Проблем с палене ?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Проблем с палене ?!

Мнение от Tsureto » 04 Окт 2013, 20:09

Имам два проблема,като втория ми се струва по сериозен.Първият е: Всяка сутрин,подгрявам,чакам свещите да угаснат и паля,но се чува само едно "цък" и не върти.Връщам ключа,паля веднага и вече си пали нормално.След това палене,този проблем изчезва,занапред през деня.Вторият проблем: От време на време като паля върти много,даже акумулатора почва да се изтощава и пали,но отзад искарва огромен бял пушек.Рядко се случва това,но се случва.Иначе си пали и нормално,без въртене,без проблеми...Накакви идеи ?! :dunno:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от stony1 » 04 Окт 2013, 20:14

По вторият ти въпрос относно продължителното въртене - горивната система засмуква въздух от някъде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от krasi2bmw » 04 Окт 2013, 22:06

stony1 написа:По вторият ти въпрос относно продължителното въртене - горивната система засмуква въздух от някъде.

+1 :yes: , колегата е прав , провери : 1 всички маркучи на дюзите / да няма някой скьсан / , 2 клапана който е на помпата / при мен като го извадих - при разклащане сьчмата се чуваше - счупена пружинка / , 3 О прьстените на двата щуцера / на горивния филтьр / , когато се скапят смучи вьздух . Това са основните неща които може да видиш на пьрво време . ;) А за това - цьк евентуално стартер О прьстените в Дару кар са около 22 лв . , ако ги сменяш си ги купи от там / 3-4 лв. е бройката - трябват ти 4 - по 2 на щуцер

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от Tsureto » 04 Окт 2013, 22:40

А вариянта изгоряла свещ ?!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от krasi2bmw » 04 Окт 2013, 22:46

Cvetun написа:А вариянта изгоряла свещ ?!
Евентуално - да , буксата е при блока , но може да не ти покаже коректно , за това е най добре да ги извадиш една по една и да ги пробваш на плюса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от Tsureto » 05 Окт 2013, 11:46

Значи да прегледам маркучите по горивната система и да видя свещите.Тва са вариянтите за сега...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от chino///M » 05 Окт 2013, 11:59

Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от zvetiko » 05 Окт 2013, 14:22

chino///M написа:Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.


Щом се чува "цък" значи шалтера включва. Трябва да се проверят контактните пластини в него, четките и колектора на стартера, масата на двигателя, кабелните обувки на проводниците към шалтера. Може бендикса да не може да зацепи от износена втулка.

По отношение на смученето на въздух- като начало може да се види дали има мехурчета в прозрачният маркуч, ако има може да се сложи един горивоустойчив възвратен клапан, след горивният филтър- знам, че това не се възприема добре от някои колеги, защото не е оргинално решение на BMW, но е най-бързия и евтин начин за решаване на проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с палене ?!

Мнение от krasi2bmw » 05 Окт 2013, 18:25

zvetiko написа:
chino///M написа:Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.


Щом се чува "цък" значи шалтера включва. Трябва да се проверят контактните пластини в него, четките и колектора на стартера, масата на двигателя, кабелните обувки на проводниците към шалтера. Може бендикса да не може да зацепи от износена втулка.

По отношение на смученето на въздух- като начало може да се види дали има мехурчета в прозрачният маркуч, ако има може да се сложи един горивоустойчив възвратен клапан, след горивният филтър- знам, че това не се възприема добре от някои колеги, защото не е оргинално решение на BMW, но е най-бързия и евтин начин за решаване на проблема.

Пробвах сьс филтьр , ефекта е нулев - докато не се установи от кьде смуче вьздух няма смисьл да си реже маркуча , и пьрво си замери свещите и провери маркучите - ако има прецакан ще е изцапана дюзата с нафта :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook