Ел.проблем клапани парно
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Koenig specials
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: Junkers Ju 87
- Детайли за колата: http://www.youtube.com/watch?v=xg_4jYrF35s
Ел.проблем клапани парно
Колеги имам следния проблем. От клапаните на парното работи само единия, и странното е че го управлявам и от 2те врътки (с двузонов климатроник съм). Качих клапаните на колата на един приятел, и там всичко е 6 ... това ме навежда на мисълта, че имам проблеми с кабелите, а това е сериозна разправия. Дайте някакво мнение, съвет...какво да направя? Буксата която управлява клапаните (на 2рата снимка) е с 3 извода ... два (+) и един (-) най-вероятно. Отазд на модула за управление има голяма букса и и не по-малко от 10 кабела, много е възможно и кабелите да са в различен цвят, ако преди клапаните минват през разни датчици и т.н.
Възможно ли е да са релета (има ли релета м/у клапаните и управлението?) ...


Възможно ли е да са релета (има ли релета м/у клапаните и управлението?) ...


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел.проблем клапани парно
Управлението е директно свързано към клапаните, което пък от своя стана понякога води до дефект в модула.
Ти конкретно колега, измери за окъсяване между намотките т.е. какво е съпротивлението м-у масата и единият и другият извод.
Сумата от тези две съпротивления, трябва да е равна на съпротивлението между двата плюса.
Ти конкретно колега, измери за окъсяване между намотките т.е. какво е съпротивлението м-у масата и единият и другият извод.
Сумата от тези две съпротивления, трябва да е равна на съпротивлението между двата плюса.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ел.проблем клапани парно
Може да се провери и какво става с напрежението на двата дяла на буксата за клапаните на колата, когато се въртят врътките. 

- Koenig specials
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2013
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: Junkers Ju 87
- Детайли за колата: http://www.youtube.com/watch?v=xg_4jYrF35s
Re: Ел.проблем клапани парно
Пропуснах да спомена, че след като качихме клапаните на колата на моя приятел, свалихме неговия контролен панел и го качихме на мойта кола .... и отново тествахме. Целях да разбера дали моят панела не е дал фира. Ако кабелите стигат директно от панела до клапаните значи имам някъде или скъсана жица или окъсяване. Проверих цвета на кабелите - тези които стигат до буксата отпред нямат общо с тези който са на куплунга към панела. С мултицета не се справих. 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ел.проблем клапани парно
Koenig specials написа:Пропуснах да спомена, че след като качихме клапаните на колата на моя приятел, свалихме неговия контролен панел и го качихме на мойта кола .... и отново тествахме. Целях да разбера дали моят панела не е дал фира. Ако кабелите стигат директно от панела до клапаните значи имам някъде или скъсана жица или окъсяване. Проверих цвета на кабелите - тези които стигат до буксата отпред нямат общо с тези който са на куплунга към панела. С мултицета не се справих.
Панела за управление и компа на парното(климатроника) са две отделни понятия и компонента

Вземете и прочетете старите теми и се информирайте, кое как е.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ел.проблем клапани парно
Има една тема във "Важни" за смяна на филтъра на купето- нека колегата я погледне и ще разбере къде е компа. 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Ел.проблем клапани парно
Колега, ако ти е от полза - кабелите от управлението за лява/дясна клапа би трябвало да са съответно жълт с кафява ивица и жълт с виолетова ивица. Третият обаче за (ауто/макс функцията), до голямата черна букса под волана е червен/жълта ивица, половинка, а след това до буксата на клапите отива жълт единичка
.
/Не че се ровя, просто насаждах клима с изпорязани кабели и от зор ги научих наизуст
Успех.

/Не че се ровя, просто насаждах клима с изпорязани кабели и от зор ги научих наизуст

Успех.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани