E34 525ТДС
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E34 525ТДС
Здравейте,
Този път ще попитам за горепосоченият автомобил. Нахавил съм се здраво за баварец, но не искам да се "нахраня"....
Моля за мнения и съвети.Колата е 1993г., изглежда мания. Сега отивам да я гледам, но няма да я купя без да съм сигурен , че ще "бяга", а нямам идея нито от вървенето, нито от разхода, нито от поддръжката на тази машина...
Благодаря предварително!
Този път ще попитам за горепосоченият автомобил. Нахавил съм се здраво за баварец, но не искам да се "нахраня"....

Благодаря предварително!
а
ми първо трябва да си изясниш няколко неща преди да си купиш кола.
за какво я купуваш.
за комфорт, за вървене, или за какво?, имаш ли семейство, за втора кола ли я взимаш?
тдс-а да бяга много, не се надявай.
плюс това е малко подводна яма, защото са на милиони км.
дизеловият мотор е изключително скъп за подръшка особено като се има в предвид търговците какви коли предлагат, а и културата на българина:
аз бих ти препоръчал е30 325.
ако си се навил за е34 М5 на първо място след това 540, 530 , 535 , 525, 520
така са според мен като стойност като автомобил.
дизелът е извън всякакви сметки, защото изобщо не харчи малко, а нафтата е скъпа вече.
за какво я купуваш.
за комфорт, за вървене, или за какво?, имаш ли семейство, за втора кола ли я взимаш?
тдс-а да бяга много, не се надявай.
плюс това е малко подводна яма, защото са на милиони км.
дизеловият мотор е изключително скъп за подръшка особено като се има в предвид търговците какви коли предлагат, а и културата на българина:

аз бих ти препоръчал е30 325.
ако си се навил за е34 М5 на първо място след това 540, 530 , 535 , 525, 520
така са според мен като стойност като автомобил.
дизелът е извън всякакви сметки, защото изобщо не харчи малко, а нафтата е скъпа вече.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не мисля че ТДС-а е слаб. Този мотор според мен е доста динамичен и си върви много прилично. Моето мнение е такова. Аз няколко години имах такава и бях много доволен от вървенето. Но що се отнася до потдръжка.... чак не ми се говори. Много капризен и скъп за обслужване. Както каза колегата преди мен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: а
stanchev написа:ian190 написа:славянко
ти как мислиш кое ще върви повече
тдс-а или 20-ка м 50
М50Б20 отнася тдс-ката като гладен циганин баничка![]()
Абсолютно вярно!Лично съм се пробвал по Евлоги!!!

BMW Service Team
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Леко само с 520-ката, че да не изскочи от някъде някоя читава тдс-ка, че ако има и чип да не ви казвам, че пали турбото по-рано и направо чупи вратове на пътниците. 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Здравей
ТДС-са хич не е за подценяване върви доста и не харче толкова много колкото казват стига да е читав.В момента моя дава среден разход от 8.5 нафта с такъв стил на каране когато предишната 520-ка М50 ми даваше 11л. и тя беше безупречна.Че е капризен мотор да иска си някои профилактики които трябва да се правят за да нямаш грижи и да си караш колицата с удоволствие.Прочети тези теми:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37355
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27536
Прочети ги внимателно и ще ти стане ясно.Също така във важните теми най-отгоре има също писано.Ако колата те кефи вземи я ако си пилот пък
не ти препоръчвам дизел.Най-добрият вариант е 525 М50 вървежа спрямо разхода е оптимален 

ТДС-са хич не е за подценяване върви доста и не харче толкова много колкото казват стига да е читав.В момента моя дава среден разход от 8.5 нафта с такъв стил на каране когато предишната 520-ка М50 ми даваше 11л. и тя беше безупречна.Че е капризен мотор да иска си някои профилактики които трябва да се правят за да нямаш грижи и да си караш колицата с удоволствие.Прочети тези теми:


Прочети ги внимателно и ще ти стане ясно.Също така във важните теми най-отгоре има също писано.Ако колата те кефи вземи я ако си пилот пък


666 написа:Благодаря ви за отговорите.
Със сигурност няма да купя такава значи. Май ще се насоча към класиката Е34 520И. Така като чета ми става ясно , че това е най сполучливата...
До скоро
Момче, не се лъжи по приказки, вземеш ли читава ТДС-ка, 520-ката само ще гледа как ти се отдалечават стоповете


Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
kam_tod написа:666 написа:Благодаря ви за отговорите.
Със сигурност няма да купя такава значи. Май ще се насоча към класиката Е34 520И. Така като чета ми става ясно , че това е най сполучливата...
До скоро
Момче, не се лъжи по приказки, вземеш ли читава ТДС-ка, 520-ката само ще гледа как ти се отдалечават стоповетеНе говоря пък какво става след чипосване - няма да има и време да ги види







- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
ехххх
Голям мерак имах за 525тдс. Два месеца търсих "тромавия" дизел и направо щях да полудя. Вече не търся такъв дизел. Просто читавите никой не ги продава.
Аз исках като го купя да сменя консумативите и да карам.
А не да дам 2000 лева за ремонт.
Дано си харесаш автомобил.
Голям мерак имах за 525тдс. Два месеца търсих "тромавия" дизел и направо щях да полудя. Вече не търся такъв дизел. Просто читавите никой не ги продава.
Аз исках като го купя да сменя консумативите и да карам.
А не да дам 2000 лева за ремонт.
Дано си харесаш автомобил.
Ясно "kam_tod", но аз търся такава 525ТДС /читава разбира се/ от бая време. Е , не обикалям непрестанно , но когато имам време. Какво да ти кажа , ебати кочините се продават. Единсвената която ми хареса беше автоматик, комби и за капак с бяла, захабена кожа. Ами как да стане, кажи? Накрая ще се "наиграя" и после ще се разбия от ремонти. За това се тревожа. Иначе то е ясно , че чипосването е първата работа, но преди това трябва да се намери точната кола. Мисля , че ако взема бензин ще ми е доста по лесно, поне факторите с които трябва да се съобразя са с няколко по малко. Това ми е идеята. А и проблемите , за които чувам с главата на ТДС нещо ме плашат. Между другото си мислих, че този проблем е отстранен, все пак зная, че 524тд имаха бая ядове с това.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: а
Влез тук и виж как стоят нещата. http://zeperfs.com/duel817-568.htm Можеш да пробваш с каквато кола искаш. Ще видиш разликата между М51 и М50 В20 На 400 метра бензиновата дава някакви си стотни по бързо. Но да не забравяме че с малко инвестиция и този ТДС става много по бърз. Що се отнася до това дали ще намериш читава такава.... Мисля че се отнася и за 520-ката. Моята примерно като я продадох беше абсолютно читава. Казвам го защото знам как съм я потдържал. А и съм сигурен че ако поразпиташ тук из форума ще понамериш нещо такова.ian190 написа:славянко
ти как мислиш кое ще върви повече
тдс-а или 20-ка м 50
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Една ТДС-ка в София няма читава
Аз гледам мотора да е стегнат (гориво-нагнетателна помпа и др.)
Ламарините да не са се скапали.
Да не са "гнилочи" и да не е имал силен удър от пред (също и резервната гума да може да си седи на мястото си).
Да не са гледани животни в купето.
Вече си търся 520i или 525i.

Аз гледам мотора да е стегнат (гориво-нагнетателна помпа и др.)
Ламарините да не са се скапали.
Да не са "гнилочи" и да не е имал силен удър от пред (също и резервната гума да може да си седи на мястото си).
Да не са гледани животни в купето.
Вече си търся 520i или 525i.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани