Проблем с ГИ
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с ГИ
penio написа:Идея - сложи един манометър на входа на изпарителя. Така ще изолираш отчасти къде е причината - ако не пада налягането на входа на меджика, значи проблема е в него, ако пада - пътя на газта е непропусклив, въпреки 8мм тръба. Може преди/след газовия клапан да пробваш и тн.
Ако някой може да го направи,да пише, мисля, че е добра идея. Пробвахме да откачим тръбата към изпарителя, бая силна струя си изкара, поне на око според газаджията е ОК, но знам ли колко може да се прецени на око..
- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Re: Проблем с ГИ
Мога да ти дам телефон на газаджия от София, в района на ул Сребърна, който има и манометър и софт и всички тези неща дето те интересуват ги мери, че и аз така ми беше пламната главата и залудо смених работещ редуктор с друг...
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с ГИ
Проблемът се установи къде е. Отворих изпарителя, за да проверя как се движи клапана под мембраната. Той всъщност представлява едно буталце с 4 уплътнения. Движеше се много трудно, трябваше ми отвертка, за да го помръдна. Оказа се, че в "чисто новият" изпарител има някаква черна гняс, а около буталцето имаше и нещо сиво и течно, може би графит омесен с масло. Почистих го хубаво отвътре, за съжаление при слагане на буталцето най-долният о-ринг се скъса, но реших да го сложа така, т.к. над него има още 3.
Сега изпарителя държи много по-стабилно налягане. Настроих го на около 1260, и при пълна газ до 5000 оборота го държи делта Р около 1100, а над 5000 за моменти го видях да пада до 950.
Благодаря на Змея, който даде идеята да проверя клапана.
Сега изпарителя държи много по-стабилно налягане. Настроих го на около 1260, и при пълна газ до 5000 оборота го държи делта Р около 1100, а над 5000 за моменти го видях да пада до 950.
Благодаря на Змея, който даде идеята да проверя клапана.

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с ГИ
Ела да ти дам ендо буталце.там се почиства и се слага масло.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с ГИ
Ще използвам темата на колегата, за да не пускам нова.
Сложих газов инжекцион на СИМ ГАЗ, преди това беше монтиран на М50Б20, асега е на М52Б28, след монтажа заработи отлично, но има два кабела които останаха, единия трябва да се върже към ланда сондата( тук въпроса е към кой кабел), а другия кабел е жълт на цвят и не знам за какво е.Ако някой случайно знае, ще му бъда благодарен да помогне.
Сложих газов инжекцион на СИМ ГАЗ, преди това беше монтиран на М50Б20, асега е на М52Б28, след монтажа заработи отлично, но има два кабела които останаха, единия трябва да се върже към ланда сондата( тук въпроса е към кой кабел), а другия кабел е жълт на цвят и не знам за какво е.Ако някой случайно знае, ще му бъда благодарен да помогне.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с ГИ
ACCELERATOR написа:Здравейте. Двг е м50б25. Откакто имам газова, имам проблем с пада на диференциалното налягане. Нагласям го на около 1250мР. Когато й дам пълна газ, някъде над 3000 об/мин пада на 1000, а след 4000 об/мин вече се движи около 800-850мР. Преди бях изпарител Томасето Арктик. След последният ъпгрейд - смяна на разпределителните валове, колата се отпуши доста на бензин, обаче глъхненето на газ във високите обороти естествено стана по-осезаемо. Реших, че изпарителя вече идва слаб, и купих Magic 3 - големия (на него пише до 450к.с., но го дават до 350к.с.). Изкарах го втория щуцер, и го сложих. Естествено с клапан 8мм, както и тръба 8мм. Нещата се подобриха малко до степен да работи както Томасетото преди - вървеше прилично до към 5500 об/мин, въпреки пада на диф. налягане. Вече почнах да се чудя от какво друго може да е проблема, и открих, че сондата ми е 6мм Ферони, с тръба 6мм около 20см, и после преходник до 8мм. Отидох до газаджията с молба да ми сложи по-голяма сонда, но той твърди, че проблема не бил от нея, понеже той си карал 7-цата в8 с такава сонда, само че й бил махнал инерционния клапан. Махна ми го и на мен, и нещата се подобриха - държеше 950мР при пълна газ диференциално налягане, при същото на празен ход 1250.... До вчера, когато махнах катализаторите. Ефекта във вървежа се изразява в по-добър респонз, обаче диф. налягане пак взе да пада до 800мР. Засега върви добре, газовите инжектори се отварят напълно след 5800 об/мин, което е ОК, но.. Предстои чипване на колата заради валовете, след което съм сигурен, че газовата пак ще клекне![]()
Та въпроса ми е - какво мислите за тази сонда - дали от нея е проблема, и дали диференциалното налягане е подбрано добре за този Magic? Газаджията ми твърди, че 1250дР било малко, трябвало да го направя на 1500, обаче на мен ми се струва твърде високо - първо, че празния ход си заминава, и второ, че пада на диференциално налягане си остава, само че пада от 1500 до 1000 примерно...
Да отбележа, че инжекторите са ми 3ом, бавни, но се справят добре в целия оборотен диапазон, стига пада на налягането да не е повече от 200мР.
Здравей колега. Не съм чел постовете назад след този затова се извинявам ако се повтаря нещо което пиша.
Според мен си направил правилните неща. Маджика не кляка .

Диференциалното ти налягане пада заради настройки

1 На времената от самия ГИ
2 От регулирането на самите инжектори
Целта ти е да се направи настройка с максимално кратки времена на инжекторите и регулирането на самите хлабини на инжекторите максимално 0.4 или 0.5 ...
Ако не успяваш да постигнеш задържане на диференциалното налягане по този начин смени с по добри и прецизни инжектори - рейката или пробвай с различни настройки фул груп или секвенциално пръскане.Заради настройки валове филтри и други неща по двигателя разреждането в колектора е прекалено голямо и остава под товар почти до 4000 оборота и повече. Ако не вярваш сложи един буст метър и ще видиш какво се случва реално с диференциалното налягане.просто двигателя си изсмуква газта заради разреждането и затова пада и в рейката заради големите времена които остават заради неправилни или неадекватни настройки.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с ГИ
...Диференциалното ти налягане пада заради настройки
1 На времената от самия ГИ
2 От регулирането на самите инжектори
Целта ти е да се направи настройка с максимално кратки времена на инжекторите и регулирането на самите хлабини на инжекторите максимално 0.4 или 0.5 ...



Ако знаеш колко газаджии правят калибриране на дюзите- това е под достойнството им.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с ГИ
zvetiko написа:...Диференциалното ти налягане пада заради настройки
1 На времената от самия ГИ
2 От регулирането на самите инжектори
Целта ти е да се направи настройка с максимално кратки времена на инжекторите и регулирането на самите хлабини на инжекторите максимално 0.4 или 0.5 ...
![]()
![]()
![]()
Ако знаеш колко газаджии правят калибриране на дюзите- това е под достойнството им.
Да така е не го правят щото са майстори

Дори към горното бих допълнил че масата от проблеми с неравномерен празен ход тресене при палене и горните проблеми и куп други се дължат точно на това .Калпава и ефтина рейка с неправилна или разбутана калибрация.Дори нова рейка може да има различен дебит на газ през отделните инжектори - важи особено за ефтините рейл и валтек и всички от ниския клас клапанни инжектори .Дори на читава рейка с безпроблемна работа първоначално е добре да се направи калибарция на 15-20к км защото се спичат гумичките замърсяват се леглата с графит и има разместване и износване от вибрациите.Положението на рейката е желателно да е вертикална ...иначе ако е монтирана хоризонтално на 30-35к км износва само от едната страна буталцата което скъсява живота и.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Проблем с ГИ
Jordana написа:zvetiko написа:........
............
Я си снимайте под капаците да ви видим произведенията







Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани