Реставрация на Е39 Sport Wagon
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
niki81vd написа:Нищо лично колега, но слънцето е нанесло серизни поражения по интериора, това имам впредвид.
Клас на оборудване и екстри нямам какво да оспорвам.![]()
Колата си ти е пушка, само да не беше толкова "опечена"
Прав си колега

- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
siGma написа:Наскоро чух от колега абсурдното - "Предната броня се сваля за поне 2 часа и вземам по 50 лв за демонтаж"
ЕЕеее НЕ !!! :Д Колеги, не давайте по 50 лв за демонтаж , предната и задната броня се свалят за 5 минути и се държат на 2 болта!!!!
Предната броня - двата болта са завити на по 5 сантиметра в страни от номера, от двете страни по 1 , но се свалят след като се отстрани средната декоративна решетка (тя е на щипки), след това просто се издърпва от страничните шейни, право напред. Може би ще се наложи да отстраните пластмасовите щипчици на подкалника към бронята, но не се сваля подкалника. И ако имате кора на двигателя да проверите дали все още се държи към престилката на бронята (макс. още 6 болченца)
Задната броня е по лесна (за комби). Там на същите места има болтове, завити отгоре, само че с издъпване се премахва пластмасата между двете лайсни, и по 2 пластмасови щипки (от страна) на подкалниците. Престилката отдолу не е хваната никъде. Остава само дърпанеУспех!
Колега,съгласен съм теб относно бронята ,да ама ако я сваляш с щанга или кози крак.Ако я демонтираш грамотно може и да ти отнеме 2 часа ,а именно лаисни, подкалници,пръскалки на фаровете,парктоници,кори и тн.и тн.
Не е звучи сериозно да сравняваш е 39 с рено лагуна,все едно да ставняваш Лом с Лондон............!!!!!!!!!!!
Относно проекта -браво
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
[quote="Nickelback"]Аз пак не разбрах за "мат'риялите"... С това ли да сравняваме
?

Помня веднъж се возих в такова на един колега, та от своя страна хич не бях впечатлен от материалите на интериора
И за махагона не ми е ясно - декоративните лайсни не са ли с лицева част баш от някакво дърво, а основата им е алуминий? Поне мойте като ги разкарах с такова впечатление съм останал
Иначе бая неща си захванал, дано резултата е добър накрая
Колега,тази кола е толкова дървена та кач се чудия дали оркестър Кристали не е тренирал да тропат по таблото ,вместо по барабани.С две думи се чудя това автомобил ли е или орган от женските генеталии




Помня веднъж се возих в такова на един колега, та от своя страна хич не бях впечатлен от материалите на интериора

И за махагона не ми е ясно - декоративните лайсни не са ли с лицева част баш от някакво дърво, а основата им е алуминий? Поне мойте като ги разкарах с такова впечатление съм останал

Иначе бая неща си захванал, дано резултата е добър накрая

Колега,тази кола е толкова дървена та кач се чудия дали оркестър Кристали не е тренирал да тропат по таблото ,вместо по барабани.С две думи се чудя това автомобил ли е или орган от женските генеталии



Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
siGma написа:joffri написа:Той колегата и да има развитие,едва ли ще пише след тая "храна" дето изяде.Само хейтъри тука....
Аз пиша , но не стига до Вас колеги :Х администраторите нещо са решили да ме "Mute"-ват....


Колега на тази марка махагона като цяло още дълго време ще е просто вид неусвоена дървесина!
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Както и да е, няма да споря
Още малко снимки:
След неуспешен опит за ремонт на моя шибидах, купих нов стъклен също със счупени водачи и от двата стана един.
П.С. т.е. имам за продаване моторче + метален капак на шприц ,готов за боядисване, и основа с един здрав водач (от 6)
Проблемът в металните е че дърпат със себе си и долният капак , които напряга водача вертикално и в случая както при мен се получи при неправилна синхронизация се чупят и новите водачи ( комплект водачи за лява или дясна страна в БМВ 112,80 лв.)
Уточнявам , че при стъклените долния капак не се дърпа от водачите при затваряне и шанса да се счупи от вертикално напрежение е 0%. и двата модела са напълно еднакви, разликата е в долния капак и водачите на долния капак.
Монтажа и демонтажа на шибидасите не е много лесен като цяло и са необходими поне двама човека, на момента и тогава недостига една ръка
За да свалите шибидаха трябва да свалите тавана, за да свалите тавана обаче трябва да свалите шибидаха
тъпо констроирание, ама кво да се праи....

Още малко снимки:
След неуспешен опит за ремонт на моя шибидах, купих нов стъклен също със счупени водачи и от двата стана един.
П.С. т.е. имам за продаване моторче + метален капак на шприц ,готов за боядисване, и основа с един здрав водач (от 6)
Проблемът в металните е че дърпат със себе си и долният капак , които напряга водача вертикално и в случая както при мен се получи при неправилна синхронизация се чупят и новите водачи ( комплект водачи за лява или дясна страна в БМВ 112,80 лв.)
Уточнявам , че при стъклените долния капак не се дърпа от водачите при затваряне и шанса да се счупи от вертикално напрежение е 0%. и двата модела са напълно еднакви, разликата е в долния капак и водачите на долния капак.
Монтажа и демонтажа на шибидасите не е много лесен като цяло и са необходими поне двама човека, на момента и тогава недостига една ръка

За да свалите шибидаха трябва да свалите тавана, за да свалите тавана обаче трябва да свалите шибидаха

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Свалянето на стъклото или металния капак става трудно и много тънък (буквално инструмент).
Преди да почнете да чупите тавана първо "счупете" шибидаха....
ако не го направите това няма да ви се отвори до край долната кора достатъчно, за да достигнете болтовете, най добре си сложете маркери колко сте завъртели, после ще трябва да го върнете.
След това :
те не трябва да се пренатягат за да не пробиете капака
той е най смотания, от там се регулира предния край на капака колко да е висок., има и малко чопче което трябва някак си да отлепите, намира се точно зад него и се вади и слага с много мъки.
Преди да почнете да чупите тавана първо "счупете" шибидаха....

ако не го направите това няма да ви се отвори до край долната кора достатъчно, за да достигнете болтовете, най добре си сложете маркери колко сте завъртели, после ще трябва да го върнете.
След това :
те не трябва да се пренатягат за да не пробиете капака

той е най смотания, от там се регулира предния край на капака колко да е висок., има и малко чопче което трябва някак си да отлепите, намира се точно зад него и се вади и слага с много мъки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Стъкления е още по зле за сваляне , там и отзад е с 2 броя торкс Т30 , но първо трябва да се преборите с гуменото оплътнение което крие болчетата, то много внимателно е пъхнато между рамката на прозореца и него самия, най лесно е с много тънка права отверка да подпъхнете в началото и да бутнето назад докато се отлепи , всяко уплътнение е на собствена релса и независимо от нищо друго.
След като сте свалили стъклото или капака на шибидаха ,трябва да развиете всички малки болченца отвъншната страна покрай отвора на щибидаха и --- ЧЕСТИТО вече може да започнете обичайните процедури със сваляне на сенници и дръжки за да свалите тавана. Не забравяйте, че той се държи за всички гумени оплътнения на врати и багажник, както и за всяка кора на колонка.
Глупавото е, че за да свалиш товарните релси на покрива трябва да направиш всичко това , защото болчетата им са отвътрешната страна на тавана под гумените тапи.
Успех! надявам се да съм полезен.
След като сте свалили стъклото или капака на шибидаха ,трябва да развиете всички малки болченца отвъншната страна покрай отвора на щибидаха и --- ЧЕСТИТО вече може да започнете обичайните процедури със сваляне на сенници и дръжки за да свалите тавана. Не забравяйте, че той се държи за всички гумени оплътнения на врати и багажник, както и за всяка кора на колонка.
Глупавото е, че за да свалиш товарните релси на покрива трябва да направиш всичко това , защото болчетата им са отвътрешната страна на тавана под гумените тапи.
Успех! надявам се да съм полезен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Поздрав за нервите по работата на шибито и коато цяло 

- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Вчера ми зададоха въпроса- "Трудно ли се сваля кора на предна врата?"
Отговорът е "Не, става за минути"
Ако незнаете как да си изкарате счупената шофьорска дръжка, Ви съветвам да свалите кората за да виждате какво правите, но това е дългият вариант
така или иначе отвътре неможе да я искарате, а само да гледате какво правите. Другото ми предупреждение е да не си купувате дръжките от Ебей, защото те са пластмасови изцяло и трябва да се пилят и препасват, оригиналните са метални и се сменят за минути.
Смяната и става с отвъншната страна точно над механизма на вратата има гумена елипсовидна тапичка, със закривена в края стоманена тел се бърка в пластинката (златистата) и се издърпва към Вас, чува се Щрак и дружката се отлепя- Готово.
Ако нямате тел под ръка, сваляте кората и с права отверка се мъчите да избутате пластинката леко в страни за да освободи чоповете. След това просто слагате дръжката и бутате обратно пластинката. Това важи за всички врати
Кората се сваля:
1во - развивате болченцето което се намира вътре в духалката (въздуховода) на вратата, като затворите клапата да не духа ще го видите, после сваляте внимателно тапичката вътре в дръжката, издърпаите леко дръжката и я завъртете за да мине през дупката, НЕ вадете жилото. След това с права отверка започвате от долния ъгъл към предния калник да отлепяте корате от щипките. Винаги сваляите кората Отдолу нагоре, защото хромираната лайсна има щипки, които ако започнете от тях се чупи самата кора. При поставяне винаги с пръст, преди да ударите проверете дали всички щипки са на дупките, защото те имат малко луфт и се чупят бързо.
Отговорът е "Не, става за минути"
Ако незнаете как да си изкарате счупената шофьорска дръжка, Ви съветвам да свалите кората за да виждате какво правите, но това е дългият вариант

Смяната и става с отвъншната страна точно над механизма на вратата има гумена елипсовидна тапичка, със закривена в края стоманена тел се бърка в пластинката (златистата) и се издърпва към Вас, чува се Щрак и дружката се отлепя- Готово.
Ако нямате тел под ръка, сваляте кората и с права отверка се мъчите да избутате пластинката леко в страни за да освободи чоповете. След това просто слагате дръжката и бутате обратно пластинката. Това важи за всички врати

Кората се сваля:
1во - развивате болченцето което се намира вътре в духалката (въздуховода) на вратата, като затворите клапата да не духа ще го видите, после сваляте внимателно тапичката вътре в дръжката, издърпаите леко дръжката и я завъртете за да мине през дупката, НЕ вадете жилото. След това с права отверка започвате от долния ъгъл към предния калник да отлепяте корате от щипките. Винаги сваляите кората Отдолу нагоре, защото хромираната лайсна има щипки, които ако започнете от тях се чупи самата кора. При поставяне винаги с пръст, преди да ударите проверете дали всички щипки са на дупките, защото те имат малко луфт и се чупят бързо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Свалянето на стъклоповдигащия механизъм също е лесно, всичко което Ви е необходимо е малка тресчотка, дълго рамо и малко камъче 10. Но и някой който да Ви ремонтира жилата , те вървят обикновенно със смяна на ролката на моторчето , цялата дандания излиза около 30 лв (на свален механизъм) и 1 ден чакане.
Предупреждение!!! Когато се откача и закача АЙР БЕГ, независимо кой точно, Да се откача Акумулатора, Има риск от взривяването на Айр Бега
Първо се сваля прозореца.
След като се ОТПУСНАТ двата болта на държачите на стъклото, трябва да го свалите надолу , издърпва се леко и се завърта, като тясния му край сочи надолу, за да може да излезе от релсите, след това се вади пак нагоре, не забравяйте да свалите уплатняващите лайсни, защото стъклото е извито и неможе да мине през тях.
Чак след като сте извадили стъклото може да започнете да развивате болтовете на стъклоповдигащия механизъм. Долните болтове само се отпускат, а горните се вадят.
Това е всичко!
Успех!
Монтажа е лесен след като си го разглобил сам, няма никакви особенности.
П.С. Благодаря на колегите от "Триплекс" Варна (каменарския байр) за ремонта на жилата, препоръчвам
Предупреждение!!! Когато се откача и закача АЙР БЕГ, независимо кой точно, Да се откача Акумулатора, Има риск от взривяването на Айр Бега

Първо се сваля прозореца.
След като се ОТПУСНАТ двата болта на държачите на стъклото, трябва да го свалите надолу , издърпва се леко и се завърта, като тясния му край сочи надолу, за да може да излезе от релсите, след това се вади пак нагоре, не забравяйте да свалите уплатняващите лайсни, защото стъклото е извито и неможе да мине през тях.
Чак след като сте извадили стъклото може да започнете да развивате болтовете на стъклоповдигащия механизъм. Долните болтове само се отпускат, а горните се вадят.
Това е всичко!
Успех!
Монтажа е лесен след като си го разглобил сам, няма никакви особенности.
П.С. Благодаря на колегите от "Триплекс" Варна (каменарския байр) за ремонта на жилата, препоръчвам

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
За всички разбирачи с които спорихме - TDS Двигателя ИМА ПОМПА В РЕЗЕРВОАРА
А и ето как се чисти и как се сглобява ПРАВИЛНО, за да ползва горивото и от двата резервоара
Седалката се разглобява лесно, махате пластмасовите капачки на шейната за щората и с шестограм леко отпускате двата им болта, издърпвате ги леко напред и вдигате седалката.
Ето и схема на резервоарите :
Това е помпата с нивомер зад пасажерската седалка:
А това е нивомера на втория резервоар зад шофьора:
В моя случай отворих резервоара защото ми показваше, че имам 45-50 литра гориво , а то взе че свърши.
Оказа се, че явно взема информация от по пълния резервоар, видимо имаше разлика в кой от тях има повече гориво.
Схемата е отново много странна, разбрах че и някой мерцедеси с тези резервоари имат същия проблем, но при мен беше некадърност от този който е вадил помпата и след това я е сложил неправилно.
Системата на резервоара работи по следния начин :
Горивото идва от страната на помпата, тя го засмуква и го праща в другия резервоар, после пак го засмуква от там и праща към двигателя като би трябвало да държи еднакви нива на двата. За целта трябва да е монтирана правилно
Отделен въпрос е, че на нея имаше цетка която беше тотално затлачена и не пропускаше достатъчно гориво.
А и ето как се чисти и как се сглобява ПРАВИЛНО, за да ползва горивото и от двата резервоара

Седалката се разглобява лесно, махате пластмасовите капачки на шейната за щората и с шестограм леко отпускате двата им болта, издърпвате ги леко напред и вдигате седалката.
Ето и схема на резервоарите :
Това е помпата с нивомер зад пасажерската седалка:
А това е нивомера на втория резервоар зад шофьора:
В моя случай отворих резервоара защото ми показваше, че имам 45-50 литра гориво , а то взе че свърши.
Оказа се, че явно взема информация от по пълния резервоар, видимо имаше разлика в кой от тях има повече гориво.
Схемата е отново много странна, разбрах че и някой мерцедеси с тези резервоари имат същия проблем, но при мен беше некадърност от този който е вадил помпата и след това я е сложил неправилно.
Системата на резервоара работи по следния начин :
Горивото идва от страната на помпата, тя го засмуква и го праща в другия резервоар, после пак го засмуква от там и праща към двигателя като би трябвало да държи еднакви нива на двата. За целта трябва да е монтирана правилно

Отделен въпрос е, че на нея имаше цетка която беше тотално затлачена и не пропускаше достатъчно гориво.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Това е цетката:
Тук седи и се вади лесно , но се чисти трудно, аз използвах обезмаслител и четка за зъби:
Сглобяването е трудно, ето тук се вижда маркуча от които идва горивото от резервоара зад шофьора, пъхнат е в тази жълта пластмаса, точно до него има малка тръбичка пак в бялата пластмаса в която трябва да влезе маркучето от помпата, а тя има и две щипки които я държат долу, намества се много трудно, но ако не се оцели тръбичката се случва като при мен - помпата смуче горивото само от единия резервоар , а другия остава изолиран от "живота"
Всичко е въпрос на търпение и здрави нерви....
От тази въпросна тръбичка горивото отива в другия резервоар и преминава през един клапан които овлича гориво от втория и по въщия маркуч се връща в помпата....
Тук седи и се вади лесно , но се чисти трудно, аз използвах обезмаслител и четка за зъби:
Сглобяването е трудно, ето тук се вижда маркуча от които идва горивото от резервоара зад шофьора, пъхнат е в тази жълта пластмаса, точно до него има малка тръбичка пак в бялата пластмаса в която трябва да влезе маркучето от помпата, а тя има и две щипки които я държат долу, намества се много трудно, но ако не се оцели тръбичката се случва като при мен - помпата смуче горивото само от единия резервоар , а другия остава изолиран от "живота"

От тази въпросна тръбичка горивото отива в другия резервоар и преминава през един клапан които овлича гориво от втория и по въщия маркуч се връща в помпата....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Горивото от това което трябва да уцелим :
отива в гумения маркуч на капачката на втория нивомер, слиза от долната му страна и минава през пластмасовия клапан и излиза в първия резервоар точно на помпата, която пак го засмуква към двигателя
Най-важното е -
Изчистете добре цетката
Задължително уцелете тръбичката ...... с помпата
И Успех!!!
отива в гумения маркуч на капачката на втория нивомер, слиза от долната му страна и минава през пластмасовия клапан и излиза в първия резервоар точно на помпата, която пак го засмуква към двигателя
Най-важното е -
Изчистете добре цетката
Задължително уцелете тръбичката ...... с помпата

И Успех!!!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Преключение с тампон на кривия носач....
Тропа леко при натискане на спирачка.
Предлага се в "Евро 07" ,кучи марки , на цени между 13 лв и 25 лв.
"Ленфьордер" = 60 лв.
Ест. че "ленфьордер"
А между другото имам предложение за изливане на такива тампони с твърдост по избор на всеки, цената им излиза около 35 лв, правят се от каучук за автомобилни гуми , трайноста им е многократно по голяма , но условието на майстора беше да поръчам поне 10 бр
Ако има интерес това е най-добрия вариант и бих си направил 4 за мен, остава да има и още някой кандидат за да се хване майстора
При него съм правил автобусни тампони и държат по над 100 000 км за разлика от оригиналните - 50 000, но там вземам направо на килограм и 10 бр е смешно
Тропа леко при натискане на спирачка.
Предлага се в "Евро 07" ,кучи марки , на цени между 13 лв и 25 лв.
"Ленфьордер" = 60 лв.
Ест. че "ленфьордер"

А между другото имам предложение за изливане на такива тампони с твърдост по избор на всеки, цената им излиза около 35 лв, правят се от каучук за автомобилни гуми , трайноста им е многократно по голяма , но условието на майстора беше да поръчам поне 10 бр

Ако има интерес това е най-добрия вариант и бих си направил 4 за мен, остава да има и още някой кандидат за да се хване майстора

При него съм правил автобусни тампони и държат по над 100 000 км за разлика от оригиналните - 50 000, но там вземам направо на килограм и 10 бр е смешно

- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Здравейте колеги, ако някой има нужда от ремонт на счупените водачи на шибидаха или фаровете - аз съм насреща, оригиналния комплек в БМВ за шибидах илиза около 240 лв, за фарове китайските са по 50-70 лв, при мен - време
Пишете на личен 



45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани