Каране на "дълги"-нова мода?
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
GecataBMW-E46 написа:Как става тоя финт да се редуцират дългите през деня да светат на 30%,а през нощта както си трябва?Колата е е46 преди фейса.
Кодира се лайт модула за US дневни светлини и си готов.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
А да попитам разрешено ли е да се кара през деня на ангелски очи???
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
bochogogogo написа:А да попитам разрешено ли е да се кара през деня на ангелски очи???
Това вече е спорно..принципно СМД ангелските са достатъчно силни и почти еднакви с едни ДРЛ - такива афтър маркет ,които слагат по брони и всевъзможни места..
Друг е въпроса,че при Е46 и Е90 май преди фейс не са фабрчини..докато на тези,които са фабрични се водят точно daylights...
Но в повечето случаи ,май не спират вече - имаше някакъв спор отначалото,но сега който има рингове си е с дневни..
До автора - хубаво е преди да конкретизираш,кой е тарикат - да разбереш кое какво е...
При Е46 и Е39 и не само...има 2 вида дневни светлини..залжоени в лайт модула
Европейски и Американски
Евр : ключа винаги на позиция включени - гасиш колата,гасят фаровете (къси) и обратното
Аме: дълги на 20-30-40% при модули след 2001 и 28% преди нея (преди след фейслифт)
Нито едното нито другото - е в разрез със закона,а тая глупост че заслепяват е ,ако не са настроени късите...след акто нещо е фабрично - значи е далече от тарикащина...
За мен са тариактатите ,които карат на габарит + халогени вечер,без фарове дори,само рингове и халогени и т.н
А до колегата,който пита кво става с дългите вечер ,като светят на процент - еми нищо минаваш си на къси и си имаш дълги,про модули,които позволяват кодиране ,че дори и тези дето се продават по 20лв в момента,в който пуснеш къси - нещата стават фабрични и си позлваш къси + дълги при необходимост...
А тези които примерно сме с "А" - при мен седи винаги на тази позиция - светло - дълги на процент + мигачи на процент - стане тъмно светва си сама късите и никога не съм в нарушение на закона ...и като цяло не обръщам внимание дали съм с фарове,защото при всяка ситуация работят..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Това за тарикатите "каращи на дълги" май го пише някой който я нама тази опция изавижда на другите
Аз лично съм много доволен след прекодирането на лайт модула ми и сега дългите са ми на 30% винаги, след като завъртя ключа на контакт без да пипам копчето за фаровете
Опция да забравиш да включиш фаровете няма, през деня габаритите не светят /не пише в закона, че габаритите трябва да светят през деня няли
/и нощното осветление в купето не свети излишно
Като се стъмни включвам си късите и всичко си става по старому дългите на % гаснат
П.С. Факт е, че можех да избера да се кодира модула да светват късите, като си на контакт, но аз съм с ксенон и като карам масово на къси разстояния ми се видя налудничево да си паля ксенона по 100пъти на ден
А И ВСЕКИ СИ ИМА КОЛА И СИ РЕШАВА САМ КАКВО ДА ПРАВИ С НЕЯ
ТОВА ЗНАЧИ ЛИ, ЧЕ Е ТАРИКАТ















П.С. Факт е, че можех да избера да се кодира модула да светват късите, като си на контакт, но аз съм с ксенон и като карам масово на къси разстояния ми се видя налудничево да си паля ксенона по 100пъти на ден








ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Колеги а може ли да като се прекодира модула да светят само дългите на %, а отделно да имам и екнджъл който си е на габаритите?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
dr.peshev написа:Тук е написано всичко viewtopic.php?f=34&t=225378&hilit=%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8+%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8
Мерси колега ! До колкото разбрах е осъществимо това което искам.
- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
късите светлини на някои ксенони са толкова силни че са направо като дълги 

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Аз лично имах в предвид "тарикащини" онези бангии дето нямат такива "пинизи", като Фиат Брава например, или Форд Ескорт 87г 


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
"Карането на дълги" всъщност в повечето случаи е DRL, който не е настроен като хората и светва дългите на 100%... и от там става простотията... масовката просто не си пуска късите, щото DRL-а свети постоянно, дори и нощем, когато на дълги пак се вижда... и като свикнат така...
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Това с дългите за ДРЛ при едни е заводска екстра (не само при БМВ я има), при други е допълнителен модул щото колата им няма такива гъзарийки- такива като мен... Смисъл да е на дългите, а не на късите има:
1: Аз съм с ксенон само на късите. Що да го паля излишно по 15 пъти на ден
2: И да не е ксенон- що да рискувам баш когато ми трябват да ми изгори някоя ламба и да остана без къси
С пустият ми късмет няма да имам резервна лампа, ако имам пък или ще вали из ведро, или ще е зимна виелица- все моменти в които не ме кефи да се завирам под капака... Дългите и да ги няма не е фатално.
3: Идеята на ДРЛ-а е да се вижда от далеч и затова се монтират така, че да светят право напред общо взето. Късите светят пред колата, дългите светят баш където е нужно за ДРЛ.
Аз лично съм си пуснал дългите на 50% + съм ги свалил максимално ниско от копчето за реглаж и с пълна увереност заявявам, че фаровете се забелязват ясно в ден с ярко слънце от минимум 200м., а при разминаване НЕ заслепявам никого. Та общи линии не е точно мода- има смисъл... Е, такива дето карат с нерегулирани фарове + дълги могат да ти изкарат очите посред бял ден- те и на къси да карат е все тая...
Лично аз обаче се чудя дали ще мине номера ако си сменя халогените за мъгла с такива дето имат допълнителна лампа точно за ДРЛ- новите модели Шкода или Сеат имат такива заводско... Щото колата ми няма заводска опция за ДРЛ, фарът ми е едносекционен и дали светят къси или дълги не се разбира- все си мисля, че ще отнеса някой фиш ако сложа халогени с ДРЛ секция
1: Аз съм с ксенон само на късите. Що да го паля излишно по 15 пъти на ден

2: И да не е ксенон- що да рискувам баш когато ми трябват да ми изгори някоя ламба и да остана без къси

3: Идеята на ДРЛ-а е да се вижда от далеч и затова се монтират така, че да светят право напред общо взето. Късите светят пред колата, дългите светят баш където е нужно за ДРЛ.
Аз лично съм си пуснал дългите на 50% + съм ги свалил максимално ниско от копчето за реглаж и с пълна увереност заявявам, че фаровете се забелязват ясно в ден с ярко слънце от минимум 200м., а при разминаване НЕ заслепявам никого. Та общи линии не е точно мода- има смисъл... Е, такива дето карат с нерегулирани фарове + дълги могат да ти изкарат очите посред бял ден- те и на къси да карат е все тая...
Лично аз обаче се чудя дали ще мине номера ако си сменя халогените за мъгла с такива дето имат допълнителна лампа точно за ДРЛ- новите модели Шкода или Сеат имат такива заводско... Щото колата ми няма заводска опция за ДРЛ, фарът ми е едносекционен и дали светят къси или дълги не се разбира- все си мисля, че ще отнеса някой фиш ако сложа халогени с ДРЛ секция

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Mollov написа:"Карането на дълги" всъщност в повечето случаи е DRL, който не е настроен като хората и светва дългите на 100%... и от там става простотията... масовката просто не си пуска късите, щото DRL-а свети постоянно, дори и нощем, когато на дълги пак се вижда... и като свикнат така...
Дългите на процент обаче,което се пропуска с него НЕ свети таблото - до момента в който не пуснеш и габарити - така си прав,иначе трябва да си голям кретен да караш и да не виждаш нищо

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
А м/удругото, как се казва тази екстра/опция, при която при завой светва и съответния фар за мъгла .... и при изправяне на волана пак си загасва 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
nqmam_bmw написа:А м/удругото, как се казва тази екстра/опция, при която при завой светва и съответния фар за мъгла .... и при изправяне на волана пак си загасва
Corner light/adaptive light
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Каране на "дълги"-нова мода?
Аз пък редовно попадам на коли, на които през деня са пуснати всички възможно светлини и фанфари
Къси, Дълги и халогени и при леко смрачаване примерно 16-17ч гледката е великолепна 


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани