Проблем при палене на 330D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Проблем при палене на 330D
От скоро колата ми започна да пали по-трудно, когато е топла. Вчера я закарах на един сервиз във Варна и се качиха с компютъра да я диагностират докато я карам, и като давам газ до дупка на 4та скорост, влиза в сервизен режим и изписва 2550 като грешка. Механика каза, че може да е от няколко неща, но като цяло ми каза, че горивният филтър се изпразва от горивото и проблема е някаде в горивната система по пътищата. Помпата, която се намира под седалката ми работи без проблем. Ако можете да споделите дали ви се е случвал такъв проблем и ако е възможно също да ми дадете решение на проблема, ще съм ви много благодарен ! Колата е 184 к.с.
Re: Проблем при палене на 330D
Не си написал много за проблема, но искаш да кажеш, че в движение налягането на подкачващото гориво пада под 3+ бара?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Re: Проблем при палене на 330D
Това немога да ти кажа, знам само че влиза в сервизен режим от простата причина, че горивният филтър се изпразва...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при палене на 330D
Щом се изпразва, няма начин налягането да е над 3 бара, въпроса е как точно са го установили това изпразване- звучи ми малко несериозно.
Колега, отиди където са ти правили диагностика и вижте какво се случва с налягането на подкачващото гориво, както ти е казал JTD. Може да се окаже нещо съвсем просто- запушен горивен филтър, особено, ако не е сменян от много километри.

Колега, отиди където са ти правили диагностика и вижте какво се случва с налягането на подкачващото гориво, както ти е казал JTD. Може да се окаже нещо съвсем просто- запушен горивен филтър, особено, ако не е сменян от много километри.
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Re: Проблем при палене на 330D
09F6 rail-pressure monitoring on engine start
1190 rail-pressure control
1e00 can bus
Това са грешките, които ми показва на модула за мотор. Моля за помощ, че ще откача !
1190 rail-pressure control
1e00 can bus
Това са грешките, които ми показва на модула за мотор. Моля за помощ, че ще откача !
- SKYY
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 XD
- Мечтае да кара: BMW 330 XD
Re: Проблем при палене на 330D
Виж смени си човека с диагностиката , проверете помпата в резервара , помпата под седалката и клапана за налягането
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Re: Проблем при палене на 330D
Помпата в резервоара работи на 1 бар, помпата под седалката работи на ~3 бара. Вторник имам час в сервиз на бова кар, и там ще кажат надявам се точна диагностика..
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Re: Проблем при палене на 330D
Колата изкарва грешката, когато е на ниски обороти и се смачка газта до дупка. Под ниски обороти разбирайте под 1500. Много хора ми казват, че грешката я изкарва заради някаква гумичка. Дайте си мнението. Предварително благодаря.
- Petar Yordanov 330D
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.11.2013
Re: Проблем при палене на 330D
Здравейте! Проблемът на колата се оказа от регулатора на помпата на рейла. Благодаря ви за отговорите. Ето ви и снимки как изглежда самия рейл .... малък но 300 лева
.





9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани