Бензинова помпа и резерв

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Бензинова помпа и резерв

Мнение от Rennfahrer » 29 Окт 2013, 23:19

Здравейте,

абе вярно ли, че не било хубаво колата да се оставя да се кара на лампа, щото да не се преебяла бензиновата помпа? По пътя на логиката, тя не трябва ли да смуче така или иначе от дъното на резервоара, все пак наличното гориво трябва да може да се изгори докрай, в случай на необходимост? :dunno: Пък за разни утайки и гняс евентуално, горивния филтър да се грижи. Не знам, вие какво мислите по въпроса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Бензинова помпа и резерв

Мнение от krasi2bmw » 29 Окт 2013, 23:37

Помпата колега трябва винаги да е покрита с гориво , тоест да има поне 10 л. . При каране с по малко гориво самата помпа остава открита и не може да се охлажда което води до скапване на помпата , и олекване с няколко стотин лева взависимост от модела . ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Бензинова помпа и резерв

Мнение от timur_lenk » 30 Окт 2013, 12:22

Чувал съм ,че можела да вкара въдух в системата като се клати горивото,когато е малко.Има утайки по дъното като е малко горивото ги вкарваш знаеш къде.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Бензинова помпа и резерв

Мнение от Trixster » 30 Окт 2013, 12:23

krasi2bmw написа:Помпата колега трябва винаги да е покрита с гориво , тоест да има поне 10 л. . При каране с по малко гориво самата помпа остава открита и не може да се охлажда което води до скапване на помпата , и олекване с няколко стотин лева взависимост от модела . ;)


+1 . Не е хубаво да се кара на резерва продължително време. Старата ми кола беше на газ и винаги следях да имам бензин над първото деление и да не свети лампата. Карането на резерва за продължително време скапва и не само помпата. В резервоара като няма бензин се отделят изпарения и почват процеси които водят до проблеми с цялата горивна с-ма. Даже препоръчително е ако колата не се кара дълго врене да не се оставя с празен резероар.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook