Проблем турбо 325 тд

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 16.06.2009
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: 325 td/tds
Мечтае да кара: ракета CC400

Проблем турбо 325 тд

Мнение от Svetoslav20 » 08 Окт 2013, 19:10

Здравейте на всички! Имам следния проблем: Значи изпадна ми една турбина буквално за без пари и реших да я кача на мойта печка :D Въпросната турбина явно е пипана защото гайката на шпилката беше развита и шплентчето беше извадено :kuku: човекът от който я взех каза че е развивана пръчката напред и назад :bang: Завих гайката,зашплентих шпилката и монтирах!Турбината се включва на 1300-1400 оборота и като цяло колата е изцяло мудна във всички диапазони!Въпроса ми е някой знае ли как се регулира въпросната шпилка и евентуално с бууст контролер ако се нагласи на 0.9 бара дали ще си дойде на нормалните стойности за 325 тд - 0.9 бара? :dunno: Мерси предварително :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем турбо 325 тд

Мнение от vladobate » 08 Окт 2013, 23:35

Регулиране - развивайки гайката увеличаваш максималния буст. С бустконтролер ( и манометър ) можеш да постигаш желания буст многократно стига турбината да го може. А защо турбинката се "включва" толкова рано, да не е от 4цилиндровия тдс.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 16.06.2009
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: 325 td/tds
Мечтае да кара: ракета CC400

Re: Проблем турбо 325 тд

Мнение от Svetoslav20 » 09 Окт 2013, 10:56

Не колега,не е от малкия Тдс а от 325 тд като моето :oops: горе долу съм запознат за кво иде реч ама не знам пружината развита ли е или е навита!Относно ранното включване,нямам си на идея защо е така!Имам чувството че турбината се развърта за към 1000 оборота и достига мах налягане!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем турбо 325 тд

Мнение от vladobate » 12 Окт 2013, 15:50

Тази турбина не може да достигне максимален буст за 1000оборота затова и попитах дали не е по-малката. Ти как разбираш че ти се включва турбината на еди колко си оборота и какво имаш предвид под това "включва" , още със запалването на двг и турбината се развърта не го прави изведнъж . И да , ТД развърта по-рано турбото защото има къси турбопътища , но чак на 1000об. не би могло , по-ранното развъртане говори за много гориво в ниските обороти още , но пък тогава и ще си пали гумите , провери за течове на въздух след турбината и мери налягания в колектора за да прецениш има ли разлика и къде евентуално е пробойната . Така без конкретни замервания с манометър да си сигурен ,че надутата турбина тъпче всичкия въздух в колекторите без загуба не може да се установи нищо.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 16.06.2009
Местоположение: Златица
Пол: Мъж
Кара: 325 td/tds
Мечтае да кара: ракета CC400

Re: Проблем турбо 325 тд

Мнение от Svetoslav20 » 13 Окт 2013, 2:17

Колега,закупих и манометъра и бууст контролера!Турбината не ми се включва на 1000 rpm,а от 1500 до 2500 макс надува!Помпата ми е нагласена от Пресиян Василев а загуба по турбо пътища и дума да не става!Оттапих и затапих агр клапана, пак се включва на 1500 rpm!Колата има добавен и интерколер от тдс който сам съм си сътворил с тръби от велоергометър и от тдс така че казах ти че знам за кво става въпрос!Налягане на 0.9 за тд постигнатото бууст контролера не ми върши работа защото пак ти казвам не знам пружината как е натегната и със и без интерколер колата си е дърво!Сега ще ремапна и ще видим!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем турбо 325 тд

Мнение от vladobate » 13 Окт 2013, 12:44

Кулер сам можеш да направиш, манометър имаш, а не знаеш колко ти е натегната пружината :shock: . Нещо си противоречиш. Ако турбината прави писаното от теб налягане и то влиза в колектора колата трябва да върви доволно в противен случай "хардуера" на двг ти е зле. На 2500об. достигаш макс. буст и то пишеш 0.9 с това ТД си пали гумите, щом имаш този буст значи и гориво имаш ремап не ти трябва засега , другаде е проблема. Кулера подобрява вървежа при по-високи скорости за първоначално ускорение няма да помогне дори ще има засилен лаг.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook