Климатроник, температура в купето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 325tds, e36, touring

Климатроник, температура в купето

Мнение от Essenov » 20 Окт 2013, 12:18

Здравейте колеги,

Контролера за климатика ми е същия като на прикачената снимка. При външна температура 20 градуса например, зададена температура в купето 18°С при спрян климатик, температурата на струята, която влиза в купето ми е 24 градуса да речем. Това го замервам с термометър вкаран във въздуховодите. Малко ми е жега тия дни, а не ми се ще да пускам климатика при условие, че външната температура не е над 20 градуса.

Някакви идеи от къде идва разликата от 4 градуса и как мога да я намаля?

Благодаря предварително на всички, които биха ме посъветвали да си отворя прозореца.

:driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Климатроник, температура в купето

Мнение от stony1 » 20 Окт 2013, 16:09

Да речем или реално температурата на струята е 24 градуса?
Ако е "да речем" и просто се чудиш защо има малка разлика то това е нормално, защото въздухът минава през места, чиято температура е по-висока от външната и ги охлажда, при което неговата температура се повишава.
Ако разликата е доста по-голяма, тогава е време да си провериш клапаните за парното, които са до сервото на спирачките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Климатроник, температура в купето

Мнение от JOGI » 20 Окт 2013, 17:28

Essenov написа:Малко ми е жега тия дни, а не ми се ще да пускам климатика при условие, че външната температура не е над 20 градуса.

компресора не е само, за да прави студено. аз и зимата често карам с пуснат, щото иначе ако от есен до пролет не се включва, после ще се чудиш къде бяга фреона. и в книжките май пишеше, че минимум веднъж в месеца трябва да се пуска

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 325tds, e36, touring

Re: Климатроник, температура в купето

Мнение от Essenov » 20 Окт 2013, 19:10

stony1 написа:Да речем или реално температурата на струята е 24 градуса?
Ако е "да речем" и просто се чудиш защо има малка разлика то това е нормално, защото въздухът минава през места, чиято температура е по-висока от външната и ги охлажда, при което неговата температура се повишава.
Ако разликата е доста по-голяма, тогава е време да си провериш клапаните за парното, които са до сервото на спирачките.


Около 4 градуса разлика ми дава, променливо е.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook