Смяна на антифриз - как???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Смяна на антифриз - как???
Привет на всички колеги. Предвид настъпването на зимния период съм решил да извърша няколко мероприятия по привеждането на колата в употреба през този не така приятен сезон. Въпросът ми е може ли някой да обясни подробно процедурата по смяната на антифриза и по-специално за Е-36. Благодаря предварително на всички!
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Първо - научете се да ползвате търсачката
Второ - теми от рода на "Свърши ми течността за чистачките, какво да правя?!" нямат място в Основния
Трето по темата - сутринта като запалиш, даваш веднага газ до ламарината на място без да отпускаш няколко минути. После в сервиза като ти сменят двигателя
ще им кажеш да ти сложат антифриз 
Второ - теми от рода на "Свърши ми течността за чистачките, какво да правя?!" нямат място в Основния
Трето по темата - сутринта като запалиш, даваш веднага газ до ламарината на място без да отпускаш няколко минути. После в сервиза като ти сменят двигателя


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Arkadas, гледам, че колегата отгоре ти е помогнал, доколкото може човекът и въпреки, че съм абсолютно сигурен, че неговите полезни и удачни съвети са ти отговорили на въпроса и нямаш повече никакви съмнения, питания и притеснения относно смяната на антифриза, реших и аз да се включа в твоята тема... Дано не се разсърдиш.
Най-лесно е да извадиш долния маркуч на радиатора и да оставиш да изтече старата "чорба", колкото - толкова.
Предварително си подготви антифризче, като си вземеш концентрат (препоръчвам ти наливен от Авто+, но можеш и други варианти да ползваш) и дестилирана вода, защото с обикновена не е добре. Правиш си новата чорбичка в съотношение 1:1 и после наливаш, а за обезвъздушаване ползваш мнението ми от тази тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15
и мисля, че ще се справиш със задачата блестящо.
УСПЕХ!!!

Най-лесно е да извадиш долния маркуч на радиатора и да оставиш да изтече старата "чорба", колкото - толкова.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E&start=15
и мисля, че ще се справиш със задачата блестящо.

УСПЕХ!!!

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет

На мен ми беше за сефте, като обезвъздуших на тоя Компакт от темата, която съм посочил по-горе и нямах никакви проблеми.

Наложи ми се, защото един приятел ми я остави, докато беше в Австрия за 10-тина дена, а тя имаше много "своенравно" парно и всичко си беше ОК след това. Друг е въпросът, че на мойта стрелЪ даже и обезвъздушаване не й напраихме навремето като сменявахме лагер на генератора и махахме радиатора.

- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Антифриза се източва от пробката на радиатора(намира се под отвора
за наливане,отдлу на радиатора,чучурче с кранче)и пробка на блока
(болта е м/у изпускателните колектори).Поне на 6-така е така
за наливане,отдлу на радиатора,чучурче с кранче)и пробка на блока
(болта е м/у изпускателните колектори).Поне на 6-така е така

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани