Трудно пали 324td
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Трудно пали 324td
Здравейте от два три дни имам сериозни трудности при паленето въртя доста докато запала и то по няколко пъти ама яко въртене и накрай изкиха няколко пъти и запали но много трудно
Реших че проблема идва от горивния филтър и си взех нов същата марка като предишния смених го ,смених и всички подгряващи свещи с нови бяха ми изгоряли от 1 до 4 цилиндър последните два бяха здрави но и тях ги смених за да съмсигурен,че всичко е ОК.
И като резултат вчера и днес цял ден се борих с обезвъздушаване и мъки да изкарам въздуха от състемата и не и не все се мотат балони по прозрачния маркуч.Докато вечерта не се хванах свалих зялата система почистих всички дифтунги почистих и оплътненията на новия филтер и го затегнах ама по силно после сугурно трябва да го смачкам за да го сваля.И накрая изчезна въздуха.Но пак трудно пали като я оставя да поседи 10-15 мин. и пак яко въртене.Ако я пробвам вднага след като я изгася поали веднага.
Най интересното е ,че проблема се появи изведнъж в четвъртък почна така с много въртене и сега пак си прудължава така след смана на филтър и подгряващи свещи.
Направих проба на помпата в резервоара откачих маркуча и дадох на контакт не потече нафта това ме навежда на мисълта че помпата е умряла.Може ли на това да се дължи трудното палене?



Реших че проблема идва от горивния филтър и си взех нов същата марка като предишния смених го ,смених и всички подгряващи свещи с нови бяха ми изгоряли от 1 до 4 цилиндър последните два бяха здрави но и тях ги смених за да съмсигурен,че всичко е ОК.
И като резултат вчера и днес цял ден се борих с обезвъздушаване и мъки да изкарам въздуха от състемата и не и не все се мотат балони по прозрачния маркуч.Докато вечерта не се хванах свалих зялата система почистих всички дифтунги почистих и оплътненията на новия филтер и го затегнах ама по силно после сугурно трябва да го смачкам за да го сваля.И накрая изчезна въздуха.Но пак трудно пали като я оставя да поседи 10-15 мин. и пак яко въртене.Ако я пробвам вднага след като я изгася поали веднага.
Най интересното е ,че проблема се появи изведнъж в четвъртък почна така с много въртене и сега пак си прудължава така след смана на филтър и подгряващи свещи.
Направих проба на помпата в резервоара откачих маркуча и дадох на контакт не потече нафта това ме навежда на мисълта че помпата е умряла.Може ли на това да се дължи трудното палене?

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Не разбирам много от дизели ама според мен помпата би трябвало да работи и да изхвърли гориво , май в случая се получава че въртиш до кът таз на мотора сама засмуче гориво 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Дано се искаже някои които ги разбира,че вече полудях
Акомулатора ми е 95am/h и въпреки всичко се задъхва ще издуха ако не я оправя близките един два дни
Утре мисля да я карам на диагностика ,но все пак ми се щеше да съм подготвен

Акомулатора ми е 95am/h и въпреки всичко се задъхва ще издуха ако не я оправя близките един два дни



Утре мисля да я карам на диагностика ,но все пак ми се щеше да съм подготвен


- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Имах подобен проблем когато и аз бръмчах с М21 и тръгнах по твойте стъпки и когато стигнах до помпата в резервуара се оказа,че цедката и се е задръстила изчистих я и готово колата започна да си пали.та затова си мисля че може проблема да е от помпата.Пробвай да я развартиш и в двете посоки като сменяш полюсите
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Значи сутринта изчистих цедката в резервоара и намаше ефект.
Оказа се че този модел няма помпа в резервоара това там е само нивомер с цедка за боклуци.
След това я закарах за диагностика в Супер Дизел Бош на Околовръсното.Там диагнозата беше,че алтернатора не зарежда добре и акомулатора е много слаб и затова не ще да пали лесно.
От там на жичкаджия човека затегна малко ремъка и каза че е бил леко хлабав и това бил проблема.Но според него въртяла много енергично и било невъзможно това да и е проблем за паленето въпреки,че потвърди,че акомулатора е много разреден.
Та сега ще видя след едночасово обикаляне дали ще има резултат от позаредения вече акомулатор.
Но силно ме съмнява.Ако пак пали кофти ненам вече
В сервиза на Бош казаха че помпата и компютъра са Перфектни и не било от тях
Иначе във вървенето няма проблем върви си нормално но като я оставя за малко 5-10 мин. и почва яко въртене.
Пали що годе лесно веднага след като е загасена но пак прави няколко оборота не е като преди като и покажа ключа
и тя да е запалила вече.
Всичко това от петък следобяд насам внезапно
Едва ли е изгубила компресия от веднъж.
Оказа се че този модел няма помпа в резервоара това там е само нивомер с цедка за боклуци.
След това я закарах за диагностика в Супер Дизел Бош на Околовръсното.Там диагнозата беше,че алтернатора не зарежда добре и акомулатора е много слаб и затова не ще да пали лесно.
От там на жичкаджия човека затегна малко ремъка и каза че е бил леко хлабав и това бил проблема.Но според него въртяла много енергично и било невъзможно това да и е проблем за паленето въпреки,че потвърди,че акомулатора е много разреден.
Та сега ще видя след едночасово обикаляне дали ще има резултат от позаредения вече акомулатор.
Но силно ме съмнява.Ако пак пали кофти ненам вече

В сервиза на Бош казаха че помпата и компютъра са Перфектни и не било от тях

Иначе във вървенето няма проблем върви си нормално но като я оставя за малко 5-10 мин. и почва яко въртене.
Пали що годе лесно веднага след като е загасена но пак прави няколко оборота не е като преди като и покажа ключа

Всичко това от петък следобяд насам внезапно

Едва ли е изгубила компресия от веднъж.

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Аз 2 години съм карал дизел (френска марка), но такъв проблем не съм имал. Щом колата работи, значи помпата ти е изрядна. При дизела знам, че проблеми с паленето има, когато:
1. Подгряващите свещи са сдали.
2. Измърдала центровка на помпата.
3. Запушени филтри/цедки.
4. Въздух.
5. Прецакана аларма (спира тока към помпата и тя не пуща нафта)
6. Липса на компресия.
Може да има и други, но не се сещам.
Та при тебе може от нещо центровката да е мръднала. Ама на диагностиката трябваше да излезе. А и ако е от центровка, се променя и вървежа, и пушека (от бял, до яко чернилка).
Имам големи съмнения за въздух. Нищо, че вероятно всичко си проверил. Провери пак. Ако някъде покрай горивния филтър (като си го сменял) е останало да смуче, ще има яко да въртиш. Когато нафтата веднъж тръгне, после оборотите на двигателя насмогват и помпата издърпва необходимото гориво. Обаче като я оставиш и горивото падне, после едвааааааам засмуква, докато въртиш на стартер. Съответно, щом запали, проблемът изчезва.
Казваш, че изведнъж е станало. Тогава предположенията ми са за спукан маркуч (нацепен и т.н.) или скъсана скоба (я ръжда, я кой знае). А, да, може да имаш и дупчица-невидимка на тръбичката в самия резервоар. Ако имаш кинти, не е зле да го напълниш догоре и да пробваш дали го има ефекта. И от такова съм патил.
Пробвай и друго - откачи маркуча на връщащата нафта и пробвай на стартер. Ако няма нафта, значи просто помпата не може да засмуче и проблемът е по трасето между помпата и резервоара.
УСПЕХ!!!
П.С. Ако не се оправи, знам един дизелджия, просто няма 2-ри като него. Обаче винаги е затрупан от работа и не знам дали може на момента да ти свърши работа (но той обича заплетените случаи, така че ....
)
1. Подгряващите свещи са сдали.
2. Измърдала центровка на помпата.
3. Запушени филтри/цедки.
4. Въздух.
5. Прецакана аларма (спира тока към помпата и тя не пуща нафта)
6. Липса на компресия.
Може да има и други, но не се сещам.
Та при тебе може от нещо центровката да е мръднала. Ама на диагностиката трябваше да излезе. А и ако е от центровка, се променя и вървежа, и пушека (от бял, до яко чернилка).
Имам големи съмнения за въздух. Нищо, че вероятно всичко си проверил. Провери пак. Ако някъде покрай горивния филтър (като си го сменял) е останало да смуче, ще има яко да въртиш. Когато нафтата веднъж тръгне, после оборотите на двигателя насмогват и помпата издърпва необходимото гориво. Обаче като я оставиш и горивото падне, после едвааааааам засмуква, докато въртиш на стартер. Съответно, щом запали, проблемът изчезва.
Казваш, че изведнъж е станало. Тогава предположенията ми са за спукан маркуч (нацепен и т.н.) или скъсана скоба (я ръжда, я кой знае). А, да, може да имаш и дупчица-невидимка на тръбичката в самия резервоар. Ако имаш кинти, не е зле да го напълниш догоре и да пробваш дали го има ефекта. И от такова съм патил.
Пробвай и друго - откачи маркуча на връщащата нафта и пробвай на стартер. Ако няма нафта, значи просто помпата не може да засмуче и проблемът е по трасето между помпата и резервоара.
УСПЕХ!!!
П.С. Ако не се оправи, знам един дизелджия, просто няма 2-ри като него. Обаче винаги е затрупан от работа и не знам дали може на момента да ти свърши работа (но той обича заплетените случаи, така че ....

It's not who You are, it's who You know...
Виж цедката и на ГНП-то.
При маркуча дето влиза горивото в помпата. Виж и да не смуче въздух от там някъде.

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Моят дизелак и той ги правеше по едно време тези мъргъзи и се оказа че гълташе въздух отнякаде. Накрая ми сложиха един клапан та да не връща нафтата и се оправи. Та така чак докато я ожених




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Борбата продължава
Вече е с още по нов филтър този път същия като стария.
след малко слизам да видя ще запалили като е постояла
Е хубаво де сега седи пълен маркуча и няма мехури,бахти като му тръгне на човек и направо
Чуда се вече накъде да фана,в Юве ме върнаха ,че имат много работа и чак в четвъртък щяло да има дупка,а аз до тогава ще си прееба стартера
Утре борбата продължава.
Хубави коли са ама стари като се заопъва като магаре на мост.
С голяма учудване открих че имам пукнатина на Ангренажното колело на разпределителния вал
Раотата върви на към М51
Ако няма компресия

Вече е с още по нов филтър този път същия като стария.
след малко слизам да видя ще запалили като е постояла

Е хубаво де сега седи пълен маркуча и няма мехури,бахти като му тръгне на човек и направо

Чуда се вече накъде да фана,в Юве ме върнаха ,че имат много работа и чак в четвъртък щяло да има дупка,а аз до тогава ще си прееба стартера

Утре борбата продължава.
Хубави коли са ама стари като се заопъва като магаре на мост.
С голяма учудване открих че имам пукнатина на Ангренажното колело на разпределителния вал

Раотата върви на към М51

Ако няма компресия


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Има ли резултат? Ето и моята исторя Преди време имах подобен проблем,започна да пали много трудно а след няколко дни тотално спря Идеална компресия, здрава помпа, здрави свещи, добри филтри,палеше на бутане на половин оборот Топла пали като изтине пак същото
След доста дни по сервизи при мен се оказа датчик за студеното палене взеха ми 180лв със смяната
Успех 



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Р А написа:Има ли резултат? Ето и моята исторя Преди време имах подобен проблем,започна да пали много трудно а след няколко дни тотално спря Идеална компресия, здрава помпа, здрави свещи, добри филтри,палеше на бутане на половин оборот Топла пали като изтине пак същотоСлед доста дни по сервизи при мен се оказа датчик за студеното палене взеха ми 180лв със смяната
Успех
Добре де на диагностика не трябва ли да излезне че е повреден тоя датчик?
Освен това моята пали трудно и когато е топла и когато е студена по един и същи начин.
На бутане не съм я пробвал а каква е разликата дали ще я бутам или ще си върти яко на стартер?

Провери си всички вакууми.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани