Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
nikolae написа:A80 написа:Защо да е прекалено ? Заради тези 80лв допълнително ли ? При положение че цените за такава кола са към 10к, а цените на частите ги знаете по добре и от мен, просто 80лв като разход е нещо смешно
Според мен каква мощност вади двигателя е доста добър показател в какво състояние е. Примерно ако заводски на колела вади 200(не съм сигурен за цифрата просто говоря принципно), а конкретната която искам да купувам извади примерно 170 според мен нещо хич не е наред, а това субективно когато я карам не мога да го забележа, защото досега не съм имал такава
Просто разсъждавам на глас, не твърдя че съм прав, тази идея ми дойде съвсем наскоро, стори ми се логично. Пък и в спора се ражда истината
Много споделям това мнение. Според мене също диното е доста голям показател като цялостно техническо състояние на автомобила.
Разбира се, че ще се направят и другите огледите - диагностика, ходова част, тенекии и т.н.
На мен пък ми е интересно, как разбирате покло коня трябва да е една кола на колела, като заводските данни са на вала.
Примерно 330i и 330ix ги дават едни коне, но на диното си показва загубите от х-са.
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ами например ето така:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator4.php
като разбира се това е инфо е по скоро насочващо а не категорично точно.
Който има айфон пък си има една платена програмка с достъп до база данни за повечето автомобилни производители
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator4.php
като разбира се това е инфо е по скоро насочващо а не категорично точно.

Който има айфон пък си има една платена програмка с достъп до база данни за повечето автомобилни производители
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
rosendaal написа:Ами например ето така:
http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator4.php
като разбира се това е инфо е по скоро насочващо а не категорично точно.![]()
Който има айфон пък си има една платена програмка с достъп до база данни за повечето автомобилни производители
Дай ми моля те за БМВ, базата данни на производителя. Но не някаква програмка която смята проценти и е еднакво за всички, а офизиални данни от БМВ.
Точно по тая програма
330i, ръчка - 193 на колела
330ix ръчка - 184 на колела
330ix - автомат - 179 на колела
ДАЛИ ???
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Е хора/фирми които имат дино стендове и се занимават сериозно с това, знаят колко трябва да даде на колела спрямо мотора, разбира се абсолютна точност никой не търси - 4-5 к.с повече или по малко предполагам са в границите примерно на 3.0 бензин
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
А какво става ако колата е ремапната, със сменени колектори, валове, продавача не знае и колата изкарва 40 коня отгоре(например) ;р
Ще платите ли още 1500 лв?
Това в кръга на шегата.
Колеги стегнете се, това което говорите не са сериозни неща. Това не са М-ки, няма смисъл да мерите дали ще си изкарат 150-те коня 320-ките.
По-скоро заделете повече пари в първоначалните сметки и купете по-читав екземпляр. Масово в тази тема се обсъждат коли под нормалната им цена. Значи излиза, че всеки търси кола, да си изкара конете, поне 2 години да няма проблеми, ама да има и м пакетче, ама и навигацийка, ама и мулти воланче и естествено цената да е като на боклуците на пазара. И някой като се осмели пусне кола на нормална цена и го гледат като изпаднал от някъде и крайно луд, та даже го обсъждат, обаждат се и по телефона да му кажат "бате, ти си луд, същите ги има за по 5 хиляди". Странна работа
Ще платите ли още 1500 лв?
Това в кръга на шегата.
Колеги стегнете се, това което говорите не са сериозни неща. Това не са М-ки, няма смисъл да мерите дали ще си изкарат 150-те коня 320-ките.

По-скоро заделете повече пари в първоначалните сметки и купете по-читав екземпляр. Масово в тази тема се обсъждат коли под нормалната им цена. Значи излиза, че всеки търси кола, да си изкара конете, поне 2 години да няма проблеми, ама да има и м пакетче, ама и навигацийка, ама и мулти воланче и естествено цената да е като на боклуците на пазара. И някой като се осмели пусне кола на нормална цена и го гледат като изпаднал от някъде и крайно луд, та даже го обсъждат, обаждат се и по телефона да му кажат "бате, ти си луд, същите ги има за по 5 хиляди". Странна работа

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
ей ви дино на 330и
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=565
има и други коли на сайта ...
като ходите на дино може да съберете две-три коли
дето сте си набелязали и да си направите един динодей
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=565
има и други коли на сайта ...
като ходите на дино може да съберете две-три коли
дето сте си набелязали и да си направите един динодей


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ама никой не е длъжен да ходи на това дино. Ако за 100-на лв. ще прегледат колата + диното - екстра.
Ако не.. една проверка е 30-40-50лв. с диагностика и т.н. Просто според мене е показател за живота на автомобила.
Ако Е46 320д 150кс. извади 102 кс на гумите и видимо няма проблеми - не пуши, не трака, няма грешки и паметта е чиста
няма ли да ви осъмни мъничко или поне малко да даде отговор на въпроса "що не ме дърпа за седалката тая кола" ?
Ако не.. една проверка е 30-40-50лв. с диагностика и т.н. Просто според мене е показател за живота на автомобила.
Ако Е46 320д 150кс. извади 102 кс на гумите и видимо няма проблеми - не пуши, не трака, няма грешки и паметта е чиста
няма ли да ви осъмни мъничко или поне малко да даде отговор на въпроса "що не ме дърпа за седалката тая кола" ?
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Kris написа:
Дай ми моля те за БМВ, базата данни на производителя. Но не някаква програмка която смята проценти и е еднакво за всички, а офизиални данни от БМВ.
Точно по тая програма
330i, ръчка - 193 на колела
330ix ръчка - 184 на колела
330ix - автомат - 179 на колела
ДАЛИ ???
Останах с впечатление в тази тема че си разбирач.
Влез си в айтюнс или сидия-та и ще намериш каквото търсиш.Все пак за тези софтуери са давани пари ,нали не мислиш че така наготово ще ти се сервират.
Много сте знаещи по едни въпроси,а по други ''дай ми''.Еми,всеки му според заслугите.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Дино-то на маднеса дава конските сили на мотора, а не на колелата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
nikolae написа:Ама никой не е длъжен да ходи на това дино. Ако за 100-на лв. ще прегледат колата + диното - екстра.
Ако не.. една проверка е 30-40-50лв. с диагностика и т.н. Просто според мене е показател за живота на автомобила.
Ако Е46 320д 150кс. извади 102 кс на гумите и видимо няма проблеми - не пуши, не трака, няма грешки и паметта е чиста
няма ли да ви осъмни мъничко или поне малко да даде отговор на въпроса "що не ме дърпа за седалката тая кола" ?
Кой ги вади на колела?Всички мерят на мотор!
На колела диното е друго.
Направо ме разбихте с тва дино евала...вече и на дино купувата за 6000бмв-та на 10+ години ,че искате и заводските коне

Много умове има тука,питайте Sharo колко искара чисто нова М5 и колко дават от БМВ

Пс:ако някой майстор не види разлика в колекторите на М54 и разплетени просто да напуска сервиза!!
Nikolae - дърпането на седалката не идва от коне а от въртящ момент и е заблуда...а на колела тоя мотор я извади 120 коня я не, даже клоня на не..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
devent написа:А какво става ако колата е ремапната, със сменени колектори, валове, продавача не знае и колата изкарва 40 коня отгоре(например) ;р
Ще платите ли още 1500 лв?
Това в кръга на шегата.
Колеги стегнете се, това което говорите не са сериозни неща. Това не са М-ки, няма смисъл да мерите дали ще си изкарат 150-те коня 320-ките.![]()
По-скоро заделете повече пари в първоначалните сметки и купете по-читав екземпляр. Масово в тази тема се обсъждат коли под нормалната им цена. Значи излиза, че всеки търси кола, да си изкара конете, поне 2 години да няма проблеми, ама да има и м пакетче, ама и навигацийка, ама и мулти воланче и естествено цената да е като на боклуците на пазара. И някой като се осмели пусне кола на нормална цена и го гледат като изпаднал от някъде и крайно луд, та даже го обсъждат, обаждат се и по телефона да му кажат "бате, ти си луд, същите ги има за по 5 хиляди". Странна работа
Ами именно, нали това е целта на упражнението - да се купи по-читав екземпляр. А според мен машината е по-точна от субективното усещане

Много ясно че всеки търси кола която да си изкара конете, остава и обратното да е. Тук наистина не те разбрах какво искаш да кажеш ? Може би в предния ми пост където бях написал че говорим за коли около 10к - имаш в предвид че 330i/530i за тези пари няма шанс ? За това вече не мога да твърдя колко струва читава бензинка, като цяло цената е едно от най-относителните неща

Както казах, не искам да убеждавам никого, ще се радвам ако моите разсъждения на темата са полезни на някого. На мен такъв тест ми изглежда логичен. Пък дори и някой да е решил да си направи дино ден


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:nikolae написа:Ама никой не е длъжен да ходи на това дино. Ако за 100-на лв. ще прегледат колата + диното - екстра.
Ако не.. една проверка е 30-40-50лв. с диагностика и т.н. Просто според мене е показател за живота на автомобила.
Ако Е46 320д 150кс. извади 102 кс на гумите и видимо няма проблеми - не пуши, не трака, няма грешки и паметта е чиста
няма ли да ви осъмни мъничко или поне малко да даде отговор на въпроса "що не ме дърпа за седалката тая кола" ?
Кой ги вади на колела?Всички мерят на мотор!
На колела диното е друго.
Направо ме разбихте с тва дино евала...вече и на дино купувата за 6000бмв-та на 10+ години ,че искате и заводските коне
Много умове има тука,питайте Sharo колко искара чисто нова М5 и колко дават от БМВ
Пс:ако някой майстор не види разлика в колекторите на М54 и разплетени просто да напуска сервиза!!
Nikolae - дърпането на седалката не идва от коне а от въртящ момент и е заблуда...а на колела тоя мотор я извади 120 коня я не, даже клоня на не..
Че какво му е на диното, много е скъпо ли ? Ако колата е за 500лв, да - немалък допълнителен разход. За е46/е39 според мен е смешен разход, но разбира се всеки си прави сам сметка на парите
Дори и без да съм се интересувал, съм съгласен, че това което дават заводско най вероятно има разлика с това което ще изкара замерването, но в сериозна фирма са наясно кое е в нормите
Според теб 10+ годишна кола колко трябва да е загубила от мощността си ? И как субективно без измерване се установява това ?
Конските сили нямат ли връзка с нютон метрите, винаги съм си мислел че имат ?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
rosendaal написа:Kris написа:
Дай ми моля те за БМВ, базата данни на производителя. Но не някаква програмка която смята проценти и е еднакво за всички, а офизиални данни от БМВ.
Точно по тая програма
330i, ръчка - 193 на колела
330ix ръчка - 184 на колела
330ix - автомат - 179 на колела
ДАЛИ ???
Останах с впечатление в тази тема че си разбирач.
Влез си в айтюнс или сидия-та и ще намериш каквото търсиш.Все пак за тези софтуери са давани пари ,нали не мислиш че така наготово ще ти се сервират.
Много сте знаещи по едни въпроси,а по други ''дай ми''.Еми,всеки му според заслугите.
Последн отговор:
Никога не съм бил разбирач, и не съм се опитвал
ОК щом мислиш, че ябълката е основния източник на БМВ, или че БМВ си споделят инфо, което незнам дали въобще мерят (официално). Доверявам ти се.
Може ли кат заслужа да ми пуснеш едно ЛС. Или викаш клуба е само за преписване, продаване на коли, части и тем подобни изгоди. А за споделяне и дума да не става, че току виж утре и друг станал "тарикат" да знае малко повече от това от къде се пали.
Приятна вечер.
П.С.
За конете и т.н., има една стара поговорка: Магатето тегли най-много малко преди да умре.

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
A80 написа:Gqbriel написа:nikolae написа:Ама никой не е длъжен да ходи на това дино. Ако за 100-на лв. ще прегледат колата + диното - екстра.
Ако не.. една проверка е 30-40-50лв. с диагностика и т.н. Просто според мене е показател за живота на автомобила.
Ако Е46 320д 150кс. извади 102 кс на гумите и видимо няма проблеми - не пуши, не трака, няма грешки и паметта е чиста
няма ли да ви осъмни мъничко или поне малко да даде отговор на въпроса "що не ме дърпа за седалката тая кола" ?
Кой ги вади на колела?Всички мерят на мотор!
На колела диното е друго.
Направо ме разбихте с тва дино евала...вече и на дино купувата за 6000бмв-та на 10+ години ,че искате и заводските коне
Много умове има тука,питайте Sharo колко искара чисто нова М5 и колко дават от БМВ
Пс:ако някой майстор не види разлика в колекторите на М54 и разплетени просто да напуска сервиза!!
Nikolae - дърпането на седалката не идва от коне а от въртящ момент и е заблуда...а на колела тоя мотор я извади 120 коня я не, даже клоня на не..
Че какво му е на диното, много е скъпо ли ? Ако колата е за 500лв, да - немалък допълнителен разход. За е46/е39 според мен е смешен разход, но разбира се всеки си прави сам сметка на парите
Дори и без да съм се интересувал, съм съгласен, че това което дават заводско най вероятно има разлика с това което ще изкара замерването, но в сериозна фирма са наясно кое е в нормите
Според теб 10+ годишна кола колко трябва да е загубила от мощността си ? И как субективно без измерване се установява това ?
Конските сили нямат ли връзка с нютон метрите, винаги съм си мислел че имат ?
От кога караш Е46?
Твоята с дино ли я взе?
Ако незнаеш какво е конска сила и какво нютон метри ,няма да обяснявам...информация достатъчно..но да свързани са..
Според мен 10год кола колко може да е загубила ли - и малко и много..
Коя е тая сериозна фирма?За Маднес ли си говорим,Овърдрайв,Хеед -да знаем кой е ,че да се знае..
Така ли почнахте да си кзбирате колите - с дино?!
Ама тогава да не коментираме екстри,поддръжка,вид,цена..
Начетох се на глупости в тая тема - аз кола имам с дино или не върви достатъчно да ме вози от А до Б..
Само ще чета бисерите от тука нататък..
Крис - мисля че и на теб ти е ред да ги оставим колегите

Айде със здраве Вичо се отърва скоро и ние...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- rosendaal
-
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: EU zone schengen, Ossendrecht
- Пол: Мъж
- Кара: '74 3.0CSi
- Мечтае да кара: made by pininfarina
- Детайли за колата: винаги над 200 к.с.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ама вие на щат ли сте във форума,нещо насила ви държи някой и ви кара да давате акъл или?????
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани