Двойния шибидах въпрос!?
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Двойния шибидах въпрос!?
Здравейте колеги,имам механичен проблем с шибидаха и търся човек който ги разбира и може да ми събере от два един работещ!
На единия му е счупена едната панта за повдигане на горе,а на другия му се скъса жило!
Ако някой може да направи нещо по въпроса или да ми каже къде могат да ми го оправят ще съм много благодарен
На единия му е счупена едната панта за повдигане на горе,а на другия му се скъса жило!
Ако някой може да направи нещо по въпроса или да ми каже къде могат да ми го оправят ще съм много благодарен

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма. 


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Земи го да го изследвашcod-cdbp написа:Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма.

Шефе, що не си вземеш един работещ секънд хенд и да не се занимваш с некадърни скъпчийски майстори.? Тва ми се вижда по-удачен вариант, имайки предвид цените на употребяваните части за Е34...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Митко Стоянов написа:Земи го да го изследвашcod-cdbp написа:Едно не разбирам - Как се къса жилото на този шибидах. Това за мен е някаква енигма.![]()
Шефе, що не си вземеш един работещ секънд хенд и да не се занимваш с некадърни скъпчийски майстори.? Тва ми се вижда по-удачен вариант, имайки предвид цените на употребяваните части за Е34...
Защото вече го направих веднъж и изкара 4 месеца и се скъса жилото както си го прибирах на зад


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Само сменяше тавите лесно е.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Двойния шибидах въпрос!?
S_h_e_f_a написа:А за да се сменят не трябва ли да може да се движи шибидаха!?
Трябва да се махне тавана на шибидаха и евентуално да е вдигне задния край


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Zubcho написа:Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.
Как да изрежа корите с макетен нож,като те са метални(ламарина)!? Горните тави и аз съм ги видял че са на гайки,но достъпа до тях не ми е ясен

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Двойния шибидах въпрос!?
S_h_e_f_a написа:Zubcho написа:Дам, за да се махнат вътрешните "кори" на шибедаха трябва предната плоча да се мръдне назад. Трудно без жило. Ама ако ще изхвърляш повредения направо ги изрязваш с макетен нож или нещо друго и развиваш самите горни капаци. Те бяха на шестостенни болтове или нещо подобно. Беше преди сума ти време когато сменях моя, който беше счупен още като купих колата. Още си пазя снимки как си го бях качил "новия" горе в нас, с помощта на един колега, който вече отдавна не кара БМВ.
Как да изрежа корите с макетен нож,като те са метални(ламарина)!? Горните тави и аз съм ги видял че са на гайки,но достъпа до тях не ми е ясен
Забравил съм вече как бяха. Свалял съм ги преди години.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Двойния шибидах въпрос!?
МНого му помогна Зъб
, аз викам с кирката да пробва
?
Единичния го знам наиузуст , ама двойния си нямам и хабер как става.


Единичния го знам наиузуст , ама двойния си нямам и хабер как става.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: Двойния шибидах въпрос!?
Няма ли човек в този Форум който да разбира от този люк... 
Или поне някой който да може да ми смени ламарините и тапицерията,че ми писна да боядисвам и претапицирам

Или поне някой който да може да ми смени ламарините и тапицерията,че ми писна да боядисвам и претапицирам

- BMW Dixi 3/15 DA1/DA2
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 13.02.2008
- Кара: 525tds Комби
Re: Двойния шибидах въпрос!?
колега аз мога да ти помогна със свалянето на корите но пак е трудно да се свали предната тава понеже има една пластмаса в/у гаиките която не може да се свали ако не се мръдне назат.Ако пък искаш може да вземеш другия и да го сервизираме понеже имам един подготвен за монтаж от които можем да гледаме кое как трябва да е
ако искаш пиши на лс да се разберем 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани