tips & tricks

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: tips & tricks

Мнение от iceblast » 13 Окт 2013, 21:42

Това обсъждаме, колега.

Колите с Мемори пакета го имат. При теб имаш два модула за огледалата, ляв и десен.

При малкия фейслифт имаме 1 общ модул и в случай, че имаш прибиране на огледалата можеш да активираш curve функцията, но пак има красноречиви мнения т.е. не при всички се получава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: tips & tricks

Мнение от da6ip » 13 Окт 2013, 22:23

Може би тук е мястото да споделя за едно мое ново откритие :mrgreen:

Открай време ме дразнеше вдигането на волана като изключа двигателя - вдига се сам за да излезе водача по-лесно. Дразни ме защото електромоторчето което го вдига издаваше един ужасен вибриращ звук. Дори пътници са ме питали "абе това защо бръмчи така?"

Търсил съм какво да смажа, за да не бръмчи, и съм питал майстори - никой не знае. Преди доста време питах в някакъв западен форум в тема за кодиране с всякакви гурута там, дали може да се "разкодира" това вдигане и ми бе казано - не може.

Та като се ровихме преди две седмици с NCS из модулите на колата, и в най-забития модул (SZM) гледам следното:
EINSTIEGSHILFE_HOEHE - това на немски значи "помощ при качване _ височина".
Направихме го "nicht_aktiv" и оттогава шиб**ия волан си седи там където му е мястото когато изключвам колата. Много съм доволен :mhihi:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: tips & tricks

Мнение от iceblast » 13 Окт 2013, 22:29

Колегата Cinder нали имаше подобен проблем, по-скоро обратният. Волана не искаше да се движи сам нагоре, но явно неговият подход не е сработил при теб?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: tips & tricks

Мнение от da6ip » 13 Окт 2013, 22:38

Какъв беше неговия подход?
При мен всичко работи както трябва, само дето аз не искам да работи..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.04.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61 530XD '05

Re: tips & tricks

Мнение от nyankov » 13 Окт 2013, 22:42

iceblast написа:KGM е модула, а опцията е ASP_BORDSTEIN -> aktiv. Ако не се лъжа задължително условие за да заработи е автомобила да има автоматично прибиране на огледалата.

iceblast - точно - благодаря. Само да добавя - бутона за настройка на огледалата трябва да е наляво задължително за да работи опцията.

А имате ли представа как се кодира автоматично прибиране на огледалата след заключване и задържане на бутона за заключване на дистанционното?

Обърнах всички модули и не я намерих тази опция.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: tips & tricks

Мнение от iceblast » 13 Окт 2013, 23:36

Пак в KGM модула, в твоят случай. Опцията е BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL -> aktiv.

За всички други, преди Септ. '05г. опцията е същата (BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL -> aktiv), но трябва да бъде активирана в модулите TMBT и TMFT.


@da6ip, колега, ето цитата от първия пост на колегата Cinder:
4. Не знам дали важи само за ел. регулируеми волани, но ако волана ви не се вдига когато изгасите колата (моя си седеше мирен), го придвижете до най-горна позиция, след това до най-долна и го върнете до мястото където ви е удобно. След това трябва да се вдигне до максимално горна позиция когато изгасите автомобила и да се връща към вашата позиция след като запалите. На мен специално това ми е супер удобно, тъй като съм доста висок и ми се налага да държа волана в почти най-горна позиция за да мога да влизам и излизам безпроблемно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: tips & tricks

Мнение от da6ip » 14 Окт 2013, 6:25

iceblast написа:@da6ip, колега, ето цитата от първия пост на колегата Cinder:
4. Не знам дали важи само за ел. регулируеми волани, но ако волана ви не се вдига когато изгасите колата (моя си седеше мирен), го придвижете до най-горна позиция, след това до най-долна и го върнете до мястото където ви е удобно. След това трябва да се вдигне до максимално горна позиция когато изгасите автомобила и да се връща към вашата позиция след като запалите. На мен специално това ми е супер удобно, тъй като съм доста висок и ми се налага да държа волана в почти най-горна позиция за да мога да влизам и излизам безпроблемно :mhihi:

разкостихме я тази функция - вече няма никакви лични тайни
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.04.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61 530XD '05

Re: tips & tricks

Мнение от nyankov » 14 Окт 2013, 8:15

iceblast написа:Пак в KGM модула, в твоят случай. Опцията е BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL -> aktiv.

За всички други, преди Септ. '05г. опцията е същата (BEIKLAPPEN_B_KOMFORTSCHL -> aktiv), но трябва да бъде активирана в модулите TMBT и TMFT.


Благодаря Iceblast :) Ще пробвам днес.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.04.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61 530XD '05

Re: tips & tricks

Мнение от nyankov » 14 Окт 2013, 15:47

Така и така сме на тема кодиране....

Аз успях да наглася дългите на 40% като дневни светлини, но ми направи впечатление, че за да работи трябва да е изключена отметката "Daytime running lights" в IDrive-a. Ако е отбелязана отметката, каквото и да кодирам, винаги светят ксеноните.

Въпроса ми е, има ли вариант да се нагласят дневни светлини с дълги на определен процент, но да светят заедно с ангелските очи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: tips & tricks

Мнение от iceblast » 14 Окт 2013, 16:52

Отметката не би трябвало да има значение. Тя реално ти изключва габарита, когато си на включени фарове и паркираш колата и я оставиш така, без да пипаш ключа.

Относно Дълги + ангелски очи -> завърташ ключа за фаровете само веднъж и така пускаш габаритите, а дългите остават да си светят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.04.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61 530XD '05

Re: tips & tricks

Мнение от nyankov » 14 Окт 2013, 17:00

iceblast написа:Относно Дълги + ангелски очи -> завърташ ключа за фаровете само веднъж и така пускаш габаритите, а дългите остават да си светят.


Да това го видях.

Въпроса е може ли ключа да е на Auto и да светят габарит + дълги на 40% :) или много искам :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: tips & tricks

Мнение от iceblast » 14 Окт 2013, 18:13

Не, така не може.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 8.04.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E61 530XD '05

Re: tips & tricks

Мнение от nyankov » 14 Окт 2013, 18:58

:bowdown: благодаря. Прибирането на огледалата работи. Пробвах го днес. :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: tips & tricks

Мнение от ristaka 82 » 18 Окт 2013, 20:16

:wave: Не знам дали точно тук е мястото да споделя , но от няколко дни премахнах един проблем на колата който си беше още от както съм я купил (вече 2 години). Та проблема беше свързан с постоянната промяна на показанията на датчика за външна температура. При запалване на колата показваше точната външна температура , но при потегляне почти веднага започваше сваля температурата с до 6 -9 градуса по ниска от реалната. Съответно още в началото смених и датчика с нов пръсках с контактен спрей но ефект нямаше. Преди няколко дни влязох в сервиз за боядисване на предна броня по каско . И най сетне открих реалния виновник за проблемите с външната температура , а именно прекъсан някога кабел, след това само увит с изолирбланд без да е запоен (съответно с времето задраво окислен) . След стабилната запойка и изолиране проблема с външната температура е премахнат :lalala: :lalala: :lalala:
П.п Незнайно защо кабела за датчика минава по цялата дължина на стоманената греда точно зад предната броня прехванат фабрично с оригинални щипки :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.06.2012
Местоположение: Houston, TX
Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne

Re: tips & tricks

Мнение от nik0las » 08 Ное 2013, 19:27

колеги относно сервизните менюта

като направя да се показва темп. на водата/07.00 имали начин това да се добави към менюта който се виждат с чек бутона? не вцеки път да влизам в сервизното меню...

Демек да си адна на десктопа тая фукция :mhihi:

:bchug:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook