Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Здравейте колеги,
От два дни имам следния проблем:
Парното по време на движение си работи нормално, но на празни обороти и при по-ниска скорост духа студено. Тъй като радиатора ми има малък теч, реших, че се е образувала въздушна възглавница и реших да я обезвъздуша. Направих процедурата, както трябва, но при отвъртяна пробка на обезвъздушителя, почти непрекъснато излиза вода на много малки мехурчета. Наливах вода през гърловината, като се надявах да започне да излиза такава без въздух но резултата е отрицателен.
Ще допълня само, че термостата ми е ОК, температурата си държи на средата на уреда, гумените съединения не са твърди.
Откъде според вас идва проблема?
Възможно ли е от това, че радиатора има малък теч да засмуква по някакъв начин въздух и да прави въздушна възглавница?
Друго което се сещам е да е заминала гарнитурата на главата и от там да вкарва компресия в охладителната система, но пък двигателя не загрява повече от нормалното, вдига си температурата нормално и както казах маркучите не се надуват.
Ще съм благодарен ако някой даде съвет.
От два дни имам следния проблем:
Парното по време на движение си работи нормално, но на празни обороти и при по-ниска скорост духа студено. Тъй като радиатора ми има малък теч, реших, че се е образувала въздушна възглавница и реших да я обезвъздуша. Направих процедурата, както трябва, но при отвъртяна пробка на обезвъздушителя, почти непрекъснато излиза вода на много малки мехурчета. Наливах вода през гърловината, като се надявах да започне да излиза такава без въздух но резултата е отрицателен.
Ще допълня само, че термостата ми е ОК, температурата си държи на средата на уреда, гумените съединения не са твърди.
Откъде според вас идва проблема?
Възможно ли е от това, че радиатора има малък теч да засмуква по някакъв начин въздух и да прави въздушна възглавница?
Друго което се сещам е да е заминала гарнитурата на главата и от там да вкарва компресия в охладителната система, но пък двигателя не загрява повече от нормалното, вдига си температурата нормално и както казах маркучите не се надуват.
Ще съм благодарен ако някой даде съвет.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем с обезвъздушаване
Радяторчето ти най- вероятно е запушено . Пробвай да я обезвъздушиш на път с наклон ,предницата да сочи нагоре.
За милиони-няма закони.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Клапан,клапани парно...Но теча си го оправи,че системата трябва да създава налягане..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Колега, колкото е по вирната предницата толкова по лесно се обезвъздушава ( лично мнение и не ангажирам никой с него) а теча го оправи защото може като изстине колата от там да смуче въздух и става един омагьосан кръг....
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Колега, колкото е по вирната предницата толкова по лесно се обезвъздушава ( лично мнение и не ангажирам никой с него) а теча го оправи защото може като изстине колата от там да смуче въздух и става един омагьосан кръг....
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Имам същия проблем само дето не ми тече радиатора, интересното е че при по високи обороти си духа яко жега, а като я кротна студено, чул съм че причината можела да бъде в заминаваща водна помпа ?

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
При Е34 има допълнителна ел помпа до клапаните на парното и ако замине симптомите са подобни. Ако и при 36- ците я има може да е от нея.
Sent from my LT22i using Tapatalk 2
Sent from my LT22i using Tapatalk 2
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
zigo написа:Имам същия проблем само дето не ми тече радиатора, интересното е че при по високи обороти си духа яко жега, а като я кротна студено, чул съм че причината можела да бъде в заминаваща водна помпа ?
Вече и при високи обороти, на загрят двигател, духа само студено. Интересното е че колата не загрява повече от нормалното и си държи постоянна температура.
В събота ще започна от клапаните, ще "продухам" радиаторчето, и ще сменя охлаждащия радиатор. А щом така и така ще разглобявам, ще сваля и водната помпа.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
pagu1 написа:zigo написа:Имам същия проблем само дето не ми тече радиатора, интересното е че при по високи обороти си духа яко жега, а като я кротна студено, чул съм че причината можела да бъде в заминаваща водна помпа ?
Вече и при високи обороти, на загрят двигател, духа само студено. Интересното е че колата не загрява повече от нормалното и си държи постоянна температура.
В събота ще започна от клапаните, ще "продухам" радиаторчето, и ще сменя охлаждащия радиатор. А щом така и така ще разглобявам, ще сваля и водната помпа.
Това,че нямаш парно,не значи,че колата трябва да загрява или да прегрява повече от необходимото

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Системата не прави хубаво налягане и от там се губи парното,минавал съм по този път с лекият теч 

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
zigo написа:Имам същия проблем само дето не ми тече радиатора, интересното е че при по високи обороти си духа яко жега, а като я кротна студено, чул съм че причината можела да бъде в заминаваща водна помпа ?
И аз така знам, а е и логично. Просто перките заминават и не върти водата...
... или има въздух и прави джоб
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
колеги, изчетох всички теми за обезвъздушаване и др. но някой може ли да ми обясни по като за прост човек, че одеве кво ли не пробвах но май не я обезвъздуших. А нямам парно което много ме дразни, и от там бъзика прехвърлянето на газ.

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Защо не отидеш на майстор да е погледне вместо да мятаме боб и да се базикаш с въздуха в системата?
Възможни причини да нямаш парно може да са:
Кофти или заминала водна помпа ; Термостат ; Клапани на климатроник(парно) ; Управление на Климатроник ; Запушено радиаторче на парното ; и така нататък до 9то коляно свързано с водната ти система и възможните течове и прочие също така е важно каде ти е изпарителя с кви маркучи е да не би тои да ти праи проблема отделно щом прави парчета обръщането на газ заради Парното ти не заради работната темп на колата вече си си за майстор извън форума да чуе да пипне да види...
Ако си с ГИ тя обръща на зададен градус на водата и ако темп датчик ти е заминал почва с парчетата...ако има въздух е спорно дали ще направи парче освен ако въпросния въздух не е в изпарителя ест и тои замръзне.. ако си с обикновенна газ остава само да ти замръзва изпарителя щот има въздух в него а за да го има значи или не е вързан правилно или е в най-висока точка и не може да се обезвъздуши
П.П. Съвет... иди си на майстор не се базикай точно с водното ти охлаждане тоест единственното пред наближаваща зима да не тръгнеш пеш от нищото
Възможни причини да нямаш парно може да са:
Кофти или заминала водна помпа ; Термостат ; Клапани на климатроник(парно) ; Управление на Климатроник ; Запушено радиаторче на парното ; и така нататък до 9то коляно свързано с водната ти система и възможните течове и прочие също така е важно каде ти е изпарителя с кви маркучи е да не би тои да ти праи проблема отделно щом прави парчета обръщането на газ заради Парното ти не заради работната темп на колата вече си си за майстор извън форума да чуе да пипне да види...
Ако си с ГИ тя обръща на зададен градус на водата и ако темп датчик ти е заминал почва с парчетата...ако има въздух е спорно дали ще направи парче освен ако въпросния въздух не е в изпарителя ест и тои замръзне.. ако си с обикновенна газ остава само да ти замръзва изпарителя щот има въздух в него а за да го има значи или не е вързан правилно или е в най-висока точка и не може да се обезвъздуши
П.П. Съвет... иди си на майстор не се базикай точно с водното ти охлаждане тоест единственното пред наближаваща зима да не тръгнеш пеш от нищото
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Проблем с обезвъздушаване и слабо парно
Преди пак беше така, и с хубаво обезвъздушаване се оправи всичко

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани