гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Не му трябват никакви клапани, просто трябва да се изолират течовете, с изправна горивна магистрала преди и след филтъра няма нужда от никакъв Мунинг с каквито и да било клапани.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
vld написа:Не му трябват никакви клапани, просто трябва да се изолират течовете, с изправна горивна магистрала преди и след филтъра няма нужда от никакъв Мунинг с каквито и да било клапани.
С един подобен клапан колегата може да си спести доста пари и време за търсене и ремонти. Да кажем имаше описан един случай където смучеше въздух от семеринга на помпата само на студено- ще му излизи няколко стотин лева като цяла работа по нея, ако тръгне да го прави съм без да си има понятие може и повече. Може да смуче от конзолата на филтъра- още няколкостотин лева за оргинален за да не е мунинг. Прозрачните горивопроводи- още 100лв. Обаче се оказва, че причината е във възвратният клапан на подкачващата помпа- понеже не искаме да слагаме мунингован за 15лв. купуваме оргинална подкачваща помпа за 502 лв.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Прозрачния маркуч ако не е дърпан от някой аграр да разлепи от накрайниците, има два гумени опръстена които се продават в дару и са по 1лв., ако е преебан маркуча струва 50лв.
Нови дифтунги навсякъде, и нов филтър, а от конзолата няма от къде да дърпа освен от гумичките на двата маркуча които влизат в нея, и гумичката на горивния филтър.
А да дърпа въздух от семеринга на помпата за първи път чувам, че то там ако е пробило въздуха ще му е най малкия проблем, на работещ мотор за няколко часа ще набие половин литър нафта в маслото....
Общо взето не е нужно да спорим за глупости, аз лично видя ли дизел с такъв клапан, не бих го купил никога, защото за мен това означава , че колата не е поддържана добре, или е поддържана при некадърници, които незнаят за какво става въпрос.
Тоя прост мотор е толкова прост че няма на къде, и е бая дурако устойчив.
Нови дифтунги навсякъде, и нов филтър, а от конзолата няма от къде да дърпа освен от гумичките на двата маркуча които влизат в нея, и гумичката на горивния филтър.
А да дърпа въздух от семеринга на помпата за първи път чувам, че то там ако е пробило въздуха ще му е най малкия проблем, на работещ мотор за няколко часа ще набие половин литър нафта в маслото....
Общо взето не е нужно да спорим за глупости, аз лично видя ли дизел с такъв клапан, не бих го купил никога, защото за мен това означава , че колата не е поддържана добре, или е поддържана при некадърници, които незнаят за какво става въпрос.
Тоя прост мотор е толкова прост че няма на къде, и е бая дурако устойчив.

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Още в началото на темата писах че прозрачен маркуч от филтъра до ГНП-то нямам има един черен дебел със скоби(побългарено е)Филтъра (шампион) го смених миналия месец и затова мисля че от него няма как да дърпа въздух.А относно теча (то не тече ами само таи малко) се появи от както преместих ГНП-то към главата и сега пали малко по трудно от преди.
Някои има ли скиците на инструментите да ми ги прати за да си свърша цялата работа че тук от тоя познат които ги има нещо се цупи като стане на въпрос да ги взема?Аз имам комплект гидоре,ключове отверки,шестограми......
Аз лично се стремя да оправя колата както е била а не да продължавам с побългаряването.
Някои има ли скиците на инструментите да ми ги прати за да си свърша цялата работа че тук от тоя познат които ги има нещо се цупи като стане на въпрос да ги взема?Аз имам комплект гидоре,ключове отверки,шестограми......
Аз лично се стремя да оправя колата както е била а не да продължавам с побългаряването.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Колкото и да не ми се искаше днес запуших ЕГР-а с бирена капачка и да разлика във вървежа има но като цяло проблема си стои.
Да ми препоръчате някои колега който може да ми смени уплътненията на ГНП-то и да ми направи настроика след това??
На Иван от Петрич писах още преди но не ми е отговорил.
Благодаря Ви за активноста във темата.
Да ми препоръчате някои колега който може да ми смени уплътненията на ГНП-то и да ми направи настроика след това??
На Иван от Петрич писах още преди но не ми е отговорил.
Благодаря Ви за активноста във темата.

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Вчера еи така за проба сложих един клапан между филтъра и гнп-то.Разлика няма,В понеделник ще питам един маистор дали ще се навие да е прави,че на който и да кажа всеки се цупи. 

- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Помпата в резервоара няма възвратен клапан.Ако помпата не работи,започва да дърпа въздух поради разхерметизиране по трасето до ГНП.Горивото може да се връща в резервоара и заради пропуск от помпата в резервоара до дифтунгите на дюзите.Не зная колко точно,но някъде бях чел,че ГНПто прави доста голямо подналягане и точно заради това може да дърпа въздух.Иначе ,някои колеги пишат,че ТДСа работи и без подкачваща помпа.Тази помпа работи винаги , без оглед количеството гориво в резервоара,както някои колеги писаха.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
150 бара мисля че е налягането.Ако смуче въздух от някъде(гнп-то) защо не прекъсва постоянно а само в началото докато запали?Защо когато времето е по топло колата пали по лесно?Подкачващата я смених и разбрах че не е от нея проблема.Сега мисля да сложа една добавка на Глико за почистване на горивната система и като свърши нафтата ще карам да сменят уплътненията на помпата и пак ще пиша.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
nasko_hd написа:150 бара мисля че е налягането.Ако смуче въздух от някъде(гнп-то) защо не прекъсва постоянно а само в началото докато запали?Защо когато времето е по топло колата пали по лесно?
1.Налягането е ясно,за подналягане говорех.
2.Нямаш прозрачен маркуч след филтъра,а така не можеш да разбереш преди ГНП или след нея има пропуски.Може да си е дръпнала въздух от върха на дюзата(разпръсквач),дифтунги,маркучи за обратна нафта,уплътнение на ГНП,Опръстени на конзолата на филтъра и така до резервоара.
3.Претрисането за секунда две може да е от изгоряла подгревна свещ.Моята е така. Ако прекъсва по-дълго,вероятно са две,щото при три изгорели ще е доста по трудно паленето.
Свещите се проверяват най лесно от релето за подгрева.На него си пише кой кабел за коя е .
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
ТРСТ написа:Помпата в резервоара няма възвратен клапан.Ако помпата не работи,започва да дърпа въздух поради разхерметизиране по трасето до ГНП.Горивото може да се връща в резервоара и заради пропуск от помпата в резервоара до дифтунгите на дюзите.Не зная колко точно,но някъде бях чел,че ГНПто прави доста голямо подналягане и точно заради това може да дърпа въздух.Иначе ,някои колеги пишат,че ТДСа работи и без подкачваща помпа.Тази помпа работи винаги , без оглед количеството гориво в резервоара,както някои колеги писаха.
има възвратен клапан и е с една съчма и пружинка вътре в самата помпа

- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Ей сега я вадя и я разглобявам-за спорта.Може и да си прав но преди години , като я пробвах,не показа да има или не е работил. Справката в ГоОглето рече,че няма,ама и то греши,та и честичко дори.Гледам някои момчета се сверяват по аутодата, ама като не пипат,а само четат,няма как да знаят,че и там е бъкано с грешки.
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
ТРСТ написа:Свещите се проверяват най лесно от релето за подгрева.На него си пише кой кабел за коя е .
Тва реле да ебе поп майка му одеве с щангата го клатех и не излиза сега диря снимки на видя как е закачено.Иначе сигура имам поне 2 изгорели свещи щото и колко и да подгрявам пак се тормози преди да запали.Първо на 2-3 цилиндъра и после останалите.Мисля да сложа на ХКТ свещи японски и на добра цена(20 лв парчето).
п.п.цял следобед сменям буркана на хидравликата че ми таи от там и през ден по 5 лв за масло давам.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
nasko_hd написа:ТРСТ написа:Свещите се проверяват най лесно от релето за подгрева.На него си пише кой кабел за коя е .
Тва реле да ебе поп майка му одеве с щангата го клатех и не излиза сега диря снимки на видя как е закачено.Иначе сигура имам поне 2 изгорели свещи щото и колко и да подгрявам пак се тормози преди да запали.Първо на 2-3 цилиндъра и после останалите.Мисля да сложа на ХКТ свещи японски и на добра цена(20 лв парчето).
п.п.цял следобед сменям буркана на хидравликата че ми таи от там и през ден по 5 лв за масло давам.
Релето,като го хванеш с дясната ръчичка,излиза като леко наклониш предната му част,тази откъм теб,леко надолу и дърпаш.Като го извадиш ще разбереш как му е закопчаването.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
mgate написа:ТРСТ написа:Помпата в резервоара няма възвратен клапан.Ако помпата не работи,започва да дърпа въздух поради разхерметизиране по трасето до ГНП.Горивото може да се връща в резервоара и заради пропуск от помпата в резервоара до дифтунгите на дюзите.Не зная колко точно,но някъде бях чел,че ГНПто прави доста голямо подналягане и точно заради това може да дърпа въздух.Иначе ,някои колеги пишат,че ТДСа работи и без подкачваща помпа.Тази помпа работи винаги , без оглед количеството гориво в резервоара,както някои колеги писаха.
има възвратен клапан и е с една съчма и пружинка вътре в самата помпа
Грешиш , колега.Ни съчма,ни пружинка.За клапан да не говорим.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: гасне в движение 325 ТДС 96г комби
Те това е помпата от автомобила от как е станал кола.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани