъчно навит волан, а вторият вече с изцяло навит волан, но камшикът започваше;
Прави ми друго впечатление, което не се вижда особено добре на камерата. Като че ли ако си с по-твърдо окачване няма да е такъв сериозен камшикът и е по-лесна за овладяване колата.
Изписани са доста неща: къде верни, къде не.
Ако все още е актуална темата и аз да добавя нещо:
- може би наистина траекторията на влизане в завоя не е най-правилната;
- може би наистина се опита да я контрираш на 2 пъти: първият път се оказа с недостатъчно навит волан, а вторият вече с изцяло навит волан, но камшикът започваше;
Прави ми друго впечатление, което не се вижда особено добре на камерата. Като че ли ако си с по-твърдо окачване няма да е такъв сериозен камшикът и е по-лесна за овладяване колата.
Expect The Unexpected & Everything Is Possible
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Работа с волана
Оплете рьцете и не можа да компенсираш достатьчно с волана, не се знае с десния крак какви ги вьршиш през това време. Завоя е с обратен вираж, може би я напьна преди апекса.
На този завой при пьрвото ми каране на Калояново и аз се озовах в тревата
На този завой при пьрвото ми каране на Калояново и аз се озовах в тревата
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани