Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Привет колеги,
Някой може ли да ми даде съвет при почистен EGR и сменен соленоид, от какво може да се получава следната грешка ?
Мерси предварително
Някой може ли да ми даде съвет при почистен EGR и сменен соленоид, от какво може да се получава следната грешка ?
Мерси предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
мисля че от блокирал(неработещ) ЕГР дава тази грешка
- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Преди време имах същата грешка и даже си купих чисто нов ЕГР и вакум клапана който го управлява и пак така, накрая се оказа че не му достига вакума да движи ЕГР-а а проблема беше в запушен щутцер на главната вакум тръба, от където ЕГР, вихрови клапи и тампони на двг взимат вакум. За да стигнеш до него сваляш колектора. Може и някой вакум да имаш изкочил, но в вакумите или клапана е проблема.

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
да и аз имах такава грешка.Виж си дроселовата клапа дали ти работи(ако имаш де) при мен това беше пробема.Много лесно се проверява просто сваляш маркуча към дросела и ЕГР палиш гасиш и ако не мърда ето ти проблема(проверих моя код за грешка е същия,но трябва да имаш и за дроселова клапа записана.Ако все пак се окаже,че е ЕГР имам такъв за кола със дросел и си работи ако имаш интерес пиши на лични.
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Мерси за отговорите. Ще пиша след седмица какво е развитието.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Здравейте - аз имам bmw 730 D 2005 г. и ми излезна следния проблем... когато колата е напълно студена и запаля двигателя работи нормално и след 6-7 секунди започва да се тресе все едно прекъсва .след като я изгася и след това пак запаля пак същото след 6-7 секунди започва пак. дори и подавам леко гас до към 1300-1500 и стрелката на оборотомера подскача леко на горе и надолу. като тръгна да я карам и придръпва но след около 1-2 минути като позагрее леко и всичко се оправя.оборотите са нормални и двигателя мърка. тази сутрин реших преди да я запаля да откача вакум мъркучето на ЕГР и запалих след което двигателя заработи без никакво прекъсване и разтрисане но ми светна лампата за двигателя и ми изписа грешка че вредните емисии са прекалено големи .сложих пак вакума и карах около 30 км докато изгасна лампата. преди малко пак я запалих на студено и пак се тресе.два пъти ми се случи дори да изгасне двигателя. ако някой може да помогне моля да пише. аз живея в англия и тукашните монтьори не са много в час 

- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Trixster написа:Мерси за отговорите. Ще пиша след седмица какво е развитието.
добре че писа след седмица
henry1981 написа:Здравейте - аз имам bmw 730 D 2005 г. и ми излезна следния проблем... когато колата е напълно студена и запаля двигателя работи нормално и след 6-7 секунди започва да се тресе все едно прекъсва .след като я изгася и след това пак запаля пак същото след 6-7 секунди започва пак. дори и подавам леко гас до към 1300-1500 и стрелката на оборотомера подскача леко на горе и надолу. като тръгна да я карам и придръпва но след около 1-2 минути като позагрее леко и всичко се оправя.оборотите са нормални и двигателя мърка. тази сутрин реших преди да я запаля да откача вакум мъркучето на ЕГР и запалих след което двигателя заработи без никакво прекъсване и разтрисане но ми светна лампата за двигателя и ми изписа грешка че вредните емисии са прекалено големи .сложих пак вакума и карах около 30 км докато изгасна лампата. преди малко пак я запалих на студено и пак се тресе.два пъти ми се случи дори да изгасне двигателя. ако някой може да помогне моля да пише. аз живея в англия и тукашните монтьори не са много в час
купи си кабел със софтуер закачи я и прочети грешките,които записва
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
miroleskov написа:Trixster написа:Мерси за отговорите. Ще пиша след седмица какво е развитието.
добре че писа след седмица
Верно че мина цяла седмица от тогава![]()
При мен се оказа, че проблема идва от дебитомера,. Все още не съм го сменил, за момента просто е откачен и нямам проблем с работата на двигателя и лампата за изгорелите газове не е светвала повече. Надявам се съвсем скоро да взема нов дебитомер и да изчистя положението.
П.С. - Нямах записана абсолютно никаква грешка за дебитомера или нещо което да навежда на мисълта за проблем с него. Милен от Суходол диагностицира проблема и благодарение на него разбрахме какво се случва. При запален и загрял двигател изключването на дебитомера променя работата на мотора, двигателя се успокои, детонацийте изчезнаха, деменето от ауспуха изчезна и не на последно място разхода се намали.
Ще се постарая да не забравя и да пиша какво се случва след смянта на дебитомера!henry1981 написа:Здравейте - аз имам bmw 730 D 2005 г. и ми излезна следния проблем... когато колата е напълно студена и запаля двигателя работи нормално и след 6-7 секунди започва да се тресе все едно прекъсва .след като я изгася и след това пак запаля пак същото след 6-7 секунди започва пак. дори и подавам леко гас до към 1300-1500 и стрелката на оборотомера подскача леко на горе и надолу. като тръгна да я карам и придръпва но след около 1-2 минути като позагрее леко и всичко се оправя.оборотите са нормални и двигателя мърка. тази сутрин реших преди да я запаля да откача вакум мъркучето на ЕГР и запалих след което двигателя заработи без никакво прекъсване и разтрисане но ми светна лампата за двигателя и ми изписа грешка че вредните емисии са прекалено големи .сложих пак вакума и карах около 30 км докато изгасна лампата. преди малко пак я запалих на студено и пак се тресе.два пъти ми се случи дори да изгасне двигателя. ако някой може да помогне моля да пише. аз живея в англия и тукашните монтьори не са много в час
При мен също се случи 2 пъти колата да ми загасне. От както съм с откачен дебитомер колата не е загасвала и тези детонации и тересене на двигателя изчезнаха. Ако ти трябва майстор споменах името и мога да ти дам контакти на лично. Или може да пробваш съвета на колегата miroleskov, да си вземеш кабел за диагностика и също така опитай сам да разкачиш дебитомера докато работи колата за да видиш дали ще се промени работата му, ако стане по-спокоен и тресенето изчезне това трябва да е проблема.
Успех!!!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Здравейте отново. Да се похваля засега проблема се реши без диагностика... Значи , реших да погледна всмукателните колектори понеже изгледох доста клипове в youtube.com и свалих колектора и просто се стрестнах....6-те клапи едва мърдаха с доста силно бутане защото целите бяха в нагар и сажди твърди като камък. Другото което ми направи впечатление , имаше около 2 молиметра нагар сажди и пак твърди по 6-те отвора на колектора. Отне ми към 4 часа да изчистя всичко и падаха парчета дебели люспи сажди. За капак на всичко случайно реших да проверя подгревните свещи понеже е лесно като го няма колектора и се оказа че 5 от 6 са изгорели и отидох до бмв магазина и взех всичките направо за 100 паунда. След като почистих всичко и сглобих колектора запалих. Нито се разтресе нито нсмали оборотите нито лампа светна на таблото. До днес вече 6-7 пъти я паля на студено и изчаквам да поработи малко и няма проблем. Сега имам чувство ме работи някак си по леко и показва по нисък моментен разход на гориво но може и само да ни се струва защото доста се бях развълнувал. Благодаря ви все пак за съветите. Ако нещо пак излезне ще споделя
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Само да добавя че от дясната страна откъм предното стъкло на колектора има датчик който влиза в колектора и има като тръбичка и предполагам че измерва някакво налягане на въздушния поток. Тръбичката на датчика също беше пълна със сажди (нагар) , но вече не е
. Тази сутрин при 4 градуса навън запали перфектно и двигателя просто мърка без да трепне и дори го изчаках 2-3 минути на обороти преди да тръгна. Засега това е всичко.

- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Колеги, появява ми се същата грешка 4501 от около 2 месеца, но сега се захващам с проблема. Значи колата като е студена и оборотите леко играят, и като спра на светофар падат оборотите за секунда и се вдигат и пропушва черно и се чуди с коя предавка да тръгне, дали с 1 или 2-ра и пак пуши черно. Това трае докато загрее. Интересното е, че проблема ми се появи след свалянето на колекторите за чистене и за смяна на реле+свещи. Съмнява ме дросела да не е. Иначе дросела може ли да прави мизерии и при загрял двигател, да накара оборотите до играят съвсем леко, почти не се забелязва но има лека промяна на обороти при работа на място.
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Дросела ако не е изправен седи постоянно отворен, по-скоро да не е проблема в него, а ако се е прецакал някой зъб, постоянно ще седи в някакво положение, но това можеш да го видиш за 1мин сваляйки маркуча, който идва от кулера.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
До сега тествах дросела, и си затваря при гасене на двигателя. Когато работи двигателя седи в отворено положение. После се насочих към егр маркуча. Запалих изкарах маркуча и си поставих пръста и имаше вакум, но за 10 секунди и после спираше докато не запаля на ново. Така ли трябва да е? Също съм чистил и МАП сензора в колектора преди 1 седмица, но грешката пак се появява. Сега на къде да погледна? Иначе като си изтрия грешката се появява отново при 2-3то студено палене а не веднага.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
На скоро отворих колектора за профилактика и клапана на EGR-а имаше нагар, даже май беше блокирал в долно положение. След доста търкане и пръскане с един препарат за гняс светна и си работи нормално
. Та в тази връзка си мисля ако наистина е блокирал в затворено положение какво се е случвало, дали е било проблем това?

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с EGR - Exhaust recirculation regulation
Bordo_77 в затворено положение е голям проблем, но ето ви да прочетете за различните симптоми
EGR Valve Stuck in the Closed Position
An EGR valve that is stuck in the closed position will raise the temperatures in the combustion chamber, creating a knocking or pinging. This is especially noticeable in situations where the vehicle is accelerating or cruising. EGR valves stuck in the closed position are especially dangerous for vehicles equipped with turbos since the high temperature and constant exposure will eventually cause the turbo to seize.
EGR Valve Stuck in the Open Position
If the EGR valve is stuck in the open position, the vehicle will experience a rough idle or frequently stall. If the valve is not completely stuck open but never achieves a tight seal when it closes, the engine can "miss" or shudder because of the improper mixture of the combustion elements.
EGR Valve Opens Too Much or Too Soon
Sticky EGR valves that open too much or too soon will cause the vehicle to stumble or hesitate when accelerating. Experiencing a loss of power, when accelerating, may also be a symptom of a sticky EGR valve.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани