проблем с 725тдс е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с 725тдс е38
колата изгасва и като погледна отпред маркуча е празен смених и помпата в резервоара и пак така в движение гасне когато погледнах 2-те полпвини на резервоара тази кадето е помпата е пална а другата празна моля помогнете!!!
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: проблем с 725тдс е38
Колега пиши по четливо,че нищо не ти се разбира от правописа.Тоя маркуч оня маркуч ,защо си сменил помпата в резервоара мини една диагностика ще ти помогне на 100%.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: проблем с 725тдс е38
parickata написа:колата изгасва и като погледна отпред маркуча е празен смених и помпата в резервоара и пак така в движение гасне когато погледнах 2-те полпвини на резервоара тази кадето е помпата е пална а другата празна моля помогнете!!!
ако старата помпа ти е била изгоряла и по това което си написал, аз си обяснявам така нещата:
сменял си само елемент на помпата и най-вероятно не си вкарал хубаво щутцера отдолу на кошницата ИЛИ отгоре пластмасовия маркуч гъвкавия който е на самата ел помпа не е уплътнен добре и от там смуче и въздух! добре е след като се смени помпата и се намуши тоя маркуч, да се нагрее с горещ въздух да се събере и уплътни както трябва!
а щом се събира нафтата само в половината с ел помпата - значи работи, това е нормално като нафтата е под ~35 литра общо

отвори капака на резервоара и виж дали се върти свободно този маркуч на ел помпата, трябва да не мърда!

Re: проблем с 725тдс е38
днес гледах маркучите не се вртят но ми изкочи ето тази гешка einspritzanlage можели да гасне и да остава без нафта заради нея?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: проблем с 725тдс е38
Според мен тази грешка е следствие от въздуха в системата а не причина...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: проблем с 725тдс е38
това с гасненето под 20 литра е проблем със засмукване на въздух в резервоара, а това с грешката е друг проблем.
от въздух в горивото на тази кола няма да запише нищо.
от въздух в горивото на тази кола няма да запише нищо.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с 725тдс е38
predel написа:Според мен тази грешка е следствие от въздуха в системата а не причина...
Съгласен съм с колегата- грешката означава проблем с впръскването, ако има въздух в горивото не може и впръскването да не пострада.
Колега parickata може да пробваш със слагането на горивоустойчив възвратен клапан след горивният филтър. Това, че проблема ти изниква при гориво под 20литра е класически пример за дефектираща подкачваща помпа.
Re: проблем с 725тдс е38
колега такав клапан имам сложен преди горивния филтар. а какв дебит трябва да изпраща ел помпата ? незнам какво да гледам вече и о прастенчетата сам сменил даите някакви предложения 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с 725тдс е38
Колега, премести го след конзолата на горивният филтър- от там може да смуче.
Премерете налягането след горивният филтър, но трябва да имате съответните преходници. Трябва да е 1-1.5 бара на празни обороти и 0.6-0.9 бара при 4800 об/мин.
Премерете налягането след горивният филтър, но трябва да имате съответните преходници. Трябва да е 1-1.5 бара на празни обороти и 0.6-0.9 бара при 4800 об/мин.
Re: проблем с 725тдс е38
колеги оправиха ми проблема с гасненето небеше от помпата нито филтара или пак 0 прастените а от контролното реле за подка4аща помпата в резервоара
все пак мерси

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани