Фарове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: Фарове
Колеги, а на фарове зкв как се обръща снопа от анлийско движение на европейско.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Фарове
Mr2faces написа:Колеги, а на фарове зкв как се обръща снопа от анлийско движение на европейско.
Имаше подобна тема, потърси.
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Re: Фарове
Фара се разглобява стигаш до лупана целия механизъм се завъртва на следващото зъбче което е фиксирано на механизма и после по обратния път на глобяването, лошото е че се стига до моя проблем които съм посочил в тая тема !
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фарове
Jang1r останал съм със впечатление, че разбираш от фарове, моля те постни някакви по-подробни снимки, че това е проблем, който засега решение няма. Реглаж на стенд ще отнеме страшно много време и се съмнявам някой да си играе. Говоря за реглаж на точно този вид фарове, иначе за късите отнема 5 мин.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Фарове
zafirovp написа:Jang1r останал съм със впечатление, че разбираш от фарове, моля те постни някакви по-подробни снимки, че това е проблем, който засега решение няма. Реглаж на стенд ще отнеме страшно много време и се съмнявам някой да си играе. Говоря за реглаж на точно този вид фарове, иначе за късите отнема 5 мин.
Не би трябвало да отнема много време, ако човек го е правил поне веднъж и фара е О.К. (някоя пласмаса да не е счупена и трябва да се наставя). По-добре да ти го направят професионалисти. Доста е неприятно нощно време с лошо ностроени фарове, особено ако си срещу тях.

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фарове
Така е, но точно при ZKW реглажа на дългите изисква разглобяване и монтиране на колата без стъкла на фара.
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Re: Фарове
Колеги, направих реглажа но ми отне цял ден, мъка голяма!
Разглобих фаровете, свалих стъклата и ги монтирах на колата, вкарах си е гаража и почна реглаж на фаровете ляв, десен докато ги нагласих горе долу! Проблема идваше като сложа стъклата на фаровете дългите си светеха един път много в ляво друг път дясно та се налагаше да ги свалям няколко пъти.
Десният фар накрая се наложи да го регулирам от самия захват на колата но станаха.
Фаровете светят много добре с Ксенон 35W но ми се иска да си сложа 55W защото някои нови коли които са с Ксенон като застанат зад мене ми правят сянка! Имам чувството че техния е много по силен от моя, то от там тръгна цялата работа за почистване на фаровете. За сега никои не е пресветкал като карам извън града и смятам че късите съм ги настроил добре а дългите е проблема че светят в точка от там идвасхе проблема, ходих при приятели с машина но като посочихме машината пред дългите светлината бе навсякъде, те ми го казваха но аз не вярвах докато не видях с очите си. Ако някой колега се колебае дали да си почисти фаровете бих му казал че неси заслужават нервите, по добре е да си вземе по силен ксенон 55W 75W 100W сега поне избор има много !
Благодаря на всички колеги, ако има въпроси моля задавайте стига мога да отговоря!
Успех
Разглобих фаровете, свалих стъклата и ги монтирах на колата, вкарах си е гаража и почна реглаж на фаровете ляв, десен докато ги нагласих горе долу! Проблема идваше като сложа стъклата на фаровете дългите си светеха един път много в ляво друг път дясно та се налагаше да ги свалям няколко пъти.
Десният фар накрая се наложи да го регулирам от самия захват на колата но станаха.
Фаровете светят много добре с Ксенон 35W но ми се иска да си сложа 55W защото някои нови коли които са с Ксенон като застанат зад мене ми правят сянка! Имам чувството че техния е много по силен от моя, то от там тръгна цялата работа за почистване на фаровете. За сега никои не е пресветкал като карам извън града и смятам че късите съм ги настроил добре а дългите е проблема че светят в точка от там идвасхе проблема, ходих при приятели с машина но като посочихме машината пред дългите светлината бе навсякъде, те ми го казваха но аз не вярвах докато не видях с очите си. Ако някой колега се колебае дали да си почисти фаровете бих му казал че неси заслужават нервите, по добре е да си вземе по силен ксенон 55W 75W 100W сега поне избор има много !
Благодаря на всички колеги, ако има въпроси моля задавайте стига мога да отговоря!
Успех

- milen_887
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318м43
- Мечтае да кара: е36 м3ево
Re: Фарове
Реглажа на фаровете става по следния начин.Свалят се стъклата,фаровете се монтират на колата.Палите колата отивате на някой прав участък,нагласявате дългите светлини както ви харесва,от врътките отзад на фаровете.След това отивате на някоя стена и нагласяте късите светлини от 3те болта,така че да не заслепяват др.участници в движението.Сглобявате и сте готови,получава се перфектно.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фарове
Да, но е доста тегаво да се нагласят дълги по усет. Все пак, май това е единственото решение. Тези дни ще поразпитам, дали някой ще се навие да го направи на стенд, но много се съмнявам.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Фарове
Сваляте фара.С нещо подавате ток на късите и дългите и ги нагласяте като на схемите по-долу.
С телефон са правени снимките,но ще добиете представа заради кад проекта на пейнт
.Ако все пак някой не е разбрал нещо ще помагам и обяснявам
Едит:Грешката е превел и постнал доста добре частта с настройката на български,но липсва описанието как да настроим дългите,ако поради някаква причина са разместени.Ето и линк към темата ЦЪК.
След като прочетете темата и вече знаете какво значат въпросните точки и как се настройва фар просто следвайте следната схема от сайта на Stern,като по-долу съм качил и рисунка на пейнт
:

За англо разбиращите доста добро четиво за настройката на фаровете:
http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html
ЗКВто ми с рециклирани рефлектори на късите,измити стъкла и 4300к 35в ксенон с AC баласти свети по добре от 80-90% от колите със заводски ксенон
Свети предостатъчно и на мокро.Да не си взел от калпавите DC баласти и гадни чобанско-сини 6000-8000к крушки
Въпросните 55в и нагоре баласти не ги препоръчвам.Все пак има и други участници в движението
За дългите не успях да разбера какво си се опитал да напишеш
Ето го и личното ми мнение.
е36ците имат прекрасни дълги.Ако стъклата са си на място и са регулирани по схемичката която показах не би трябвало да имаш проблеми.Дългите светят с дълъг и концентриран лъч,при това доста надалеч,за разлика от други коли които съм карал.Колкото това е приятно за каране по някой прав първокласен път или магистрала,то при планински с по-острички завой се забелязва една "дупка" между късите и дългите,която пък се покрива прекрасно от фаровете за мъгла.



Едит:Грешката е превел и постнал доста добре частта с настройката на български,но липсва описанието как да настроим дългите,ако поради някаква причина са разместени.Ето и линк към темата ЦЪК.
След като прочетете темата и вече знаете какво значат въпросните точки и как се настройва фар просто следвайте следната схема от сайта на Stern,като по-долу съм качил и рисунка на пейнт


За англо разбиращите доста добро четиво за настройката на фаровете:
http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html
Ta4kata написа:Фаровете светят много добре с Ксенон 35W но ми се иска да си сложа 55W защото някои нови коли които са с Ксенон като застанат зад мене ми правят сянка! Имам чувството че техния е много по силен от моя, то от там тръгна цялата работа за почистване на фаровете. За сега никои не е пресветкал като карам извън града и смятам че късите съм ги настроил добре а дългите е проблема че светят в точка от там идвасхе проблема, ходих при приятели с машина но като посочихме машината пред дългите светлината бе навсякъде, те ми го казваха но аз не вярвах докато не видях с очите си. Ако някой колега се колебае дали да си почисти фаровете бих му казал че неси заслужават нервите, по добре е да си вземе по силен ксенон 55W 75W 100W сега поне избор има много !
ЗКВто ми с рециклирани рефлектори на късите,измити стъкла и 4300к 35в ксенон с AC баласти свети по добре от 80-90% от колите със заводски ксенон



За дългите не успях да разбера какво си се опитал да напишеш

е36ците имат прекрасни дълги.Ако стъклата са си на място и са регулирани по схемичката която показах не би трябвало да имаш проблеми.Дългите светят с дълъг и концентриран лъч,при това доста надалеч,за разлика от други коли които съм карал.Колкото това е приятно за каране по някой прав първокласен път или магистрала,то при планински с по-острички завой се забелязва една "дупка" между късите и дългите,която пък се покрива прекрасно от фаровете за мъгла.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фарове
Здравей,
благодаря ти за отговора. Много точно си обяснил всичко. Най-после може да си нагласим дългите перфектно.
Последен въпрос.
На графиката от сайта центъра на дългите трябва да е на същото разстояние от земята, на което са фаровете.
На твоята графика, центъра на дългите е същия както центъра на късите(на височина). Или при правилна настройка, със 1% наклон.
Как точно трябва да е?
Благодаря много.
благодаря ти за отговора. Много точно си обяснил всичко. Най-после може да си нагласим дългите перфектно.

Последен въпрос.
На графиката от сайта центъра на дългите трябва да е на същото разстояние от земята, на което са фаровете.
На твоята графика, центъра на дългите е същия както центъра на късите(на височина). Или при правилна настройка, със 1% наклон.
Как точно трябва да е?
Благодаря много.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани