Проблем с ГИ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 16 Окт 2013, 12:03

Това значи диференциалното налягане да стане под 1000мР ?! При мен празния ход е ОК и сега, проблема е, че не държи налягане при подаване на газ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Окт 2013, 12:13

Абе стига в тва диференциално налягане...... нищо му няма да е под 1 бар.

меджика каот му дадеш газ пада за част от секундата и после вдига и държи докато има товар.

ако ти пада налягането е крайно време да смениш тръбата от до с голяма и голяма сонда. и пак разпробийй инжекторите. празен ход винаги ще имаш , на високите няма сила. горе доли на 1.3 бара налягане трябва да е меджика на празен ход- налягане в рейката.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Проблем с ГИ

Мнение от LiTtLeRoCk » 16 Окт 2013, 20:28

Днес ми настройваха инжекциона и пича каза, че въпросното налягане при мен е 1.76, което е малко високо, но не би трябвало да е проблем.А така ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Окт 2013, 22:21

LiTtLeRoCk написа:Днес ми настройваха инжекциона и пича каза, че въпросното налягане при мен е 1.76, което е малко високо, но не би трябвало да е проблем.А така ли е?


Налягането ти е високо щото са ти малки отворите на инжекторите. 2.3мм са за 28цата.

друг е въпроса какъв е редуктора, има редуктори които не могат да работят под 1.6бара...тогава всичко си е нормално ако е така.

ако редуктора ти пада на 1 , 1,2 ,. 1.3 дупчи и сваляй.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Проблем с ГИ

Мнение от LiTtLeRoCk » 17 Окт 2013, 5:34

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
LiTtLeRoCk написа:Днес ми настройваха инжекциона и пича каза, че въпросното налягане при мен е 1.76, което е малко високо, но не би трябвало да е проблем.А така ли е?


Налягането ти е високо щото са ти малки отворите на инжекторите. 2.3мм са за 28цата.

друг е въпроса какъв е редуктора, има редуктори които не могат да работят под 1.6бара...тогава всичко си е нормално ако е така.

ако редуктора ти пада на 1 , 1,2 ,. 1.3 дупчи и сваляй.

Днес ще разглобя покрай него и ще видя каква марка е и дали пише нещо на него.Докато я гледаха на компа изписа "Големи дюзи възможен проблем при работата на празен ход" или нещо от сорта беше.А колата си мърка на ниски обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 17 Окт 2013, 11:53

Върти налягането докато станат 5 мс на празен ход ма газ а бензиновите си останат като на бенз окикло2.8.ако въртиш налягането много пусни едно авто за да хванел празния од пак и да си на 5 мс на газ..неа си оише компа квото иска.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 17 Окт 2013, 15:06

Tия дни ще слагам по-голяма сонда, и ще пиша за резултата. М/у другото като видях горното мнение се загледах в бензиновите ми времена на бензин. Май бензиновите дюзи са ми отеснели. На празен ход 3.6-3.7мс, а на около 6000 об/мин вече съм над 18.6мс, което значи, че са почти на 100%. Ще слагам 250сс от м52б28..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с ГИ

Мнение от zvetiko » 17 Окт 2013, 15:22

LiTtLeRoCk написа:Днес ще разглобя покрай него и ще видя каква марка е и дали пише нещо на него.Докато я гледаха на компа изписа "Големи дюзи възможен проблем при работата на празен ход" или нещо от сорта беше.А колата си мърка на ниски обороти.


Може наистина дюзите да са с по-голям отвор, може налягането да е много високо. За мен по-добрата комбинация е по-високо налягане със съответстващият му отвор на дюзите- колата се държи по-добре, когато газта започне да свършва и при резки натоварвания на двигателя, защото по-трудно се стига до налягането за превключване на бензин. Виж също така как е нагласено и налягането за превключване на бензин- нека ти го направят на 0.75 бара защото е оптималното колата да превключи на бензин, без да се мъчи защото не и достига газ. По принцип правилното регулиране се прави когато колата е в движение. От това, което пишеш предполагам, че софтуера за диагностика позволява да се нагласи превключването на бензин при достигане на определени обороти и последващото връщане на газ, когато колата падне под тях- ако усещаш някакъв проблем при изпреварване може да поискаш да я активират да кажем за обороти над 4000. Също така може за зимата температурата на превключване да ти я нагласят на 45гр., предполагам, че циклите за обхождане на цилиндрите са активирани- 3 са оптималните.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 17 Окт 2013, 20:35

Значи можело да излезе полезна тема :yes:
Искам само да попитам нещо - нахално ли ще е ако и аз използвам тези тънкости при настройката на инжекциона? Също така да попитам уважаемия колега zvetiko това обхождане на цилиндрите променя ли се от броя им (4-6-8) или е константна величина?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ГИ

Мнение от vladobate » 18 Окт 2013, 22:03

Полезна тема можело да стане , ами давайте . Много се говори , че настройка се правела в движение , така било правилно ама защо и как точно се прави какво се следи като данни нищо не се казва . Да споделя и моя скромен опит , доскоро заклет дизелджия сега и на газ минах , ми не било страшно. Не съм съгласен , че по-високо налягане на радуктора било по-добре и това била целта . Ами то налягането зависи от възможностите на редуктора , големина на отворите на дюзите и мотора като работни характеристики . Моя работи на 1.15бара и кат му дам газ отива на 2 бара и не мърда ако ще и червата да му изкарам . Странна работа , но перфектен празен ход и добра кондиция при натоварване , ама редуктора е презпасен над 60% от номиналната мощност на мотора , това има значение . Настройка в движение , първо добре загрял двигател , после запис на крива на бенз и почвате да вкарвате мотора в различни режими на натоварване следейки показанията на ламбда . Променяте кривата на газ и не е задължително да е напълно успоредна на бензиновата това не е чиста аритметика , да нека да следва бензиновите времена с определен коефициент отгоре , но мототра като работни характеристики един път и моментно състояние втори път ще покаже какви са му нуждите на газ. Естествено говоря за лабда , дебитомер , нок сензори и т.н. в повече от добра кондиция да не кажа перфектна поне за ламбда . Та променяте кривите на газ и карате следейки постоянно лабда показателите за да се настрои мотора на различна от бедна и или преобогатена ( за дълго време ) смес . Честно казано за сам човек си е трудничко , но ако си имате помощник ще се постигне в пъти по-добър резултат от настройка автоматична или закоравял газаджия дето му е писнало от смръдливата газ . Та за мен това е истинско ламбда какво показва и каква е сместа при различни режими . Кривата й играе постоянно ( при добра смес , то това е бензинката не седи мирна постоянно е в търсене на златната среда ) , но нека се обръща внимание в горната част ( по-богата смес ) или долната част се движи сравнявайки постоянно с показанията на бензин при същите режими на натоварване на двг . Това е , просто кат фасул , за бензина толкоз . И още нещо имам монтиран авансатор и то на двг с ванус на всмукателя и постоянна промяна на момента на запалване от ЕКУ и то в широк диапазон . Всеобщо мнение е че няма смисъл , но аз съм на другото мнение и то от личен опит . Благодарение на това устройство колата върви по-добре на ниски обороти по-отзивчива дори от работа на оригиналното гориво , тъй че който има възможност ( пък и не е толкоз скъп ) нека си монтира такъв гъдел елементарно е и да се използват възможно повече екстри и подобрения на ГИ. Пак казвам не винаги и във всичко по-голямото е по-добро визирам налягането на редуктора . Пробвал съм и с по-високо налягане , ами не бях доволен не мисля че беше по-добре даже напротив , умно е да се съобразят възможностите на избраната техника на ГИ и познаването работата на двг както и стремежа на бензиновия мотор да остава във златната среда нито преобогатена нито бедна смес. И последно , нок сензори много важни , могат да спънат двг до неузнаваемост пък иди търси под вола теле , имат си както начини за замерване така и момент на затягане на крепежния елемент към двг както е зададен по спецификация за да отчита вярно вибрациите му . Успех .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Окт 2013, 22:26

Браво , откъде ти дойде сила да го напишеш това??? Нали знаеш че някой газови нямат криви ,а само една таблица а на други и ламбдите не са вързани да гледат кво става а четат от бензионовите инжектори ?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ГИ

Мнение от vladobate » 18 Окт 2013, 23:03

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Браво , откъде ти дойде сила да го напишеш това??? Нали знаеш че някой газови нямат криви ,а само една таблица а на други и ламбдите не са вързани да гледат кво става а четат от бензионовите инжектори ?

Не не го знаех . Ами слагайте си газови с криви и възможност за ламбда показания :mhihi: . Сили ли , ша са пръсна от сили :mhihi: . Ами автоматични настройки и после гледаш пълна лудница , иначе колата си върви , проблеми няма дори ти се струва в началото , че няма разлика спрямо бензина ( :mhihi: това винаги ми е било смешно ) . Като си погледнеш ламбдата обаче как забива на бедна или обогатиш много разбираш, че овцата си сака пръч и прецизна настройка при различни натоварвания на двг . Ами то ОБД ГИ само си прави настройките , там няма кво да бараш и тогава ще си в плен на даден софтуер къде италиански къде китайски :mhihi: , ама ти караш бмв нали не рено :mhihi: :mhihi: . Въпрос на избор .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 05 Ное 2013, 16:17

Малко ъпдейт по моята тема - смених сондата с 8мм, ефект = 0 :confused: Делта Р от 1400 като смачкам педала пада на 850. Газаджията от който купих Меджик-а, твърди, че било нормално, и че то всъщност не падало, но фобоса така го отчитал, което на мен не ми се вярва. Другото странно нещо е, че като изгася колата, и я запаля пак веднага, делта Р е паднало рязко на около 1100, и ако тогава подам рязко газ, минава на бензин. Като покарам малко се оправя. Газаджията твърди, че и това било нормално. Дали не ми е дефектен изпарителя вече се чудя, въпреки, че е чисто нов?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Ное 2013, 16:31

Дай го да го отворя и ще ти кажа ... колата не ти е толкова мощна чак че да тормозиш сондата.

меджика в момента който дадеш газ и вдига налягането с 0.5 бара. за момент , за част от секундата пада на 0.8 или 1бар и после отлита.

можеи газовия комп да се такова нещо....или там по електрониката.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ

Мнение от penio » 05 Ное 2013, 16:35

Идея - сложи един манометър на входа на изпарителя. Така ще изолираш отчасти къде е причината - ако не пада налягането на входа на меджика, значи проблема е в него, ако пада - пътя на газта е непропусклив, въпреки 8мм тръба. Може преди/след газовия клапан да пробваш и тн.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook